AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg har alltid hatt veldig fin hun, aldri hatt noe særlig med kviser. Det eneste er at jeg har eksem så jeg har generelt litt tørr hud. Jeg renser ansiktet vanligvis hver morgen og kveld og bruker fuktighetskrem. Nå i det siste har jeg plutselig fått mye større og synlige porer i ansiktet i området rundt nesen/på nesen/kinnene. Hva er det som gjør dette og hva kan jeg gjøre med det? Anonymkode: 655b9...2cb
Hjertefisk Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Hva slags produkter bruker du? Har du begynt med noen nye produkter i det siste? Jeg har nylig opplevd at porene har blitt større som en reaksjon på produkter med syrer. Men de ser ut til å trekke seg sammen nå etter et par ukers pause.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 46 minutter siden, Hypnosee skrev: Hva slags produkter bruker du? Har du begynt med noen nye produkter i det siste? Jeg har nylig opplevd at porene har blitt større som en reaksjon på produkter med syrer. Men de ser ut til å trekke seg sammen nå etter et par ukers pause. Oi er det ikke meningen at fruktsyrer skal gjøre porene mindre? Bruker også det, har ikke merket noe på porene men vil hvertfall ikke bruke det om man får større porer! Anonymkode: 077d0...ca5
Hjertefisk Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi er det ikke meningen at fruktsyrer skal gjøre porene mindre? Bruker også det, har ikke merket noe på porene men vil hvertfall ikke bruke det om man får større porer! Anonymkode: 077d0...ca5 Begynte med fruktsyrer nettopp pga de skulle hjelpe mot hudtekstur og store porer. Produktene har absolutt hjulpet huden min, men porene er like store. Så det er tydeligvis ikke alle som får samme effekt. Jeg trappet opp til produkter med 15-20% glykolsyre og det var da jeg først merket at porene var blitt ganske store. Fikk nesten panikk og brukte ikke syreproduktene på 2-3 uker. Nå har jeg så vidt begynt med syrer på nytt. Nå med lavere % og ikke like ofte. Ser ut som at porene normaliserer seg nå. Litt skummelt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, Hypnosee skrev: Hva slags produkter bruker du? Har du begynt med noen nye produkter i det siste? Jeg har nylig opplevd at porene har blitt større som en reaksjon på produkter med syrer. Men de ser ut til å trekke seg sammen nå etter et par ukers pause. Jeg bruker produkter fra the Body Shop. Har ikke byttet noen, men brukt de samme over lang tid. Anonymkode: 655b9...2cb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 man får større porer med alderen, og et usunt kosthold kan gjøre at talget blir hardere og utvider porene. Anonymkode: 5a440...a64
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: man får større porer med alderen, og et usunt kosthold kan gjøre at talget blir hardere og utvider porene. Anonymkode: 5a440...a64 Jeg er ikke så gammel. Er 21. Og jeg har ikke noe usunt kosthold. Anonymkode: 655b9...2cb
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 Jeg syns syrer har minsket porene mine. Bruker både masker og serumer. Har også forbedret, hudtone, linjer og hudens struktur.
Hjertefisk Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 54 minutter siden, Peonjenta skrev: Jeg syns syrer har minsket porene mine. Bruker både masker og serumer. Har også forbedret, hudtone, linjer og hudens struktur. Bruker du AHA eller BHA? Hvor stor %?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har slitt med store porer lenge, men de siste mnd har jeg følt at den røde aske skrubben fra loreal funker veldig fint. Porene er ikke usynlige, men de er helt klart blitt mindre. Føler jeg da. Anonymkode: a14ef...844
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 29 minutter siden, Hypnosee skrev: Bruker du AHA eller BHA? Hvor stor %? 20 % ahamaske https://eleven.no/skinplan-fruit-acid-peeling-aha-20 8 % ahaserum https://www.ebay.com/itm/X-Mizon-AHA-8-Peeling-Serum-50ml-Free-Gift/122745675291?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Peelingtap, svake. Vet ikke hvor stor prosent. Gir også fuktighet. https://www.ebay.com/itm/PRELAB-Toning-Peeling-Tap-1ml-x-15pcs-Dead-skin-removing-Peeling-Essence/251710064812?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Bruker masken 1-2 g pr måned, Mizonserumet 2-4 ganger i uken og peelingtap innimellom. Endret 1. februar 2018 av Peonjenta
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #13 Skrevet 2. februar 2018 Det er ikke det at du har fått renere hud da? Porene ser større ut når de tømmes. Noe syrer hjelper til med. Anonymkode: d5441...b3e
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2018 #14 Skrevet 2. februar 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det at du har fått renere hud da? Porene ser større ut når de tømmes. Noe syrer hjelper til med. Anonymkode: d5441...b3e Store porer er ikke porer som er fylt med noe. De utvides og syns bedre pga for mye sol, røyk, usunn livsstil, alder osv. Har man fet hud i t-sonen er de også større.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #15 Skrevet 2. februar 2018 9 minutter siden, Peonjenta skrev: Store porer er ikke porer som er fylt med noe. De utvides og syns bedre pga for mye sol, røyk, usunn livsstil, alder osv. Har man fet hud i t-sonen er de også større. Det var ikke det jeg mente. Store porer påvirkes av både gener og livsstil. Men de ser også veldig ofte større ut når man har begynt å rense huden godt og bruke syrer. Tomme porer kan nemlig ofte se større ut enn hvis de er innkapslet med talg. Anonymkode: d5441...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 På 2.2.2018 den 18.21, AnonymBruker skrev: Det var ikke det jeg mente. Store porer påvirkes av både gener og livsstil. Men de ser også veldig ofte større ut når man har begynt å rense huden godt og bruke syrer. Tomme porer kan nemlig ofte se større ut enn hvis de er innkapslet med talg. Anonymkode: d5441...b3e Dette har jeg merket også. Anonymkode: cbf0e...4f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå