Gå til innhold

Brasliansk voksing ble plutselig helt uutholdelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Prøvde å be om hjelp i «Kropp og helse» forumet, men fikk ingen respons. Så nå prøver jeg her.

Jeg har tatt brasliansk voksing på salong jevnt og trutt de siste 2 årene, og har ikke syntes det har vært Sterling vondt. I dag var det plutselig ekstremt vondt hver gang hun dro av voksen. I tillegg hadde jeg smerter i lysken/innside lår når jeg måtte bøye bena. I slutten føltes det nesten ut som menssmerter og at noe var på vei ut av meg. 

Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva det kan komme av? 

Anonymkode: 534f1...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan ha hormonell forandring i kroppen, eller være i et annet tidspunkt i syklusen din enn tidligere :) er det lenge til du skal ha mensen eller har du eggløsning? Da skal man nemlig ikke waxe :P gjort det selv, men da orka jeg bare å ta ene benet.. 

Endret av Blingblingtahei
Skrevet
1 time siden, Blingblingtahei skrev:

Du kan ha hormonell forandring i kroppen, eller være i et annet tidspunkt i syklusen din enn tidligere :) er det lenge til du skal ha mensen eller har du eggløsning? Da skal man nemlig ikke waxe :P gjort det selv, men da orka jeg bare å ta ene benet.. 

Jeg venter på at mensen skal komme når som helst nå..

Skrevet

Da kan det være det :) prøv igjen senere evt, kan jo hende du I tillegg var uheldig ved et par rivingener som ikke ble helt hundre prosent :P

Skrevet

Ts igjen

Når jeg tenker meg om så har jeg vokset meg både under eggløsning og mensen (har veldig uregelmessig syklus, så var ikke planlagt) tidligere, uten at det har vært noe særlig vondere. 

Hele seansen var skikkelig vond, ikke bare ett par rivninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...