AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Del Skrevet 31. januar 2018 Noen som vet? Anonymkode: 77922...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Del Skrevet 31. januar 2018 Min speilrefleks kan man filme med hvertfall. Tror det er det vanlige "nå for tiden", men det et vel bare å sjekke kameraet Anonymkode: d6565...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fruktfest Skrevet 31. januar 2018 #3 Del Skrevet 31. januar 2018 Noen kan, andre kan ikke😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 31. januar 2018 #4 Del Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet? Anonymkode: 77922...a95 Med ett vanlig analogt gammeldags spesilrefleks kamera? nei. De absolutt fleste moderne speilreflekskamera er digitale og har derfor som regel en videofunksjon av forskjellig kvalitet. Google it for kameraet du tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Del Skrevet 31. januar 2018 Eksempel på filming gjort med et speilreflekskamera: Anonymkode: 34479...150 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aglaea Skrevet 31. januar 2018 #6 Del Skrevet 31. januar 2018 Det kommer an på kameraet. Nyere digitale speilreflekskameraer eller speilløse kameraer kan man som regel filme med. Og noen filmer bedre enn andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 31. januar 2018 #7 Del Skrevet 31. januar 2018 Min speilrefleks har full HD, og kan filme. Men... det er ikke et veldig godt kamera, dvs bildet er bra. Og det "filmer godt", men lyden.. filmer du stille, i skogen, kommer det susing og du må skru av autofokus ellers hører du at det prøver å fokusere hele (da mener jeg hele!) tiden. Canon. Husker ikke hvilken modell, men kjøpte den i fjor og har wifi osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Del Skrevet 4. februar 2018 Mitt speilrefleks kamera kan man ikke filme med. Men så begynner det å stab på årene å da, de nye er sikkert bedre Anonymkode: 2b5f7...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #9 Del Skrevet 10. februar 2018 Alle speilløse systemkamera har video. Og tar like gode bilder som de vanlige speilrefleksene. Anonymkode: 0a55f...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå