Gå til innhold

Hater å gi bort snappen min til gutter på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg gjør det likevel, siden absolutt alle i 2018 mener at Snap er det minst personlige sosiale plattformen og alle deler den hemingsløst. Spesielt når det er gutter jeg kommer godt overens med på Tinder, og når jeg til slutt gir etter og gir dem brukernavnet mitt, så tar det ikke 1 sekund engang før jeg mottar en snap fra dem. Og her er problemstillingen: jeg opplever at det nærmest er forventet av meg at jeg sender en snap av meg selv tilbake? Fordi det er en ting jeg ikke liker å gjøre og det er å ta bilder av meg selv da jeg må bruke så mye tid og energi å bli fornøyd med et(lite fotogen) at de bare må sende så mye de vil men jeg gidder ikke. Føler også at de hinter til at jeg skal gjøre det. Resultat av dette er da at gutten mister interessen, på tross av god kjemi på selve appen. Nå lurer jeg på om jeg skal drite i hele opplegget.

Noen med samme erfaring?

Anonymkode: 759ca...d81

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært i den situasjonen ville jeg bare sagt at jeg ikke har snap :-) 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, gladjenta93 skrev:

Hadde jeg vært i den situasjonen ville jeg bare sagt at jeg ikke har snap :-) 

Har prøvd på det, men da tror de meg ikke og mister interessen da også.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det sier mer om de enn om deg dersom det å ha en snap skal være det som holder en mann interessert :)

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke Snap og aldri opplevd det du skriver ovenfor på Tinder.

Anonymkode: e846f...7f4

• Liker 5
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alle jenter har snap

Inkluder fullkroppsbilde på profilen- og ikke photoshoppet filtrerte bilder- i vanlig vinkel så de ikke får sjokk når de ser deg på snap.

Eller dra ut på date så raskt at de ikke rekker å be om snap. Si noe om at du er lei av å bruke så mye tid online og så er personen du møter IRL helt annerledes. Men forbered deg på katastrofe om bildene er uærlige(i negativ retning)

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er en ting jeg ikke liker å gjøre og det er å ta bilder av meg selv da jeg må bruke så mye tid og energi å bli fornøyd med et(lite fotogen) at de bare må sende så mye de vil men jeg gidder ikke

De vil se bilder av hvordan du faktisk ser ut, ikke et bilde som du bruker lang tid på å få "perfekt". Derfor ønsker de bilde på snap.

Anonymkode: 70993...ba9

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker heller ikke å gi bort snap. Si at du bare gir den bort til folk du kjenner. Skjønner ikke hvorfor alle har så mange randoms på snap. Jeg bruker min til å sende til kanskje 4-5 venninner, og that's it

Anonymkode: ffdc8...ab9

• Liker 1
Skrevet

Da jeg hadde Tinder og pratet med jenter der inne var snap aldri et tema. Faktisk foretrakk jeg å holde samtalen inne på Tinder med mindre vi sammen kom frem til at det hadde vært kjekt med andre kontaktflater. Men flertallet av de jeg traff gjennom Tinder brukte jeg kun Tinder til å kommunisere med dem. Kjekt hvis det bare ble med én date, da kunne man bare slette matchen og de var historie (selvfølgelig etter å ønske de lykke til videre først).

Skrevet

Ja, de vil ofte hoppe over på andre sosiale medier. Det gidder jeg ikke. Pleier å si at jeg ikke legger til folk jeg ikke har møtt. Det har alle akseptert så langt!

• Liker 2
Skrevet

Ja bare drit i å gi dem snappen din. Eneste menn fra Tinder er ute etter på snap er a) se selfies og aldri ta steget til å møtes uansett b) sakte men sikkert griseprate og sende bar overkropp bilde for å hinte om at du skal sende et av deg også, skrive ting som "har lagt meg under dyna jeg nå ;) " sammen med et bar overkropp bilde og venter at du skal sende et sengebilde tilbake så de kan spørre deg om du har plass til en til der c) sende dickpics og sexchatte.

Ingen seriøse menn bruker snap som kommunikasjonsmiddel, jeg tar menn som spør om det som useriøse etter x antall erfaringer, og svarer at jeg ikke har snap. Er de seriøse og vil bli kjent så spør de om en date eller et telefonnummer så de kan ringe å prate sammen og bli bedre kjent på den måten.

Anonymkode: 98597...be8

• Liker 2
Skrevet

Første bud er å slutte å bruke Tinder.

Anonymkode: 4dc0a...413

Skrevet

Du er altfor opptatt av å blidgjøre andre mennesker. Ikke et uvanlig fenomen blant kvinner. 

Gi gjerne bort snappen din, men drit i send bilder du ikke gidder å ta. Hva skal disse gutta gjøre med det? Bli sint på deg? Hvorfor skulle du bryr du deg om det? 

Slutt å lev for å tilfredstille andre. Lev for deg selv.

Anonymkode: 66336...577

• Liker 1
Skrevet
På 31.1.2018 den 10.10, AnonymBruker skrev:

Men jeg gjør det likevel, siden absolutt alle i 2018 mener at Snap er det minst personlige sosiale plattformen og alle deler den hemingsløst. Spesielt når det er gutter jeg kommer godt overens med på Tinder, og når jeg til slutt gir etter og gir dem brukernavnet mitt, så tar det ikke 1 sekund engang før jeg mottar en snap fra dem. Og her er problemstillingen: jeg opplever at det nærmest er forventet av meg at jeg sender en snap av meg selv tilbake? Fordi det er en ting jeg ikke liker å gjøre og det er å ta bilder av meg selv da jeg må bruke så mye tid og energi å bli fornøyd med et(lite fotogen) at de bare må sende så mye de vil men jeg gidder ikke. Føler også at de hinter til at jeg skal gjøre det. Resultat av dette er da at gutten mister interessen, på tross av god kjemi på selve appen. Nå lurer jeg på om jeg skal drite i hele opplegget.

Noen med samme erfaring?

Det er jo bare å la være å gi bort snappen din til andre. Det blir ikke enklere enn det! Ærlig talt..

Gjest boblebrist
Skrevet
14 timer siden, Zooey skrev:

Ja, de vil ofte hoppe over på andre sosiale medier. Det gidder jeg ikke. Pleier å si at jeg ikke legger til folk jeg ikke har møtt. Det har alle akseptert så langt!

Det synes jeg virker som den beste løsningen, og en fin måte å sile ut de useriøse på. 

Og nei, alle jenter har ikke snap, som påstått et annet sted i tråden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...