AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Del Skrevet 31. januar 2018 Ja.. Da har instagram gjort det mulig å se når noen var sist aktiv. Det ser du hvis du går på meldingene dine. Du ser bare dem du har chattet med. Er det aktivitet generelt på insta eller er det når man er aktiv på melding? Anonymkode: 419f1...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Pond Skrevet 31. januar 2018 #2 Del Skrevet 31. januar 2018 Aktivitet generelt. Du kan skru av dette på innstillinger om du vil, men da kan du heller ikke se når andre brukere sist var aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Del Skrevet 31. januar 2018 2 minutter siden, Amy Pond skrev: Aktivitet generelt. Du kan skru av dette på innstillinger om du vil, men da kan du heller ikke se når andre brukere sist var aktiv. Den virker litt upresis? For jeg har sett at folk har sett storyen min. Hvis jeg sendte story for 5 min siden og "Fredrik" har sett den. Men det står likevel at Fredrik var aktiv for 45 min siden? Anonymkode: 419f1...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Del Skrevet 3. februar 2018 Er deres Instagram ustabil? Jeg har to kontoer og de fungerer ikke..! Anonymkode: dfda1...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg lurer også på om det kommer opp «aktiv nå»/«aktiv for 45 min siden» hvis personen bare har vært innlogget på insta, eller betyr det at personen har chattet med noen? Anonymkode: 6afa5...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå