Gå til innhold

installere officepakka

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal installere office nå, men cirka hvor lang tid tar det?

Har xp.

Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg ikke har all verdens tid, nå i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på pakka og på PC-en.

Jeg har Office 2000 professional og en ganske rask PC. Det er 3 CD-er som må installeres og jeg bruker totalt ca 30 minutter på installasjonen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk så mye. Da kan jeg bare sette i gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en dvd, (tror jeg, at han jeg lånte den av sa...) og kun en cd, ikke tre...

Holder på, men er egentlig for stressa til å skjønne, bare lar maskinen jobbe... og håper det går bra.

(dvd? precision CDR. 1 x 24 x speed. 700 mb recordable...)

Så er det så mange tilleggsgreier, men jeg tror det går bra, trenger egentlig bare words. Pcen jobber nå, så får jeg stole på at jeg har installert det jeg trenger da...???

Eller må jeg velge å installere alle tilllegg som stod på menyen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, gir opp, virker som om hele systemet låser seg, må vente til noen med mer datakunnskap enn meg har tid til å hjelpe...

Har installert før, men det var macintosh, og appleprogrammer - dette virker bare helt rotete.

Gjest Pøstmannen
Skrevet

Men hvorfor vil du innstallere MS-Office? :o

Det forundrer meg mer og mer for hver måned som går, at folk gjør dette frivillig, når det finnes så gode alternativer. For folk flest er da MS-Office "overkill" deluxe, når man bare skal skrive noen brev og slikt noe. Da kan man ofte greie seg med Wordpad, Abiword eller noe slikt.

Jaja, det er nå ikke min sak, så jeg skal nå ikke bry meg mer. :-?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Men hvorfor vil du innstallere MS-Office? :o

Det forundrer meg mer og mer for hver måned som går, at folk gjør dette frivillig, når det finnes så gode alternativer. For folk flest er da MS-Office "overkill" deluxe, når man bare skal skrive noen brev og slikt noe. Da kan man ofte greie seg med Wordpad, Abiword eller noe slikt.

Jaja, det er nå ikke min sak, så jeg skal nå ikke bry meg mer. :-?

Enig i at OO, abiword e.l. er mer enn nok for de fleste. Problemer kan det derimot bli dersom du f.eks i en jobb har kollegaer som alle bruker MS Office. Riktignok kan OO og abiword både lese og lagre .doc, men det blir ofte krøll, særlig når folk ikke "wrapper" bilder eller limer inn en tabell fra excel.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja... men kan disse worksprogrammene uten problemer konvertere fra ting som er skrevet i words da?

Uten mange bokstaver en må endre osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...