AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Mann 25. Singel i snart 1 år og kjenner jeg er klar for å dele hverdagen med noen igjen. Prater med noen damer via messenger og snap, men hun jeg fikk mest kontakt med er ikke klar for forhold. Jeg har 100% stilling, tjener 650 i året, et lite barn, ganske nevenyttig, penisen min er ca 18-19cm i hard tilstand (om det har noe å si?) jeg har fått høre at jeg er sjarmerende og ser bra ut. Veier 82kg og smiler hver dag så lenge ikke hun utro eks f***a holder fred. Har vert på tinder og happn, men det går ikke veien min altså. Noen som har noe råd? Anonymkode: 18514...e04
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 off... hva skal jeg si.. alle har vi opplevd ting i forrige forhold eller tidligere i livet. Måten du omtaler din eks burde du hvertfall kutte tvert. Er ikke dette mor til ditt barn? Videre hadde jeg satt fokuset mer utover, date, finner du noen du trives med? Som du kan le med, og også bare sitte å prate med? Det hjelper ingen å sitte hjemme og konstantere at penisstrl din er stor, eller at du tjener sånn og sånn. Spiller veldig liten rolle i det lange løp. Anonymkode: 0a40a...c4e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Måten du omtaler eksen din på er et stooort rødt flagg. Håper ikke dette er moren din barnet ditt, for det er virkelig kvalmt å omtale henne på den måten. Utro eller ei, ingen damer syns det er modent eller attraktivt at en mann snakker sånn om andre. Ikke snakk med jenter på snap. Det er useriøst og fører ikke til noe. Tinder er fint, men ikke be om jenters snapchat. Penisen din er det heller ingen som bryr seg om Anonymkode: ee7bb...cba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå