Gå til innhold

Liker han fremdeles, er redd det bare er hos meg nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil forklare så kort som mulig, ellers blir det langt;

jeg har likt han i over 1 år nå, han var den som tok kontakt..... jeg turte bare ikke å treffe han og bli kjent med han, og jeg har angret siden. Hadde også sjangsen til å treffe han i fjor høst, men nok en gang feiget jeg ut.

Han har fortsatt å skrive sånn av og til. Jeg har spillt et enormt spill , og har lært at det er feil. Og at jeg føler meg veldig fjortis som gjorde det. Jeg kunne vente med å svare...leeeenge, bare for å virke utilgjengelig. Kunne svare kort og uintressert også. Bare for jeg var livredd for å virke intressert. Grunnen til at jeg ikke velger p bli kjent, er at jeg ikke klarer å se en enkel fremtid med ham. Det er mye som spiller inn her. Saken er, at jeg er nå i nærheten av hvor han bor...han bor i en større by og han har fått med seg at jeg er her, fordi jeg gjorde det jeg alltid gjør, sender bilder av steder jeg er osv på story. 

Jeg var ikke på mobilen på mange timer etter en stund, og når jeg loggetnpå nett så hadde han sendt direkte og spurt om jeg var tilbake, fikk også melding fra han på messenger, hvor han spør om det samme. Men, han har ikke spurt om å treffes nå.. jeg er tryggere på meg selv, og kan nok si ja til det om han spør igjen. Men her blir jeg utrygg i hvordan jeg bør tenke igjen....noen av dere vil kanskje mene at han spør om han er intressert nok, andre vil kanskje mene at han ikke er så enkel at han spør igjen etter flere "avvisninger". Jeg føler på meg at jeg kan få møtt han på en måte, men jeg føler ikke det er riktig av meg heller å spørre om å treffes, når jeg har "sagt nei" så mange ganger allerede. At det er litt frekt på en måte. Hva tror jeg at jeg er, som innbiller meg at han kan si ja ? Er dere enig at det beste bare er å se om han spør igje .  

Anonymkode: b2cb1...6c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du driter deg ut sånn som du holder på nå. Si til han at du er i nærheten og at du gjerne vil møte han for en kopp kaffe. Hva så om han avviser deg? Da slipper du i hvert fall dette kjøret i hodet du har. Jeg tenker at du kaster bort tiden din om du skal vente på at han skal kontakte deg igjen. Du har avvist han flere ganger, og nå har du heller ikke fortalt han at du er nærmere. Hvorfor skulle han bry seg med å spørre deg igjen? Bare tenk over hvor redd du nå er for å bli avvist én gang, så sammenligner du det med å bli avvist flere ganger. Du skriver i overskriften at du er redd for at interessen bare ligger hos deg nå, men du viser jo ikke noe interesse for han. Send han en melding og hør om han vil møtes. 

Anonymkode: 6ce5f...ef9

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du driter deg ut sånn som du holder på nå. Si til han at du er i nærheten og at du gjerne vil møte han for en kopp kaffe. Hva så om han avviser deg? Da slipper du i hvert fall dette kjøret i hodet du har. Jeg tenker at du kaster bort tiden din om du skal vente på at han skal kontakte deg igjen. Du har avvist han flere ganger, og nå har du heller ikke fortalt han at du er nærmere. Hvorfor skulle han bry seg med å spørre deg igjen? Bare tenk over hvor redd du nå er for å bli avvist én gang, så sammenligner du det med å bli avvist flere ganger. Du skriver i overskriften at du er redd for at interessen bare ligger hos deg nå, men du viser jo ikke noe interesse for han. Send han en melding og hør om han vil møtes. 

Jeg hadde utrolig mange negative tanker før, tenkte at det er jeg som er kvinnen her, jeg er den som skal gjøres narr av, bli forelsket, og havne i sexfella...føler også at dersom han (eller hvilken som helst mann) skulle date meg, gjøre det offentlig at vi er sammen osv, så kommer alle kvinnene til å ta opp konkurransen for å se om de kan stjele han fra meg, fordi jeg ikke har deltatt i "konkurransen" om menn før, da skal de kanskje bevise at de kan bedre enn meg.. og jeg tenkte at jeg helt sikkert bare er en i rekka. 

Jo, han vet jeg er her, men jeg sa ikke direkte til han at jeg er her. Men dette har han nå sendt melding og spurt om. Men huff, ta kontakt på denne måten. Jeg føler det er direkte frekt,

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde utrolig mange negative tanker før, tenkte at det er jeg som er kvinnen her, jeg er den som skal gjøres narr av, bli forelsket, og havne i sexfella...føler også at dersom han (eller hvilken som helst mann) skulle date meg, gjøre det offentlig at vi er sammen osv, så kommer alle kvinnene til å ta opp konkurransen for å se om de kan stjele han fra meg, fordi jeg ikke har deltatt i "konkurransen" om menn før, da skal de kanskje bevise at de kan bedre enn meg.. og jeg tenkte at jeg helt sikkert bare er en i rekka. 

Jo, han vet jeg er her, men jeg sa ikke direkte til han at jeg er her. Men dette har han nå sendt melding og spurt om. Men huff, ta kontakt på denne måten. Jeg føler det er direkte frekt,

At han i det hele tatt spør deg om du er tilbake viser jo at han er interessert, på en eller annen måte. Du kunne vist interesse ved å fortelle han at du hadde flyttet på deg, uten å gå omveien med å hinte med bilder og vente på at han spør. Han har vist interesse for å møte deg og blitt avvist hver gang, nå er det din tur til å ta til deg motet. Du kommer til å angre om du skal gjemme deg hver gang fordi du er redd. Ikke vent på at han skal komme etter deg, ta det første steget selv. Hva er det verste som kan skje, om du ber han med ut på en kaffe? 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han i det hele tatt spør deg om du er tilbake viser jo at han er interessert, på en eller annen måte. Du kunne vist interesse ved å fortelle han at du hadde flyttet på deg, uten å gå omveien med å hinte med bilder og vente på at han spør. Han har vist interesse for å møte deg og blitt avvist hver gang, nå er det din tur til å ta til deg motet. Du kommer til å angre om du skal gjemme deg hver gang fordi du er redd. Ikke vent på at han skal komme etter deg, ta det første steget selv. Hva er det verste som kan skje, om du ber han med ut på en kaffe? 

Så at jeg dro dit uten å fortelle, var dumt? Jeg trodde ikke det var sånt han ville tenkt over :( han tok kontakt for en uke siden, men da sa jeg ingenting om at jeg kom :( 

Skrevet

Dette er problematikk som sitter i ditt eget hode. Du kan høre om han vil møtes, og så legger du fram det du har skrevet her, om usikkerhet, og hvorfor du har behandlet ham som du har gjort. Du trenger ikke gå for langt med ham, i tilfelle du merker at han ikke vil spille på lag med deg.

• Liker 1
Skrevet

Så at jeg dro dit uten å fortelle, var dumt? Jeg trodde ikke det var sånt han ville tenkt over :( han tok kontakt for en uke siden, men da sa jeg ingenting om at jeg kom :( 

Om du ønsker å vise han at du er interessert var det veldig dumt ja. Hvordan ville du tenkt selv om han flyttet nærmere deg, uten å si noe? Du må vise interesse og ta litt initiativ selv, ellers vil du ikke komme noe steder. Jeg tenker at du har en mulighet nå til å vise interesse og be han med ut. Om du heller velger å vente på at han skal komme til deg enda en gang så tenker jeg at løpet er kjørt for deg, fordi du har avvist så mange ganger og ikke fortalt at du nå er i nærheten, selvsagt tenker han at du ikke er interessert i han. Vær spesifikk når du spør, for eksempel om han vil ta en kopp kaffe med deg torsdag. Gjerne start med å beklage for at du ikke sa ifra om at du flyttet. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Grunnen til at jeg ikke velger p bli kjent, er at jeg ikke klarer å se en enkel fremtid med ham. Det er mye som spiller inn her.

Kan du fortelle mer om dette?

Anonymkode: 7e661...63f

• Liker 3
Skrevet

Hba med å ta litt initiativ selv? Det sljer ingen ting hvis ikke du gjør noe. Hvis ikle dør det bate ut. 

Anonymkode: 28fbe...c22

• Liker 1
Skrevet

Alle disse antakelsene og grublingen.. Klarer ikke folk å snakke sammen lenger? Å kommunisere om ting som er viktig for dem?

Hvis du er så redd for å ta kontakt med han, så vil dere aldri møtes. Du er vel klar over det? Det verste du risikerer er at han sier nei. Og det er vel strengt tatt ikke mye risiko å ta?

Anonymkode: 85b8b...762

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hba med å ta litt initiativ selv? Det sljer ingen ting hvis ikke du gjør noe. Hvis ikle dør det bate ut. 

Anonymkode: 28fbe...c22

Men jeg føler meg så unormal for å ha følelser for en mann så lenge. Men slik har jeg vært hele livet. Føler det er så tåpelig, for hvor realistisk er det at en mann tenker på deg like lenge?!

Skrevet

Men jeg føler meg så unormal for å ha følelser for en mann så lenge. Men slik har jeg vært hele livet. Føler det er så tåpelig, for hvor realistisk er det at en mann tenker på deg like lenge?!

Man setter seg fast i den man ikke kan få.. Mange kvinner har gått i den fella. Det hjelper på å møte fyren. Kan hende følelsene forsvinner da.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man setter seg fast i den man ikke kan få.. Mange kvinner har gått i den fella. Det hjelper på å møte fyren. Kan hende følelsene forsvinner da.

Nå vet jeg jo ikke om jeg kunne få ham eller kan få ham. Men går menn i denne fella? Har ikke erfaring nok til å vite om dette er kjønnsbetinget eller om mennesker generelt er forskjellige her uavhengig av kjønn.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg jo ikke om jeg kunne få ham eller kan få ham. Men går menn i denne fella? Har ikke erfaring nok til å vite om dette er kjønnsbetinget eller om mennesker generelt er forskjellige her uavhengig av kjønn.

Jo, det er sikkert menn som også opplever dette. Jeg har i alle fall møtt noen som aldri kommer over sin første kjæreste, f.eks. Men generelt har kanskje kvinner det lettere for å få sterke følelser og ikke slippe taket... tror jeg.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle disse antakelsene og grublingen.. Klarer ikke folk å snakke sammen lenger? Å kommunisere om ting som er viktig for dem?

Hvis du er så redd for å ta kontakt med han, så vil dere aldri møtes. Du er vel klar over det? Det verste du risikerer er at han sier nei. Og det er vel strengt tatt ikke mye risiko å ta?

Du har nok rett i at disse følelsene er sterkere for meg enn for "alle andre". 

Ang grubling, så dessverre, virker det ikke som folk er så flinke i å kommunisere lenger. det er om å gjøre å spille uoppnåelig, spennende og verdensmester i alt. Likevel setter jeg pris på de få som faktisk tør å fortelle om følelsene sine. 

Om vi aldri vil møtes vet jeg ikke. Vi får se hva som skjer :) 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett i at disse følelsene er sterkere for meg enn for "alle andre". 

Ang grubling, så dessverre, virker det ikke som folk er så flinke i å kommunisere lenger. det er om å gjøre å spille uoppnåelig, spennende og verdensmester i alt. Likevel setter jeg pris på de få som faktisk tør å fortelle om følelsene sine. 

Om vi aldri vil møtes vet jeg ikke. Vi får se hva som skjer :) 

Nei det er ikke om å gjøre å spille noe som helst. Liker du noen, vis interessen og ta litt sjanser. Det eneste du har fått ut av å spille og gruble og prøve å gjøre deg vanskelig å få kontakt med, er at du nå sitter her et år etterpå med følelser for en fyr som du har dyttet unna. 

• Liker 2
Skrevet

Du er hvor gammel? 

Anonymkode: 9f08f...9cd

Skrevet

Du er hvor gammel? 

Anonymkode: 9f08f...9cd

Hvorfor lurer du? 

Skrevet

For et usunt surr! 

Anonymkode: 422e1...ff8

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke om å gjøre å spille noe som helst. Liker du noen, vis interessen og ta litt sjanser. Det eneste du har fått ut av å spille og gruble og prøve å gjøre deg vanskelig å få kontakt med, er at du nå sitter her et år etterpå med følelser for en fyr som du har dyttet unna. 

Ja det stemmer nok.  Men jeg tenkte de ville gå over. Men det har de ikke gjort. Og jeg tenkte kanskje han nok vil gjøre som mennene det skrives om her inne.. Få meg intressert for så å ghoste meg. Eller hvilket som helst faenskap :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...