Gå til innhold

Når kommer de varme følelsene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann et par ganger nå, men kjenner ikke den helt store tiltrekningen ennå. Jeg liker ham, han er kjekk å se på og han virker veldig snill. Hvilke erfaringer har dere med når de romantiske følelsene kommer? Jeg skjønner at man ikke nødvendigvis blir hodestups etter to dater, men det er litt plagsomt at jeg ikke helt vet hva jeg føler. Det er så lenge siden jeg var single og datet sist at jeg ikke husker ;)    Han er ikke akkurat den som gyver løs og er så frempå, så det har vært minimalt med fysisk kontakt utover vanlig hei og hadet klem. Siden jeg ikke helt har gnisten ennå så er nok ikke jeg heller så fysisk. Jeg vil jo gjerne treffe ham igjen, men er redd vi fort kan havne i friendsone. Han gir uttrykk for sin begeistring til meg, men jeg klarer ikke helt si det samme tilbake selv om jeg syns han er helt ok. Skal selvfølgelig gi det litt tid siden han ser ut til å være en bra mann, men hvor lang tid kan det ta før de varme og romantiske følelsene kommer? 

Anonymkode: 676ed...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en mann et par ganger nå, men kjenner ikke den helt store tiltrekningen ennå. Jeg liker ham, han er kjekk å se på og han virker veldig snill. Hvilke erfaringer har dere med når de romantiske følelsene kommer? Jeg skjønner at man ikke nødvendigvis blir hodestups etter to dater, men det er litt plagsomt at jeg ikke helt vet hva jeg føler. Det er så lenge siden jeg var single og datet sist at jeg ikke husker ;)    Han er ikke akkurat den som gyver løs og er så frempå, så det har vært minimalt med fysisk kontakt utover vanlig hei og hadet klem. Siden jeg ikke helt har gnisten ennå så er nok ikke jeg heller så fysisk. Jeg vil jo gjerne treffe ham igjen, men er redd vi fort kan havne i friendsone. Han gir uttrykk for sin begeistring til meg, men jeg klarer ikke helt si det samme tilbake selv om jeg syns han er helt ok. Skal selvfølgelig gi det litt tid siden han ser ut til å være en bra mann, men hvor lang tid kan det ta før de varme og romantiske følelsene kommer? 

De kommer på tirsdag ettermiddag. 

Føler meg som et orakel🔔

• Liker 2
Skrevet

Med meg tar det flere måneder. Du vet vi mennesker er ikke like. Det som stemmer for meg stemmer nødvendigvis ikke for deg. 

Anonymkode: 5e1f5...368

Skrevet
1 minutt siden, Rotehodet skrev:

De kommer på tirsdag ettermiddag. 

Føler meg som et orakel🔔

He he, så festlig at jeg kunne more deg litt med innlegget mitt :) Regner med du skjønner at jeg ønsker folks erfaringer her ;) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med meg tar det flere måneder. Du vet vi mennesker er ikke like. Det som stemmer for meg stemmer nødvendigvis ikke for deg. 

Det er helt riktig at man er forskjellig, men noen ganger så kan man dra nytte av andres opplevelser og tankegang. Mulig at jeg også må gi det noen måneder. Ikke godt å si. Andre ville kanskje gitt opp.

Skrevet

Etter en halvtime,men fortrengte de.

Det tok videre nesten 2 år, ble eksplosjon av varme.:hjerte:

Anonymkode: a2bc7...1f1

Skrevet

Selvom folk er kjekke snille å greie er man jo ikke kjæreste med alle sammen. En kan ikke plukke ut en grei type og bare "bli" betatt. 

Skjønner at du sikkert ønsker deg en mann men finn nå heller en du er forelsket i!

• Liker 2
Skrevet

Men hallo!!!! Jeg blir ALDRI forelsket jeg! 

Vurderer psykologisk hjelp!

Jeg har kun fått uønsket oppmerksomhet 100svis av ganger av folk jeg forakter av hele mitt hjerte:

jeg begynner å hate dem dobbelt for at de er underdanig og tar kontakt når jeg har sagt rett ut at jeg hater vedkommende.

jeg får ikke til å presse frem følelser for fremmede mennesker altså!

syns det er jævlig. skal gi opp for godt.

lurer bare meg selv....

jeg blir aldri interessert annet enn at jeg tror jeg bruker det til / som rusmisbruk dvs sex og hate på vedkommende som kamptrening omtrent.

men jeg har gått ut med helt raua idiotdumme stut dumme idioter også da mens hele antivennegjengen min heier på at det skal gå mest mulig elendig med meg. 

Har aldri truffet folk som responderer med annet enn ekstrem sjalusi hat og iskulde forakt og helt ekstreme metode for å ødelegge livet mitt her sånn seriøst.

Anonymkode: 0ee6b...615

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt riktig at man er forskjellig, men noen ganger så kan man dra nytte av andres opplevelser og tankegang. Mulig at jeg også må gi det noen måneder. Ikke godt å si. Andre ville kanskje gitt opp.

Ja, mange gir opp fordi vi lever i et samfunn der man tenker at man bare kan finne noen andre. Er vel også derfor så mange gjør det slutt så fort og er utro. Folk setter ikke pris på det de har eller kan ha og tror følelser bare kommer og forblir uten at man trenger å gjøre noe for det. Folk gidder rett og slett ikke jobbe for det. 

• Liker 1
Skrevet

Folk har satt ut rykter om meg og familien min her og alt mulig tom i aviser....

jeg syns nor ge er landet for de stygge dumme iq løse og retarderte og lettlurte og minimalt kravstore og ondeste på planeten.

det er ingen snille folks her om man er feks innvandrer eller for pen i trynet på skolen eller for flink i sport musikk eller litteratur.

ii

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, mange gir opp fordi vi lever i et samfunn der man tenker at man bare kan finne noen andre. Er vel også derfor så mange gjør det slutt så fort og er utro. Folk setter ikke pris på det de har eller kan ha og tror følelser bare kommer og forblir uten at man trenger å gjøre noe for det. Folk gidder rett og slett ikke jobbe for det. 

Ja, det er jo sånn det har blitt. Allikevel ikke sånn det trenger å være. Fortsett å møte mannen noen ganger til. Har dere hatt sex? Hvis ikke, er det kanskje lurt? Det kan være at dere passer veldig godt sammen på det intime, og at det gjør at du kan ta en beslutning.

Anonymkode: 26ca9...358

Skrevet
51 minutter siden, Perle skrev:

Selvom folk er kjekke snille å greie er man jo ikke kjæreste med alle sammen. En kan ikke plukke ut en grei type og bare "bli" betatt. 

Skjønner at du sikkert ønsker deg en mann men finn nå heller en du er forelsket i!

Wow, det er noen som tenker litt som meg enda altså. I følge kg så bør man satse på de man ikke klarer å bli tiltrukket av "fordi det er disse som er medt lønnsomme og det er et selvfølge at forelskelsen kommer bare man gir det tid". Og ts nevner at hun ikke er forrlsket etter to dater....overraskende... synes alle her inne er betatt etter to dates og analyserer hvorfor motparten ikke lenger er like ivrig. Og har såkalt "kjærlighetssorg".

Anonymkode: 80882...71c

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Perle skrev:

Hm, leste du innlegget mon tro?... Snakker jo ikke om å blir kjæreste med alle man liker, men når man faktisk syns fyren er helt ok på alle måter så vil man jo gjerne se det litt an. Spørsmålet var jo mer når folk opplever at de romantiske følelsene kommer.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo sånn det har blitt. Allikevel ikke sånn det trenger å være. Fortsett å møte mannen noen ganger til. Har dere hatt sex? Hvis ikke, er det kanskje lurt? Det kan være at dere passer veldig godt sammen på det intime, og at det gjør at du kan ta en beslutning.

Anonymkode: 26ca9...358

Nå svarer du ikke meg som Ts, men nei vi har ikke hatt sex. Har ikke kysset engang. Ja, jeg tror nok vi må være litt intime før jeg kan kjenne om dette kan føre til romantiske følelser. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, det er noen som tenker litt som meg enda altså. I følge kg så bør man satse på de man ikke klarer å bli tiltrukket av "fordi det er disse som er medt lønnsomme og det er et selvfølge at forelskelsen kommer bare man gir det tid". Og ts nevner at hun ikke er forrlsket etter to dater....overraskende... synes alle her inne er betatt etter to dates og analyserer hvorfor motparten ikke lenger er like ivrig. Og har såkalt "kjærlighetssorg".

Anonymkode: 80882...71c

Ha ha, ja er det ikke overraskende at jeg ikke allerede er forelsket? :fnise: Jeg VET at han her er bra for meg, men følelsene er ikke der ennå. Mulig de kommer. Ja, han er betatt, men vet ikke om forelsket er riktige ordet. Han er en fin fyr altså, men vet sannelig ikke hvor lang tid det er forsvarlig å la det gå.

Skrevet

For meg er det veldig forskjellig. Vanligvis blir jeg veldig tiltrukket/betatt/forelsket nesten med en gang og "vet" det er den rette, men med nåværende så tok det lang tid (et par mnd) før jeg fikk følelser.

Anonymkode: 07d7b...522

Skrevet

De vArme følelsene STRØMMER gjennom kroppen den dagen du og luggis ligger der i shabby chick hytta og muggis har investert i KANDELABRE i tak vegger på veranda pause for full dramatic effect ....i alle vinduskarmer og hold deg fast : også med 17 armer. Og 19 lys!!!!

idet kolaen går ut av kroppen stigger ti tusen julelys og bedøvet av en skremmende gass sky antennes JUL I VÅRT HUS.

kom nærmere flaumin!!!!

god jul da!!!!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vArme følelsene STRØMMER gjennom kroppen den dagen du og luggis ligger der i shabby chick hytta og muggis har investert i KANDELABRE i tak vegger på veranda pause for full dramatic effect ....i alle vinduskarmer og hold deg fast : også med 17 armer. Og 19 lys!!!!

idet kolaen går ut av kroppen stigger ti tusen julelys og bedøvet av en skremmende gass sky antennes JUL I VÅRT HUS.

kom nærmere flaumin!!!!

god jul da!!!!

Men herregud hva er det du går på i dag? 

Anonymkode: f4722...f5e

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Frisk luft stkjære fruttitutti.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du at du er humørløs undermåler og lektor i barneskolen - VENNLIGST ikke gjør det til andres problem. Folk som ikke tåler en spøk tåler veldig sjeldent livet.

Og du - jeg er SUR idag fordi min drømmebolig ligger ute til salgs og jeg mangler hele kjøpesummen.

Ikke gøy akkurat. Drømmeboligen deluxe!!!! Gråter nesten inni meg. Lydløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...