Gå til innhold

Hvis jeg blir singel nå så er det ikke håp ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei til å bli singel, kjæresten trenger tid til å tenke og dette lover ikke godt. I tillegg til å være knust, jeg elsker han jo, er jeg livredd. Ikke livredd for å bli alene, det skal jeg alltids klare, men å bli singel her jeg er.

Jeg flyttet til hjembygda 3 år siden fordi jeg ikke klarte å få jobb noen andre plasser. Søkte i halvt år før flytting og 1 år inn i ny jobb etter jobber, men uten hell. Slo meg til ro med tanken på at jeg måtte bo her litt til. Datinglivet har vel ikke tatt av i hjembygda eller de nærliggende småbyene (30-45min kjøring). Denne bygda er flott for par, de aller fleste er det. Tinder ble saumfart i to år, sukker.no også. Problemet med sukker.no er jo at de jeg ikke har vært innom på Tinder, bor langt vekke. Starte med et avstandsforhold? Nei takk.

Så traff jeg han her kjæresten(straks eks-kjæresten) og ting falt på plass. Han var fra nabobygda. Jeg kunne jobbe og bo her, hadde en flott kjæreste og alt ble fint. Men nå, nå blir jeg singel og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Byen jeg studerte i ligger 15 mil unna og jeg har jo venner og kontakter der, men å starte å date, kjøre frem og tilbake og sånn, altså jeg blir vond av tanken. Bladde gjennom Tinderen til en venninne, men det er de samme folka der. De samme dukker opp på bygdefestene og det er ingen jeg noen gang har hatt et godt øye til der...

Jobbsituasjonen har ikke bedret seg, knapt noen stillinger der ute til meg og sannsynligvis har jeg ikke en sjangs på de som er. Og hvis jeg får en jobb, skal jeg flytte til andre siden av landet, vekk fra familien og en trygg jobb bare for å øke mulighetene mine for å finne en mann?

Jeg fyller 29 på søndag, er ikke supermodell og orker ikke tanken på å miste en jeg elsker, eller å begynne å blottlegge sjela mi til noen igjen.

Anonymkode: 47231...d22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet vekk fra en liten plass for å begynne på nytt, og om det blir et brudd for deg nå kan du gjøre det samme

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Mymlen skrev:

Jeg flyttet vekk fra en liten plass for å begynne på nytt, og om det blir et brudd for deg nå kan du gjøre det samme

Men jeg får ikke jobb :( 

Skrevet

Høres ut som du tar sorgene litt på forskudd, du vet jo ikke 100 % sikkert at det blir slutt..

Kanskje det er like greit å være singel en stund? Jeg syns det virker som du er litt redd for å være alene jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Har det akkurat sånn. Vil bare ha det gamle tilbake. Hadde en trygg kjæreste og jobb. Har ingenting nå. Og det er ganske umulig å finne en jobb som er bra og ikke noe tull... også vanskelig å finne en bra og trygg mann også. Vanskelig å finne venner og noen å være sammen med som bryr seg. Så har ingen råd. Hvis du skal date så må du være forsiktig så du ikke blir såret og behandlet dårlig... fordi det er mange rare mennesker der ute. Det er mye useriøst på de sidene dessverre. Det er bedre å treffe en i virkeligheten, har du mulighet for det ?

Anonymkode: 9fa93...55f

Skrevet
14 minutter siden, winnie89 skrev:

Høres ut som du tar sorgene litt på forskudd, du vet jo ikke 100 % sikkert at det blir slutt..

Kanskje det er like greit å være singel en stund? Jeg syns det virker som du er litt redd for å være alene jeg. 

Ja det gjør jeg nok. Er ikke redd for å være alene, har alltid vært singel i 1-3 år mellom forholdene mine. Det er det at det er ikke håp for å finne noen.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det akkurat sånn. Vil bare ha det gamle tilbake. Hadde en trygg kjæreste og jobb. Har ingenting nå. Og det er ganske umulig å finne en jobb som er bra og ikke noe tull... også vanskelig å finne en bra og trygg mann også. Vanskelig å finne venner og noen å være sammen med som bryr seg. Så har ingen råd. Hvis du skal date så må du være forsiktig så du ikke blir såret og behandlet dårlig... fordi det er mange rare mennesker der ute. Det er mye useriøst på de sidene dessverre. Det er bedre å treffe en i virkeligheten, har du mulighet for det ?

Anonymkode: 9fa93...55f

Treffer folk i virkeligheten hele tiden her. Men det menn her er enten gifte med familie, eller så er det gode grunner til de ikke er det...

