Miss Fishy Skrevet 9. august 2002 #1 Del Skrevet 9. august 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. august 2002 #2 Del Skrevet 9. august 2002 Dette tror jeg du skal la ligge. Tenk om du tar feil eller gjør en fjær til fem høns! Er av den oppfatning at det er en del informasjon man har det best uten, jeg! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 9. august 2002 #3 Del Skrevet 9. august 2002 Er faren og moren din gift? Begge håndklene kan han jo ha brukt selv, et om kvelden og et om morgenen. Hva er dine "sikre bevis"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. august 2002 #4 Del Skrevet 9. august 2002 Du sier at det er tydelig at det har vært en kvinne der. Hvilke tegn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Fishy Skrevet 9. august 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 9. august 2002 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 9. august 2002 #6 Del Skrevet 9. august 2002 Mange hoteller bytter ikke lenger håndklær hver dag, men etter behov. (Av miljøhensyn....) Det kan vel også tenkes at faren din har brukt begge håndklærne selv. Jeg bruker alltid alle håndklærne selv om jeg er alene, men det har ingenting med utroskap å gjøre. Leppestiftmerker på glass og "truseinnleggpapir", ja vel. Det er jo stor forskjell på å ta et glass farris (Eller en drink for den del) og å være utro da... Damer har jo ofte truseinnlegg i veska, og så følte hun vel behov for et skift.... Nei, som sagt, her tror jeg du skal gå "stille i dørene"! Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 9. august 2002 #7 Del Skrevet 9. august 2002 Har du noen gang hørt om brente barn skyr ilden??? dvs de har lekt med fyrstikker ( slik som du leker detektiv) og brent seg.... Hva med noen hadde lånt dusjen,,, Sjekk veska di, jeg har sett mange damevesker og jeg skulle tro det var bad nr 2: dvs hva om ei kjerring med mensen hadde lånt doen hans og sett nedi ja og fant ut at hu måtte skifte??? og da hun kom ut drakk hun vin,, eller omvendt så det var derfor hun måtte på do. Er du sikker på at faren din er utro med ei som har mensen også,, jaja blir sikkert god glid men..... Nei jeg synest du skal la være å være hobby detektiv jeg,,, om du kommer inn på et rom der faren din er oppå ei dame da er det greit, spekulerer du i slike ting så har du alt for lite fritid. Men det er bare mine tanker.... Exodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #8 Del Skrevet 9. august 2002 Det holder ikke med et truseinnlegg om hun har mensen dahh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #9 Del Skrevet 9. august 2002 skulle jeg bli beskyldt for utroskap der jeg legger igjen papiret i søppelbøtta? Ja da er jeg utro ofte. Hva gjør du selv? Begge håndkle brukt? Når jeg bor på hotell så bruker jeg to og te håndkle, men jeg håper da ikke besøkende beskylder meg for å ha deltatt i trekant. Merke på glass? TENK om det var en kolega innom og tok en glass. Herregud sier jeg, du vil ha en sak du? Tor nok din far med en datter som deg vet å passe seg for å bli avslørt om det var noe. Vet ikke hva jeg skal si om dette, men får du ikke en flau smak i munnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 9. august 2002 #10 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg er både enig og uenig i innleggene her. Det er klart at man skal være veldig forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner i en slik situasjon. Men likevel så er det en kjennsgjerning at det finnes mange naive mennesker her i verden, og kanskje spesielt når det gjelder kjærlighet. Det er ikke alle som tenker like langt når det gjelder å skjule sine spor. Og det er også nok av dem som tror at barna fremdeles er bittesmå og ikke skjønner visse sammenhenger. Tror nok at jeg ville vært litt på vakt hvis det var meg i en slik situasjon, ja. Så jeg har stor forståelse for de tankene som farer rundt i hodet ditt. Men å konkludere med at faren min var utro, nei det er det et ganske langt stykke igjen til. Jeg hadde vel ikke trodd det før jeg med mine egne ører hørte han innrømme det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Fishy Skrevet 12. august 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 12. august 2002 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 13. august 2002 #12 Del Skrevet 13. august 2002 Lurt Exodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå