Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere dagene til og hvordan får dere dagene til å gå? 

Anonymkode: 3e8ed...db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger rutiner og føler at jeg visner helt bort hvis ikke jeg får gjort noe i løpet av dagen, så jeg har en timeplan jeg prøver å følge. Jeg står opp når samboeren min går på jobb (mellom 7 og 8), går en tur med hunden og spiser frokost, så bruker jeg kanskje 1-3 timer på å se gjennom jobbutlysninger og skrive søknader. Så går jeg på butikker, gjør noe husarbeid (i dag har jeg satt på to maskiner med klesvask, ryddet og støvsugd hele stuen), går en lang tur med hunden og begynner å gjøre klar middag til samboeren min kommer hjem. Deretter spiser vi middag og slapper av i et par timer, før jeg tar en ny runde med jobbutlysninger og til slutt går en kveldstur med hunden. 

For å være ærlig så trives jeg veldig godt med denne hverdagen, selv om jeg aktivt prøver å komme meg ut i jobb igjen. 

Anonymkode: ef24c...7ff

Skrevet

Går turer, besøker venninner i samme situasjon, steller huset og leser 

Skrevet

Dagene går til med å sjekke nye stillingsutlysninger, skrive og sende søknader, øve seg på intervjuer, dra på intervjuer hvis jeg er heldig (kun vært på 1 intervju denne måneden, men er relativt "ny" arbeidsledig, så krysser fingrene for at jeg ikke går noe særlig lengre).

Skal søke opptak til master snart, så vurderer å tjuvstarte litt på pensum. Det er heldigvis kun frem til høst jeg trenger å uroe meg for, men håper jeg får napp på noe så fort som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...