AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg er 29 år, men har lite erfaring med dating generelt. Jeg har veldig lyst å få det til, og lurer på om noen har noen råd til meg? Hvor ofte sees man? Vet man om man kun treffer hverandre, eller må man spør? (hvordan tar dere isåfall opp temaet?). Hvordan opprettholde den interessen han gjerne har de første datene? Takk for svar! K29 Anonymkode: 7f191...3d4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Jeg henger meg på her, for jeg har det helt likt Anonymkode: 8e4c1...6be
Zooey Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Hei, Det er opp til deg og den du dater hvor ofte man sees. Hvor ofte det faktisk blir kommer ned til hvor travelt livene deres er. Jeg er veldig fan av at dating skal være fint og gøy, så da er det noe som må skje i tillegg til jobb/trening/venner og ikke på bekostning av. Noen dater flere folk samtidig, særlig i starten, men jeg har inntrykk av at de fleste ikke har ork/tid til å gjøre det. Dette er jo noe du fint kan prate om med vedkommende du dater (kanskje ikke på første date, da skal du bare ha det fint ) Når det kommer til å opprettholde interesse, så tenker jeg at det skjer ved at dere har noe til felles som dere setter pris på i en partner. Vær imøtekommende og hyggelig, så skal nok dette gå veldig bra Et tips er å vis interesse ved å spørre spørsmål, men vær også obs på at vedkommende skal også gjøre det samme mot deg. Og ikke bli for nedstemt av en dårlig date. Husk, det er ikke meningen at man skal matche med alle! 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 21 timer siden, Zooey skrev: Hei, Det er opp til deg og den du dater hvor ofte man sees. Hvor ofte det faktisk blir kommer ned til hvor travelt livene deres er. Jeg er veldig fan av at dating skal være fint og gøy, så da er det noe som må skje i tillegg til jobb/trening/venner og ikke på bekostning av. Noen dater flere folk samtidig, særlig i starten, men jeg har inntrykk av at de fleste ikke har ork/tid til å gjøre det. Dette er jo noe du fint kan prate om med vedkommende du dater (kanskje ikke på første date, da skal du bare ha det fint ) Når det kommer til å opprettholde interesse, så tenker jeg at det skjer ved at dere har noe til felles som dere setter pris på i en partner. Vær imøtekommende og hyggelig, så skal nok dette gå veldig bra Et tips er å vis interesse ved å spørre spørsmål, men vær også obs på at vedkommende skal også gjøre det samme mot deg. Og ikke bli for nedstemt av en dårlig date. Husk, det er ikke meningen at man skal matche med alle! http://sexline.site/ Anonymkode: 12e14...5f6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Det viktigste i dating er å følge din egen magefølelse. Gjør det som føles riktig for deg. Jeg syns ikke noe om å date flere samtidig. Man tar en 1. date, og hvis man føler for å møte personen igjen så avtaler man det. Hvis ikke så kan man date noen andre. Og jeg ville definitivt avklart at den andre ikke dater flere når det begynner å bli aktuelt med sex. Det er faktisk ikke verre enn å si "Du, jeg er av typen som foretrekker å date en av gangen. Jeg håper du også er sånn?" Men noen ganger er det ikke nødvendig å si noe, fordi vedkommende bruker så mye tid og interesse på deg fra dag 1 at han umulig kan ha tid til å date flere. Det med interesse kommer av seg selv. har dere mye felles og får en god kjemi så flyter det av seg selv. I det øyeblikket man må begynne å jobbe for å holde interessen der så er det feil, da er det bedre å avslutte først som sist. Vær forberedt på en god del "bomdater", man passer jo ikke med alle, men det betyr ikke at det er noe feil med deg. De aller fleste bruker litt tid på å finne den rette. Anonymkode: 477b2...0da
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Jeg spurte også mye om råd før osv. Men etter at jeg begynte å møte damer og studere psykologi, så skjønte jeg at det ikke var så vanskelig som jeg trodde. Så mitt beste tips til deg er å være deg selv, ikke vær falsk. Under daten prat med vedkommende som du prater med en vanlig venn, spesielt i første date. Du er bra som du er, damene vil se hvem du er =bli kjent med deg. Jeg pleier å spørre om vi kan møtes igjen evt sette opp en dato liksom, men ikke mas på det. Om vedkommende ignorer svaret på det for-eks. Anonymkode: 88a39...9fb
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte også mye om råd før osv. Men etter at jeg begynte å møte damer og studere psykologi, så skjønte jeg at det ikke var så vanskelig som jeg trodde. Så mitt beste tips til deg er å være deg selv, ikke vær falsk. Under daten prat med vedkommende som du prater med en vanlig venn, spesielt i første date. Du er bra som du er, damene vil se hvem du er =bli kjent med deg. Jeg pleier å spørre om vi kan møtes igjen evt sette opp en dato liksom, men ikke mas på det. Om vedkommende ignorer svaret på det for-eks. Anonymkode: 88a39...9fb Okey! Men hva legger man egenlig i falsk ? Anonymkode: 6e325...6d9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #8 Skrevet 2. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Okey! Men hva legger man egenlig i falsk ? Anonymkode: 6e325...6d9 Ikke meg du siterte, men det jeg tenker er at man prøver å fremstå mye bedre enn man er på en måte. Du gir kanskje inntrykk av at du elsker hang-gliding og milelange ski-turer, mens du egentlig er en netflix og popcorn type person. Eller det kan gå på utseende, at man bruker veldig mye sminke, løsnegler osv. Man må være seg selv altså, og stå for sine meninger/interesser. Jeg har selv vært sammen med en som løy om at han elsket å reise, det skapte litt problemer kan du si. Anonymkode: 61e5f...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå