Fredsmegleren Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 (endret) Jeg har aldri eid en krølltang eller en rettetang i mitt liv (ok, jeg eide en kombinert, men som ikke taklet tykkelsen eller lengden på håret mitt). Fikk nesten ikke noe hår rundt krølltangen i det hele tatt og den var ubrukelig. Nå ønsker jeg å prøve igjen, pris spiller egentlig ikke så stor rolle, men er den under 1500 kr så er det kjempe flott. Veldig viktig at den må kunne takle tykt og langt hår i den grad at jeg klarer å få alt på "krøllepinnen", og at den lager medium til store krøller som ikke er altfor definerte. Ønsker meg et resultat noe likt dette (tips til teknikk er også flott ) Endret 31. januar 2018 av Fredsmegleren
Gjest Annypanny Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Vil anbefale deg Mast! Den finnes i to typer (Vol.1 for definerte krøller og Vol.2 for store krøller). Jeg har begge og de er kjempegode! Skulle lete opp linken på Vol.2 til deg nå, og oppdaget at den er på salg. Det skader jo ikke https://makestyle.no/merker/mast/mast-vol-2-big-curler-121285?gclid=EAIaIQobChMI976r8q2E2QIVGuAZCh0bWgKsEAAYASAAEgKmUPD_BwE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå