Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var/er du når dere begynte/begynner å prøve? Og hvordan var reaksjonen når du fikk vite om graviditeten? Var det masse lykke følelser, eller var det litt skremmende og surrealistisk i førsten? 

Selv er jeg 22, og mannen er 25, og er spennende å høre om andres opplevelser, spesielt i vår egen alder da:nordvesta:

Anonymkode: a54ac...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 27 år når vi begynte å prøve og var fortsatt 27 da jeg etter 7 måneder fikk positiv test. Gleden (og lettelsen) var enorm hos begge.

Anonymkode: c0de5...04e

Skrevet

Jeg var 21 år når vi begynte prøvingen, er 23 år nå, prøver enda

Skrevet

24 med første og 29 med andre :)

Anonymkode: e61a6...779

Skrevet

34

Anonymkode: 4e6a2...1cc

Skrevet (endret)

28, 29, 31 og 33 år.

Like lykkelig og surrealistisk hver gang.

Endret av maria.magdalena83
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var/er du når dere begynte/begynner å prøve? Og hvordan var reaksjonen når du fikk vite om graviditeten? Var det masse lykke følelser, eller var det litt skremmende og surrealistisk i førsten? 

Selv er jeg 22, og mannen er 25, og er spennende å høre om andres opplevelser, spesielt i vår egen alder da:nordvesta:

Anonymkode: a54ac...8e3

Jeg vet ikke når jeg ble gravid faktsk. Men det må ha vært i mars/april engang tenker jeg, for jeg har desemberbarn. Gikk 14 dager over tiden. Jeg har bursdag i mars, og hvis jeg ble gravid før bursdagen min, var jeg 20. Hvis det skjedde etter, så var jeg 21. Jeg fikk henne i desember for 6 år siden. 3 mnd før jeg fylte 22 :)  Til mars fyller jeg 28 :) 

Det var ikke planlagt, men vi ble begge kjempeglade over nyheten! :) Spesielt foreldrene våre, på begge sider. De gledet seg til å bli bestemor og bestefar :) Men det var litt skremmende å ha en baby i magen, var redd for at babyen skulle sparke i stykker noe, haha :fnise:

Skrevet

Vi begynte å prøve for en måned siden. Jeg er 23 og samboer er 27. Jeg er værtfall 24 når barnet blir født, og samboer 28😊

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg blir nok med stor sannsynlighet aldri gravid. 

Skrevet

26. Klaffet så fort at vi ikke rakk å få noen ordentlig reaksjon. Men vi gleder oss selvsagt.

Anonymkode: ee0b2...041

Skrevet

sluttet på pillen når jeg var 18, ble gravid nå og er 22 år :) 

Skrevet

Jeg var 23, han var 25 :) Det var ''halvplanlagt'' - sånn type sluttet på prevensjon, hoppet av i svingen av og til når vi husket det (som ikke var hver gang) og tenkte at skjer det, så skjer det. Så kan ikke si vi var aktive prøvere :) Jeg syns det var utrolig surrealistisk å være gravid. Hadde overhode ingen plager eller symptomer - og hadde ikke noe forhold til graviditeten før OUL. Når jeg fortalte det til sjefen min (var ekstravakt ved siden av skolen) sa jeg bare noe alá ''han har smelt meg på tjokken', så jeg håper du har ledige vakter for jeg trenger penger'' :fnise: Det illustrerer liksom at jeg ikke hadde noe forhold til det i starten.. 

Etter OUL, når magen begynte å komme, jeg fikk se/høre babyen, kjenne bevegelser og spark osv kom lykkefølelsen for fult 😍 Når fødsel nærmet seg kom panikken og følelsen av at vi hadde gjort noe utrolig dumt :fnise: Sistnevnte var veldig vanlig for gravide sa JM, uansett alder! Det har gått helt fint med oss, og vi elsker å være foreldre <3 

Anonymkode: 5da15...d9c

• Liker 1
Skrevet

26 år og overlykkelige, planlagt  ;) Er veldig gøy å være foreldre ☺️ vi har prøvd en stund på nr 2 med aborter og det som er, skjønner ikke at jeg turte å være så glad da jeg testet positivt med førstemann 4 dager før jeg ventet mensen..! Skulle gjerne følt den (naive) gleden igjen, nå gir positivt test bare masse bekymringer og stress egentlig. 

Anonymkode: 57a57...902

Skrevet

Var 29 år når jeg ble gravid, og fødte nr 1, 31 med nr 2, og 33 med nr 3❤️

Anonymkode: f2a85...e16

Skrevet

Var 20år da jeg ble gravid med nr1, 22 med nr 2 og 23 med nummer 3:) Første gang var det litt skremmende siden alt var nytt, men skremmende på en positiv måte:)

Anonymkode: 1d806...c2c

Skrevet

Jeg er gravid nå og kommer til tredje trimester iløpet av februar :D 23 år da jeg ble gravid og samboer 27 år. Vi var veldig klare, og hadde blitt enige om å slutte på pilla og prøve dette året. For oss gikk det raskere enn forventet, og jeg ble gravid ved første eggløsning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...