Gå til innhold

Din beste ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "Din verste ONS" starter jeg tråden "Din beste ONS".

Fortell om din beste ONS. :-)

Anonymkode: 8898c...f46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ONS 2015, men jeg ser frem til ONS i år også.

http://www.ons.no/

Anonymkode: dd632...db9

Skrevet

Idag

Anonymkode: ab23f...3d4

Skrevet (endret)

Jeg var 16, og på besøk i Halden hos søskenbarnet mitt. Lastet ned badoo for å se om det var noen som ville finne på noe den kvelden. Matchet fort med en gutt på 23. Det sto på profilen min at jeg var 19, og fortalte han aldri at jeg bare var 16 😂 

Han ville gjerne ha sex, og ba meg gå ned til byen siden han var på et utested. Jeg løp ned, uten sko og uten bh (var sent, og var så flau over skoene mine som knirket). Vi møttes i parken, og pratet sammen mens vi gikk hjem til han. Skvatt litt da jeg så han, siden han var 2 meter høy og jeg er bare 1.60. Han hadde drukket, og var litt høylytt :fnise:  vi kom inn på en gjørmete vei, og jeg uten sko fikk et lite problem. Fikk sitte på ryggen hans, og vi tryna nesten i grøfta.

Etter at vi kom frem, tok jeg av meg sokkene som det nå var hull i. Han gikk mot rommet til foreldrene sine, men jeg nektet og sa at vi heller burde gå på gutterommet hans. (foreldrene var bortreist for helgen). Han gikk med på det etter en stund, og jeg løp opp trappen med han på slep. Han satte seg på sengen, og ble litt nervøs. Jeg kledde av han skjorten, og tok av meg genseren min. Vi la oss ned på sengen, og kysset rolig. Kroppene våre klaffet bra sammen til tross for at vi bare har kjent hverandre i 20 minutter. Mens vi kysset tok vi av oss bukser og undertøy, og han la seg over meg. Jeg rotet frem et kondom fra bukselomma som lå på gulvet ved siden av sengen. Han satte seg opp, tok på seg gummien og putta den inn. Vi holdt på en stund, tok den ut, gikk ned på hverandre etter tur og tok den inn igjen. Etterhvert ble vi sliten og tok en pause. Jeg spurte om vi skulle dusje, og det ble han med på. Vi fortsatte der, noe som gikk fint helt til jeg bøyde meg ned og han skulle gjøre det litt for fort, og tok den i rumpa. Han kom ikke langt inn der altså, for der er det trangt.. Jeg satt meg fort ned i dusjen og trodde jeg skulle dø siden det gjorde så vondt :fnise:  huff, han fikk helt panikk. Gikk fint etter en liten stund, men gjorde småvondt lenge etterpå. Vi gikk opp på rommet igjen og fortsatte mer der. Da vi var ferdige lå vi og koste en stund, før jeg spurte om han kunne følge meg tilbake. Han fulgte meg halvveis, siden jeg ikke ville at han skulle se hvor tante bodde. Ga han et raskt kyss og småløp resten av veien tilbake, i hullete sokker og vondt i rumpa. Men bra var det allikevel :fnise:

Endret av Mymlen
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...