Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettdating, nettdating, og nettdating. "Ble slutt med kjæresten for et par mnd siden, holder nå på med en ny, og han virker ikke like intressert, jeg er så lei meg". Sånn lyder omtrent alle tråder her. Ikke vondt ment, men forelsker folk seg så innmari fort som det dee, så er jeg veldig unormal som kan forelske meg fort, men sjelden,. Jeg holder så fast i følelsene for en jeg liker, at jeg ikke ser noe i andre når jeg liker noen. Men jeg har forelsket meg i nye jeg også.....

men er jeg unormal, eller er det andre som MÅ ha kjærrste, og er mer forelska i forelskelsen/bekreftelsen enn selve personen?

Anonymkode: 5bcfe...d20

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som stresser der ja.... Det virker som folk ikke kan eksistere alene.. Også blir det bare verre pga alt stresset. 

Anonymkode: e155a...a28

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som stresser der ja.... Det virker som folk ikke kan eksistere alene.. Også blir det bare verre pga alt stresset. 

Anonymkode: e155a...a28

Ja. Men de opplever jo ikke en ordentlig forelskelse da... 

selv har jeg aldri hatt kjæreste. Men forelsket har jeg blitt....det er gost, men vondt på samme tid, når man må se at man ikke har noen fremtid med dem :( 

• 2 uker senere...
Skrevet

Selv er jeg i et forhold, men ønsker meg ut av det.

Egentlig kunne jeg tenke meg å leve alene, uten noen partner for ever.....

• Liker 4
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Folk lever i den illusjon at man må være i forhold for å være lykkelig.

Skrevet

Damer er så selvstendige og uavhengige. Helt til de runder 30 og innser at de ikke kan få en unge uten en mann. Da blir de helt desperate.

9 timer siden, Hinkelpinkel skrev:

Selv er jeg i et forhold, men ønsker meg ut av det.

Egentlig kunne jeg tenke meg å leve alene, uten noen partner for ever.....

Når du runder 30 vil du forandre mening.

Anonymkode: d93c4...5a8

• Liker 2
Skrevet

Livsfarlig å være alene må vite 😒 folk får jo nesten slag når man forteller at man har vært singel i feks 2-3 år. «Jaja du finner vel den rette til slutt». Hva om man ikke har værre interessert i å gå inn i noe forhold? Hvorfor skal hele livet vårt dreie seg om et annet menneske? Herre

Anonymkode: c0c4b...253

• Liker 2
Skrevet

dere er forskjellige. Vanskelig å utbevne noen vinner i hvem som blir forelsket på ordentlig. Det er jo egentlig bare kjemiske reaksjoner, så tviler på at det er noe mer «ekte» for seg selv om du er mer selektiv. 

Anonymkode: c9c8d...0a0

Skrevet

Jeg har lyst på kjæreste, men ikke med hvem som helst og jeg blir sjeldent forelsket. Noen ganger er savnet større og andre ganger har jeg ikke lyst på kjæreste.

Jeg er over 30 og stresser ikke, men jeg er både og til det å få barn. Kunne sikkert ha fått det, men ikke noe jeg må ha.

Så jeg synes det er rart med folk som ikke klarer å være alene og singel. De jeg vet om som ikke klarer å være alene er ganske uselvstendige og forelsker seg fort.

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Jeg har lyst på kjæreste, men ikke med hvem som helst og jeg blir sjeldent forelsket. Noen ganger er savnet større og andre ganger har jeg ikke lyst på kjæreste.

Jeg er over 30 og stresser ikke, men jeg er både og til det å få barn. Kunne sikkert ha fått det, men ikke noe jeg må ha.

Så jeg synes det er rart med folk som ikke klarer å være alene og singel. De jeg vet om som ikke klarer å være alene er ganske uselvstendige og forelsker seg fort.

Blir de så forelsket tror du?  Har vanskelig for å tro at de jeg er vitne til forelsker seg i en ny til hver mnd.. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir de så forelsket tror du?  Har vanskelig for å tro at de jeg er vitne til forelsker seg i en ny til hver mnd.. 

Jeg vet ikke helt egentlig. For meg virker det rart å bli så kjapt forelsket, men mulig andre fungerer annerledes enn meg.

Skrevet

Har alltid vært i forhold og trives med det. Singeltilværelsen er ikke noe for meg.

Anonymkode: 34d4e...091

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer er så selvstendige og uavhengige. Helt til de runder 30 og innser at de ikke kan få en unge uten en mann. Da blir de helt desperate.

Når du runder 30 vil du forandre mening.

Anonymkode: d93c4...5a8

Nå er jeg over 40 da men, og barn har jeg allerede............ Jeg trenger ingen andre.

Endret av Hinkelpinkel
  • Liker 2
Skrevet

Hvis folk forelsker seg i noen som ikke gjengjelder følelsene har de ikke noe annet valg enn å gå videre. Man blir i alle fall ikke lykkelig av å drømme om noen som ikke er glad i en tilbake. 

Ser heller ikke at det er noe galt å ikke ville være alene. De aller fleste syns det er trist å tilbringe livet alene. Jobb, hobbyer, venner og familie er greit det, men de fleste trenger mer enn det.

Anonymkode: 8cfae...d2f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis folk forelsker seg i noen som ikke gjengjelder følelsene har de ikke noe annet valg enn å gå videre. Man blir i alle fall ikke lykkelig av å drømme om noen som ikke er glad i en tilbake. 

Ser heller ikke at det er noe galt å ikke ville være alene. De aller fleste syns det er trist å tilbringe livet alene. Jobb, hobbyer, venner og familie er greit det, men de fleste trenger mer enn det.

Det er jeg helt enig i, men ikke for enhver pris. Jeg er alene nå, og slik er livet. Men jeg er åpen for et nytt forhold med den rette kvinnen, men ikke for enhver pris, bare for å slippe å være alene. Alle som har vært i et langt forhold, som har havarert på grunn av at det ble dårlig vet hva det går i. Man går bare ikke fra asken til ilden frivillig når man har litt livserfaring.

• Liker 2
Skrevet

Nettdating er så N.E.R.D.E.T.E. Ha ha! :skratte: 

Anonymkode: 24c37...c0d

Skrevet

Noen er rett og slett bare seriemonogame og synes det er helt forferdelig å være alene

Anonymkode: 2e526...2bb

Skrevet
38 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det er jeg helt enig i, men ikke for enhver pris. Jeg er alene nå, og slik er livet. Men jeg er åpen for et nytt forhold med den rette kvinnen, men ikke for enhver pris, bare for å slippe å være alene. Alle som har vært i et langt forhold, som har havarert på grunn av at det ble dårlig vet hva det går i. Man går bare ikke fra asken til ilden frivillig når man har litt livserfaring.

Nei, det er nettopp det. Ikke for enhver pris. Jeg ser ikke helt poenget med å hoppe på første og beste mann bare for å slippe å være alene :)

Skrevet
2 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Nei, det er nettopp det. Ikke for enhver pris. Jeg ser ikke helt poenget med å hoppe på første og beste mann bare for å slippe å være alene :)

i hele mitt voksne liv har jeg bare vært alene i et år, og singelivet er ikke så ille :) Iallefall enormt mye bedre en å leve i et dødt forhold sammen men noen man ikke passer sammen med. Kommer aldri til å skje noengang mer :) 

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Jeg tror ikke folk er sammen med noen "for enhver pris". Jeg tror heller folk opparbeider forsvarsmekanismer for å klare overleve den ekstremt overfladiske datingkulturen vi har, der følelser typisk kvalifiseres som sykelig og aldri som noe bra. 

Anonymkode: 8cfae...d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...