Gå til innhold

nutrilette produkter

rutti

Anbefalte innlegg

Noen som bruker disse og kan si meg hvordan de virker? mÅ MAN ERSTatte alle måltidene med disse drikkene og sjokolakdene eller kan man erstatte 1 om dagen feks? Hva er prisene og hvor fåes det kjøpt billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg kan kun svare for Noka-dietten, men det er trolig litt den samme greia..?

Der kan du erstatte hvor mange måltider du vil, den skal gi alle vitaminene og næringsstoffene man trenger i et måltid. Jeg personlig begynte med å erstatte frokosten og lunsjen, det metta litt, men i begynnelsen var jeg nok litt ekstra sulten etter å ha "spist" et måltid... Men vekta gikk nedover, altså, og det kom seg etter hvert! :-) Der følger med en ganske god bruksanvisning for hvordan man kan sette sammen vanlige måltider/diett-måltider ut ifra hvor mye man vil ned i vekt i pakken... (Igjen: det er Noka jeg sikter til, men det er trolig ganske likt Nutrilett.. :-) )

Nutrilett har jeg sett på hyllene ved siden av Noka-dietten i helsekostbutikken, jeg tror også de har noen produkter i vanlige butikker..? Prisen husker jeg dessverre ikke i hodet...

Nå vet jeg ikke hvor mye nyttig du fikk ut av dette, men jeg kan si at for min del har dette fungert strålende!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...