rutti Skrevet 9. februar 2005 #1 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen som bruker disse og kan si meg hvordan de virker? mÅ MAN ERSTatte alle måltidene med disse drikkene og sjokolakdene eller kan man erstatte 1 om dagen feks? Hva er prisene og hvor fåes det kjøpt billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #2 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg kan kun svare for Noka-dietten, men det er trolig litt den samme greia..? Der kan du erstatte hvor mange måltider du vil, den skal gi alle vitaminene og næringsstoffene man trenger i et måltid. Jeg personlig begynte med å erstatte frokosten og lunsjen, det metta litt, men i begynnelsen var jeg nok litt ekstra sulten etter å ha "spist" et måltid... Men vekta gikk nedover, altså, og det kom seg etter hvert! :-) Der følger med en ganske god bruksanvisning for hvordan man kan sette sammen vanlige måltider/diett-måltider ut ifra hvor mye man vil ned i vekt i pakken... (Igjen: det er Noka jeg sikter til, men det er trolig ganske likt Nutrilett.. :-) ) Nutrilett har jeg sett på hyllene ved siden av Noka-dietten i helsekostbutikken, jeg tror også de har noen produkter i vanlige butikker..? Prisen husker jeg dessverre ikke i hodet... Nå vet jeg ikke hvor mye nyttig du fikk ut av dette, men jeg kan si at for min del har dette fungert strålende!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå