Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter et lån for å kjøpe en ny barnevogn, og har sett rundt mye på internettet. Jeg fant denne nettside https://www.coolfinans.com/lane-sammenligning, men de ber om mye personlig informasjon. Ville du stole på at de ikke misbruker informasjonen?

Anonymkode: 69cca...9a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville verken stolt på en slike, eller noen sinne funnet på å i det hele tatt tenke på å ta opp lån for å kjøpe barnevogn (!). Altså, du får barnevogner fra noen tusenlapper, og det ligger enda mer brukt på finn. Du trenger ikke kjøpe flett ny til 12 000, du kan komme unna med 3-4 tusen om du kjøper brukt. Og helt alvorlig, sånt tar man ikke opp lån for. 

Anonymkode: fbdd5...a84

• Liker 2
Skrevet

Må si meg enig i at jeg ikke ville tatt opp forbrukslån for noe man kan kjøpe brukt for en brøkdel av rentene man ender opp med. 
Og nei, jeg ville ikke stolt på den siden. Skulle jeg absolutt tatt forbrukslån, så ville jeg brukt kjente tilbydere av lånesammenligning, som f.eks lendo. 
Nå aner jeg ikke hvor mye personlig informasjon dem ville ha fra deg, men det er vanlig å måtte oppgi en del for å se hvem som eventuelt kan tilby lån. 

Anonymkode: 8ccc5...c41

Skrevet

Jeg liker ikke ting som noen annen har brukt. Kjenner du et sted jeg kan finne en ny billig? 

Jeg skal sjekke lendo :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke ting som noen annen har brukt. Kjenner du et sted jeg kan finne en ny billig? 

Jeg skal sjekke lendo :)

Herrefred.. har du så dårlig råd at du ikke har råd til å kjøpe en ny vogn i de ikke dyreste variantene (du får gode vogner til 5-6 000 helt nye også), så har du ikke råd til å ta opp forbrukslån heller. Skjerp deg. Og du har iallefall ikke råd til å være så snobbete og fisefin at du er for god til å kjøpe ting brukt. 

Anonymkode: fbdd5...a84

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...