Gå til innhold

Primer til oljete t-sone med porer rundt nesen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale en? Jeg har prøvd forskjellig, men synes ikke de hjelper det spøtt! Har testet blant annet Smashbox, Inglot og Kicks sine primere. Null effekt på min hud i alle fall. Blir blank rundt nesen allerede før jeg forlater badet om morgenen.

Har også prøvd All Nighter setting spray, men den utgjør ingen forskjell for meg.

Anonymkode: 00c09...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøk Benefit Pore-fessional. "presses" med fingertuppen i t-sonen. De silikonbaserte primerne gjør ofte vondt verre. 

Legg foundation med en god foundationkost (Mac 170), eller beutyblender. 

Vil også anbefale et godt settingpudder. For eksempel Laura Mercier, loose transulent. Press dette inn i t-sonen, og børst av resten med en stor kost. Settingspray over sikrer at det likevel ser helt naturlig ut. 

Men det aller viktigste er en god fuktighetskrem som får trekke godt inn i huden, før du gjør noe annet. Bommer man her blir huden fet uansett hva annet man gjør. Vil ikke anbefale, da ulike ting passer ulike hudtyper. Selv varierer meg med fem ulike, avhengig av hvordan huden min er, seson etc. 

Anonymkode: cb567...5b2

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Clinique superprimer. Om du dabber den inn i huden og gir den noen minutter til å tørke så er den helt fantastisk til å matte og dekke til porer. Har selv det hud med mye store porer. Dette er definitivt favoritten beste jeg har funnet. Er på min tredje tube nå.  😊 den koster ca 300kr på kicks. Men du får mye primer for pengene også 

Endret av mlifjeld
Skrevet

Vil absolutt anbefale deg å prøve Benefit porefessional. Elsker den. Hadde samme problemet som deg før, men kjøpte denne på taxfree når jeg var på sommerferie, og merker stor forskjell. Selv har jeg fet hus, som blir veldig oljete i løpet av dagen, og veldig synlige porer rundt kinnene innerst mot nesa. Dette var alltid ett stort problem, da ingen sminke så bra ut, og etter ett par timer rant sminken av. Nå har jeg ikke det problemet mer. Bruker også en velour puff og presser forsiktig setting powder inn i huden før jeg sprayer med UD Chill setting spray eller Mac Fix + Nå holder sminken hele dagen. 

Anonymkode: 7a652...61a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...