AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Del Skrevet 31. januar 2018 Hva tenker dere er dyrt for en vår/høst jakke til barn på 1 år? Har en liten diskusjon her hjemme 🙈 Mannen mener 800 kr for en jakke er dyrt, men jeg er litt mer der at dette er jo kvalitet, og den er veldig lett å få solgt igjen når den ikke passer lenger! Hva mener dere? Anonymkode: 84efa...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Del Skrevet 31. januar 2018 Enig med mannen din. Jeg synes alt over 500 er for dyrt til barn som er så små at de vokser ut av det på null komma svisj. Og pris er ikke nødvendigvis det samme som kvalitet.. Anonymkode: ad041...977 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. januar 2018 #3 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg synes 800 for en jakke er for dyrt for et barn som kun bruker det én sesong. Og som nevnt over her er det ikke nødvendigvis slik at pris og kvalitet sammenfaller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akacia Skrevet 31. januar 2018 #4 Del Skrevet 31. januar 2018 800,- for en jakke på den alderen er jo dyrt ja. Kan fint finne rimeligere alternativer som fungerer vel så bra. Men jeg skjønner godt du vil ha en fin jakke! Jeg «samler» selv på fine jakker og legger gjerne ned en del kroner i dette😅 Men å «vinne» en økonomisk/fornuftig diskusjon med mannen om dette hadde jeg aldri forventet. Jeg kjøper forøvrig alltid på salg, kanskje du kan vente på et godt tilbud? Trenger jo ikke vårjakke enda. Mini a ture du vil ha? Wheat? Finner ofte 30% på disse jakkene etterhvert. Du har helt rett i at en slik jakke er mye lettere å selge enn en HM jakke. Men husk at hvis den får en rift/flekker så vil jo ikke verdien være der lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Del Skrevet 31. januar 2018 for vår/høst var det kanskje litt dyrt, men for en tykk god vinterjakke ville jeg tenkt det er verd det... Anonymkode: ee311...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Del Skrevet 31. januar 2018 For dyrt Anonymkode: 6ccb1...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 31. januar 2018 #7 Del Skrevet 31. januar 2018 Betaler ikke mer enn 400, verken for jakker eller dresser. Jeg kan forstå at man bruker mye på en vinterdress hvis man bor et sted med skikkelig vinter, men en høstjakke trenger man ikke ha så store krav til? Kan du ikke kjøpe brukt, hvis det er viktig med den kvaliteten? Eller vente på salg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Del Skrevet 31. januar 2018 800?!? Tuller du? Ville betalt halvparten - under sterk tvil. Anonymkode: 0919e...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #9 Del Skrevet 31. januar 2018 Min 1 åring har en varm og god jakke til 299 kr. Skjønner ikke hvorfor du vil betale så mye når det ikke er nødvendig. Anonymkode: d1a97...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #10 Del Skrevet 31. januar 2018 har du sjekka barnihagen.no eller reimashop? Dei sel gode Reimaprodukt med 50% rabatt, ofte med mest kle for dei minste. Eg betalar ikkje over 600 for Reima vinterdress for så små ungar, og jakke hadde halde med 400. Det er mykje å få på salg i januar, og med god planlegging kan ein stort sett få alt ein treng til neste vinter med 50% rabatt. Har alltid vore eit år i forkant på dette, og då kan ein sleppe greitt unna med både sko og kle. Anonymkode: dd65e...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 31. januar 2018 #11 Del Skrevet 31. januar 2018 Miniature? De selger jo som hakka møkk,så det er tydeligvis et marked for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 31. januar 2018 #12 Del Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere er dyrt for en vår/høst jakke til barn på 1 år? Har en liten diskusjon her hjemme 🙈 Mannen mener 800 kr for en jakke er dyrt, men jeg er litt mer der at dette er jo kvalitet, og den er veldig lett å få solgt igjen når den ikke passer lenger! Hva mener dere? Anonymkode: 84efa...f29 Har hatt Lindex.. Reima.. Mini A Ture. Wheat.. HM.. Molo.. Nameit.. synes det faktisk er ett fett med vårjakke. Betaler man dyrt, er det stort sett bare fordi man liker utseendet. Er det Mini A Ture du tenker på? Skal nok ha den selv, men utelukkende fordi jeg synes den er fin. Den er ikke bedre enn en jakke fra Lindex liksom. Du får kanskje solgt den for 200 kr neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #13 Del Skrevet 31. januar 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Har hatt Lindex.. Reima.. Mini A Ture. Wheat.. HM.. Molo.. Nameit.. synes det faktisk er ett fett med vårjakke. Betaler man dyrt, er det stort sett bare fordi man liker utseendet. Er det Mini A Ture du tenker på? Skal nok ha den selv, men utelukkende fordi jeg synes den er fin. Den er ikke bedre enn en jakke fra Lindex liksom. Du får kanskje solgt den for 200 kr neste år. man får solgt miniature ganske dyrt, brukt.:) Anonymkode: ca5b8...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 31. januar 2018 #14 Del Skrevet 31. januar 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: man får solgt miniature ganske dyrt, brukt.:) Anonymkode: ca5b8...f68 Ja, sikkert noe høyere. Men får den en flekk, må du ganske langt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #15 Del Skrevet 31. januar 2018 Bare for gøy, sjekket finn.no nå. Ligger 17 miniature jakker i størrelse 80 til salgs, og prisene er fra 100 kr, og fleste er rundt 300-350. Ligger et par til 500-600 kr men de er omtrent ikke brukt, og en av annonsene er fra oktober, og tilsynelatende fortsatt ikke solgt. Så tror du kan få 300-350 for den, om den er i god stand. Og da har du jo for så vidt bare brukt 450-500 kr for jakka. 😜 Vil mannen kjøpe denne argumenten? Anonymkode: fa6fd...eb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 31. januar 2018 #16 Del Skrevet 31. januar 2018 Latterlig å bruke SÅ mye penger på en jakke. Til en 1- åring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #17 Del Skrevet 31. januar 2018 Ville aldri gjort det. Og jeg kjøper bare "merkeklær" fra wheat, mini a ture, mini rodini ol. De kommer jo alltid på 50-70% salg så kjøper da. Hvilken jakke er det snakk om? Lurt å melde seg inn i ei gruppe som selger det merket eller lage søk på finn. Anonymkode: 0143d...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #18 Del Skrevet 31. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere er dyrt for en vår/høst jakke til barn på 1 år? Har en liten diskusjon her hjemme 🙈 Mannen mener 800 kr for en jakke er dyrt, men jeg er litt mer der at dette er jo kvalitet, og den er veldig lett å få solgt igjen når den ikke passer lenger! Hva mener dere? Anonymkode: 84efa...f29 Jeg tenker at 800 kroner for en jakke som går maks en sesong er mye. Jeg skjønner jo at det er snakk om et spesielt merke her, men har vel inntrykk av at brukte barneklær ikke er så lett å få solgt videre heller. Men har man råd til det - og lyst - så er det jo ingenting i vegen for å kjøpe det. Men dyrt - ja, det vil jeg si. Anonymkode: 5e984...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 31. januar 2018 #19 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg hadde aldri giddet å betale så mye for plagg de får brukt lite. Betaler gjerne en god sum for en god ullbody som kan brukes hele vinteren eller en bra vinterdress (ga vel 1400 for den, men den brukes hver dag), men jakke? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 31. januar 2018 #20 Del Skrevet 31. januar 2018 kjøpt noe brukt for 1-300. det er normalt at plagg som barn bruker får flekker eller blir ødelagt. 800kr for noe som varer noen få mnd er tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå