AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jadda, akkurat fått meg kjæreste og er vel ganske så førnøyd med han og det.. «Problemet» er bare at jeg synes det er vanskelig å stole på han.. I mitt forje forhold (ekteskap) ble jeg utsatt for utroskap, noe som var svært vanskelig for meg å komme over.. Et annet «problem» er at denne nye kjæresten min er veldig kjekk(!!) og han er veldig populær blandt andre kvinner. Han har lenge vært kjent som en flørt og type «damenes Jens», men likevel har jeg altså falt helt for han!! -og ifølge han, så har han falt også for meg.. Når vi er sammen så er alt bare rosenrødt!! Jeg føler virkelig at han liker meg og er glad i meg! Men når jeg ikke er sammen med han begynner tankene å spinne(!) Jeg frykter han har kontakt med andre jenter, og om han har tenkt å møte dem, osv osv... Egentlig så ser jeg at disse tankene er destruktive, og jeg lurer på om jeg har de pga tidligere utroskap erfaringer, eller om det er pga hans (tidligere) rykte?? Jeg er så ambivalent i tankene mine, da jeg på ene siden tenker at det var han som spurte om vi skulle være kjærester! Og det er han som bl.a. har sagt til to andre kvinnelige bekjenner av han pluss hans egen mor- at han har fått kjærest!! (Selv tørr jeg ik helt innrømme det for noen for jeg er så redd for å bli «lurt» og «såret»). Mens på den andre siden så har jeg egentlig «tatt han i løgn» på hendelser som skjedde før vi ble kjærester- da uten å konfrontere han med dette siden jeg ikke føler jeg kan det siden vi da ikke var sammen(..) Men samtidig så vet jeg om forholdet vårt skal ha en sjanse så MÅ jeg stole på han!! Og jeg tenker at det er NÅ når vi har blitt kjærester at ærligheten og tilliten skal begynne, og man ikke kan ta opp hele fortiden hans(!!) Så- hvordan kan jeg lære meg å stole på han?? Han sier at jeg må bare spørre, men vil jo ikke mase på han eller fremstå som helt manisk(..) Anonymkode: f3d4a...c5a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Det virker ikke som du har kommet nok over eksen til at du er klar for et nytt forhold. Å stole på noen er et valg, ikke noe man lærer. Anonymkode: 27b5a...53a 3
Jentadi Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Du må bestemme deg for å stole på han, det kan ikke læres. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Hvor lenge hadde dere vært sammen før han fortalte om deg til familien? Anonymkode: 1048b...da8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Han har valgt å være sammen med DEG, og han har selv fortalt om deg til familie og et par kollegaer. Gode tegn! Du må bare bestemme deg for at fortid var fortid. At du ble brent før er utrolig kjipt, men det betyr ikke at han gjør det samme som eksen. Forstår det kan være vanskelig, har selv måtte aktivt tenke at min nye kjæreste ikke er min eks. Du kan jo også nevne det for han, at du trenger litt tid på å bli trygg fordi du opplevde utroskap? Anonymkode: adddd...5aa
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #6 Skrevet 5. februar 2018 Han fortalte deler av familien om meg allerede før vi ble offisielt sammen.. (og fortalte moren sin om at vi var blitt kjærester bare 2 dager etter at vi ble offisielt kjærester..) Vet nå at han også har fortalt andre kollegaer og flere venner og familiemedlemmer om meg/oss.. Og JA, jeg vet at jeg må velge å stole på han.. Både for hans del, for MIN EGEN DEL, og fordi at jeg rett og slett må det for at forholdet vårt i det hele tatt skal ha en sjanse for å vare.. Så ønsk meg lykke til..! Gidder ikke ta eventuelle sorger på forskudd, men tenker at jeg koser meg veldig mye heller akkurat nå! ❤️ Ts! Anonymkode: f3d4a...c5a 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #7 Skrevet 5. februar 2018 <3 lykketil Anonymkode: 7570e...bc8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå