Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. 

Nå har det seg sånn at jeg ikke har hatt regelmessig menstruasjon siden oktober og aner ikke om jeg har hatt eggløsning de siste mnd. Har vert til lege og gynekolog men ikke noe særlig klokere, alt er liksom fint. Hadde en del follikler men ikke pco/pcos enn så lenge. (har postet noe før om dette). Har sagt til meg selv at jeg må slutte å tenke over dette, men det er vanskelig når jeg har daglig brun utflod og ikke engang vet når eller om jeg har mens (kommer ferskt blod avogtil i hist og pist). 

Jeg vurderer å starte på p pillene igjen for å få igang en normal syklus. Er dette noe å anbefale? Ble gravid 3mnd etter ppille slutt sist men mista. 

Hva tenker dere om dette? Lurt? Ikke lurt? 

Anonymkode: f6ee2...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i alle dager tenker du deg at p-pillene skal få i gang en normal syklus? De gjør jo det stikk motsatte. Ja, du kan få en normal syklus som i at du får dønn periodiske bortfallsblødninger, men de vil overhodet ikke hjelpe noe på menstruasjonssyklusen din. 

Så det høres ut som en usedvanlig dårlig idé. 

Anonymkode: 1f0e2...d29

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager tenker du deg at p-pillene skal få i gang en normal syklus? De gjør jo det stikk motsatte. Ja, du kan få en normal syklus som i at du får dønn periodiske bortfallsblødninger, men de vil overhodet ikke hjelpe noe på menstruasjonssyklusen din. 

Så det høres ut som en usedvanlig dårlig idé. 

Anonymkode: 1f0e2...d29

Kan kanskje nevne at jeg hadde dønn lik syklus som på pillen og fra jeg sluttet på pillen og frem til oktober. Da vel og merke med eggløsning etter pille slutt. 

Men ok, ifølge deg en dårlig ide. 

Skrevet

Høres ut som at du skulle hatt en runde med provera. Ta det opp med legen. Jeg sleit med blødninger/brun utflod i et halvt år etter en p-sprøyte (jævla dritt) så til slutt fikk jeg provera. Han mente at mensen min rett og slett aldri ble avbrutt. Har ikke hatt de problemene i ettertid. 

Anonymkode: ce9ff...86c

• Liker 1
Skrevet

Det skal jeg få snakket med legen om. Takk for svar! :-D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...