Skrevet

Føler med deg ts :(

Jeg har det omtrent på samme måte som deg, unntaket er at jeg er i jobb. Jeg flyttet til min (eks)samboer, som for ikke så lenge siden valgte å gjøre det slutt. 

Jeg er også helt knust og ødelagt. Heldigvis blir jeg overført og får flytte hjem snart. 

Du skal vite at jeg skjønner hvordan du har det, men du må ikke gi opp ❤ Styrken finnes i deg, men noen ganger må man bare grave litt dypere for å finne den :) Du er spesiell og kommer til å møte en som virkelig setter pris på deg og den du er :)

Anonymkode: 901e5...9df

• Liker 2
Skrevet

Hva med omskorlering? :)

Anonymkode: 53e1e...0ca

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg ts :(

Jeg har det omtrent på samme måte som deg, unntaket er at jeg er i jobb. Jeg flyttet til min (eks)samboer, som for ikke så lenge siden valgte å gjøre det slutt. 

Jeg er også helt knust og ødelagt. Heldigvis blir jeg overført og får flytte hjem snart. 

Du skal vite at jeg skjønner hvordan du har det, men du må ikke gi opp ❤ Styrken finnes i deg, men noen ganger må man bare grave litt dypere for å finne den :) Du er spesiell og kommer til å møte en som virkelig setter pris på deg og den du er :)

Anonymkode: 901e5...9df

Takk! Jeg er i jobb jeg også, men får ikke andre plasser. 

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med omskorlering? :)

Anonymkode: 53e1e...0ca

Jeg var nyutdannet 3 år siden, etter 5 år skole. Hvis jeg skulle blitt noe annet så er det veterinær, men tror ikke jeg orker mer skole 😞

Skrevet

Og jeg ble singel idag 😭 ts

Skrevet

Nei hvis folk mister lykkebamsen sin / premiekua/ lottobingobula si/ så pleier folk å 1 ta selvmord ( du kan feks kaste deg mot veggen i nærmeste fabrikklokale ( mange norske bygder har tomme fabrikklokaler) om fabrikken har arbeidere så er saken helbiff de er ploink sykotiske alltid/ 

eller du kan kaste deg under lokalruta eller dope deg og sjøen er alltid ledig og stor i sin favn.

fra spøk til alvor.

2 gråt og bli narsisist ( åpenbar vinfelle med samme resultat som alternativ 1)

3 flytt slank deg søk jobb skaff deg hobbier og

4 PRØV PÅ Nytt!!!!

yeee!!!!

keep on rockin in the freeeee world...

Anonymkode: 175e8...0fe

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg ble singel idag 😭 ts

Leit å høre. Men da er det en annen heldiggris der ute som venter på deg! 😁

Skrevet (endret)

*

Endret av *melis*
Skrevet
7 minutter siden, *melis* skrev:

Jeg har dessverre ikke så mange råd å komme med, men vil bare si at jeg føler med deg da jeg er i samme situasjon selv. I likhet med deg flyttet jeg selv hjem til hjembygda for å få jobb etter masteren og møtte etter hvert en mann jeg ble sammen med. Etter noen år ble det imidlertid slutt og nå sitter jeg her som singel 31-åring nesten uten et nettverk, da alle jeg kjenner her er i forhold og de fleste har barn.

I utgangspunktet trives jeg greit med å bo her, ettersom jeg har muligheten til å drive med alle interessene mine her. Samtidig er det et veldig kjipt sted å bo når man er singel, ettersom de fleste her etablerer seg nokså tidlig og det er ekstremt få single igjen på min alder. I likhet med deg må jeg derfor reise til nabobygdene/byen dersom jeg skal ha det minste håp om å treffe noen, og det blir både dyrt og tidkrevende i lengden. I tillegg er utvalget ganske begrenset på disse stedene også og de fleste single er som du sier single av en grunn (føler nesten man må til Oslo for å treffe «normale» single i vår alder). Jeg er derfor selv i en prosess med å vurdere om jeg skal flytte til en større by, men kjenner jeg blir dårlig bare av tanken på å skulle bryte opp fra alt jeg har her og starte helt på nytt nå som jeg er i tredveårene. 

Kan jeg spørre hvor omtrent i landet du bor TS? Send meg gjerne en PM om du trenger noen å snakke med.

Ja, vi er i samme båt :( sender deg PM.

Skrevet

Du er 29 år, jeg ville helt klart sagt GO FOR IT med å flytte til andre delen av landet for å få en jobb du er fornøyd med og kan få, og for å øke sjansene for å finne en mann. Dette er hva folk gjør som 22 år gamle så go for it, you can do it! :)

Anonymkode: 027e7...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...