AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Noen som vil prøve å lese meg? Anonymkode: 2c496...6e4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 På 31.1.2018 den 14.51, AnonymBruker skrev: Noen som vil prøve å lese meg? Anonymkode: 2c496...6e4 uten at du sier hvem du er eller gir noe mer info så tror jeg ingen her kommer til å gjøre det!! Anonym for det første, + Alt for generelt kanskje prøv å spørr om noe konkret og gi et par ord om deg selv? Kjønn alder osv? NOE? stjernetegn? haha vet ikke jeg, men kanskje det hjelperr ! <3 Anonymkode: a586f...2d6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: uten at du sier hvem du er eller gir noe mer info så tror jeg ingen her kommer til å gjøre det!! Anonym for det første, + Alt for generelt kanskje prøv å spørr om noe konkret og gi et par ord om deg selv? Kjønn alder osv? NOE? stjernetegn? haha vet ikke jeg, men kanskje det hjelperr ! <3 Anonymkode: a586f...2d6 Her på kg blir anonyme ofte spådd! Mange som klarer å lese noen som spør, uten info annet enn at de spør! Det handler om å koble seg på energi. Det er det mange som klarer uten spesiell info. Du må ikke undervurdere de som kan dette! Husk at hva du tror, utgjør ingen sannhet. Jeg vet at noen folk her på kg kan spå, uten mer info! Har nemlig blitt lest tidligere, uten mer info. Det ble treffsikre svar! Anonymkode: 2c496...6e4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 Ts, personen du svarer har rett. Det er ikke så lett å fokusere på noen når du bare har "anonym" Men, jeg gjør det ofte som en utfordring. Det er derimot ikke sikkert at jeg treffer bra på deg, kansje det er noen andre jeg treffer i stedet, som feks personen over. Men jeg prøver. Du er ganske ung TS? ung og emosjonell umoden. Kan være du er kreativ, men føler deg blokkert. Det er ikke bra når man lar følelser kontrollere seg i så stor grad at det kontrollerer ens liv. Feks, man blir for avhengig av hva andre synes om en. Dette hørest ut som noe som man gjerne gjør når man er ung, men så lærer man og utvikler seg. Om du kjenner deg igjen i dette, så forsøk å øve deg på å ikke bry deg om hva alle andre tenker og sier, og ikke la følelsene ta helt overhånd når du prøver å gjøre deg opp en mening om noe eller noen. Prøv å ha kontroll. Anonymkode: 34372...4b7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts, personen du svarer har rett. Det er ikke så lett å fokusere på noen når du bare har "anonym" Men, jeg gjør det ofte som en utfordring. Det er derimot ikke sikkert at jeg treffer bra på deg, kansje det er noen andre jeg treffer i stedet, som feks personen over. Men jeg prøver. Du er ganske ung TS? ung og emosjonell umoden. Kan være du er kreativ, men føler deg blokkert. Det er ikke bra når man lar følelser kontrollere seg i så stor grad at det kontrollerer ens liv. Feks, man blir for avhengig av hva andre synes om en. Dette hørest ut som noe som man gjerne gjør når man er ung, men så lærer man og utvikler seg. Om du kjenner deg igjen i dette, så forsøk å øve deg på å ikke bry deg om hva alle andre tenker og sier, og ikke la følelsene ta helt overhånd når du prøver å gjøre deg opp en mening om noe eller noen. Prøv å ha kontroll. Anonymkode: 34372...4b7 Tusen takk for at du prøvde! Du traff sikkert den over, som du sa. Det kan passe med ung? Ville tolket det slik på grunn av skrivemåte i innlegget. Ikke uvanlig at unge skriver både med feil og haha-liknende uttrykk. Takk igjen, det var hyggelig du brukte av din tid, selv om det ikke traff denne gangen. Anonymkode: 2c496...6e4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du prøvde! Du traff sikkert den over, som du sa. Det kan passe med ung? Ville tolket det slik på grunn av skrivemåte i innlegget. Ikke uvanlig at unge skriver både med feil og haha-liknende uttrykk. Takk igjen, det var hyggelig du brukte av din tid, selv om det ikke traff denne gangen. Anonymkode: 2c496...6e4 Det var Anonymkode: 2c496...6e4 jeg forsøkte å spå ihvertfall Anonymkode: 34372...4b7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var Anonymkode: 2c496...6e4 jeg forsøkte å spå ihvertfall Anonymkode: 34372...4b7 Forstod det. Du skrev du kunne få inn person over. Tror du gjorde det. Det traff ikke på meg, men takk like vel! Anonymkode: 2c496...6e4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Ts, jeg prøver. Har aldri hatt behov for navn alder og sånn. Ser i dine energier pågangsmot, positivitet, du er kanskje ikke ung, men du har ofte et barns uskyldige syn på livet og verden. Det gjør deg ikke umoden eller naiv, men ta det med deg videre så du ikke ender opp såret. Anonymkode: 39d01...74a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 På 1.2.2018 den 18.31, AnonymBruker skrev: Her på kg blir anonyme ofte spådd! Mange som klarer å lese noen som spør, uten info annet enn at de spør! Det handler om å koble seg på energi. Det er det mange som klarer uten spesiell info. Du må ikke undervurdere de som kan dette! Husk at hva du tror, utgjør ingen sannhet. Jeg vet at noen folk her på kg kan spå, uten mer info! Har nemlig blitt lest tidligere, uten mer info. Det ble treffsikre svar! Anonymkode: 2c496...6e4 Ikke så lett alltid, da det er så mange anonyme kommentarer, men jeg gir det også et forsøk. hvor er du nå og hvor har du vært? Får opp at du har hatt en skikkelig tøff periode, med mye negative følelser. den er ferd med å gå over, eller jeg tror det har gått over men det var en tung periode og jeg føler det ligger en ekte og ganske dyp sorg og skuffelse der. Føler at du har fått et gjennombruddet og det kjipe er over. en klarhet i tankene og en ny innsikt og mer livsglede er velfortjent. DU har på en måte prøvd og prøvd, og tilslutt fått et gjennombrudd. Du har gjort alt du kunne og plutselig ser alt lysere ut, du kan nesten ikke tro det !. Jeg føler vendepunktet ditt har kommet, men om du ikke føler du er her enda, ikke gi opp, du er isåfall veldig nær bedre tider! det er viktig for deg å være ærlig med deg selv og angående dine sexuelle behov og leve ut dine lidenskaper fremover, dette vil lede deg til kjærligheten. Høres kanskje rart ut å si, hehe men du trenger å komme mer i kontakt med din sexuelle side da dette er litt blokkert for øyeblikket. Kjenn på Lysten, og kjærligheten vil komme JEg ser deg som en sterk kvinne, der du er nå har du virkelig mulighetene foran deg, du har selvtillit, du har ingen begrensninger! Kreativ kvinne med god kontakt med intuisjon og univers! Det er viktig å stole på det fremover også, så ikke angst og usikkerhet fører deg på omveier ! <3 Usikker på om jeg blander nå men; Jeg får også en veldig sterk morsfølelse og morsenergi fra deg, og for meg kommer det opp et barn veldig klart . jeg føler at det du har vært igjennom kan være et forhold, slutten på et partnerskap og at det er et barn inne i bildet her. Rundt dette ligger mye av de vonde følelsene og bekymringene. Da det er vondt å "påføre" barn slike opplevelser, samtidig vet du at det var til det beste, men skulle kanskje ønske det var annerledes HEnger dette på greip? Anonymkode: a586f...2d6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 På 3.2.2018 den 12.22, AnonymBruker skrev: Ts, personen du svarer har rett. Det er ikke så lett å fokusere på noen når du bare har "anonym" Men, jeg gjør det ofte som en utfordring. Det er derimot ikke sikkert at jeg treffer bra på deg, kansje det er noen andre jeg treffer i stedet, som feks personen over. Men jeg prøver. Du er ganske ung TS? ung og emosjonell umoden. Kan være du er kreativ, men føler deg blokkert. Det er ikke bra når man lar følelser kontrollere seg i så stor grad at det kontrollerer ens liv. Feks, man blir for avhengig av hva andre synes om en. Dette hørest ut som noe som man gjerne gjør når man er ung, men så lærer man og utvikler seg. Om du kjenner deg igjen i dette, så forsøk å øve deg på å ikke bry deg om hva alle andre tenker og sier, og ikke la følelsene ta helt overhånd når du prøver å gjøre deg opp en mening om noe eller noen. Prøv å ha kontroll. Anonymkode: 34372...4b7 Ikke så ung som jeg virket ! hahaha men skjønner at det kan virke sånn på teksten, rotete og rart! skrev på mobilen som er litt vrang! med jevne mellomrom! !!! det høres ut som meg på mange måter! men er ikke så ung at det gjør noe akkurat det kreative har vært blokket for meg en periode men løsnet for en stund siden, hadde lang tid uten noe kreativiet før det så kanskje det du fikk opp. Følelser kommer veldig sterkt opp igjen fra barndom osv i forbindelse med en behandling jeg går i, som jeg har valgt å kutte litt ned på da det bringer med seg så mye sterke følelser og preger dagene mine :)! de følelsene som velter over meg da kan nok oppfattes som umodne da det er sterke og følelser jeg ikke klarer å kontrollere helt, derav terapien ! jeg er nok et følelses menneske, er veldig godtroende av meg, men kan bli skuffet og sjokka om noen er slemme oppfører seg stygt mot andre osv. Om noen av mine nære venner tror at jeg har dårlige hensikter, kan jeg bli såret og lei meg over at de tror jeg vil de eller andre vondt/ er egoistisk osv. <3 hehe morro at du plukka opp meg! dette blei litt langt men følte jeg ville forklare litt! Anonymkode: a586f...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå