Gå til innhold

Størrelse på penisring

Anbefalte innlegg

Gjest Feil dim.?
Skrevet

Jeg har aldri prøvd en penisring før, og etter å ha lest en tråd her og sjekket nettbutikker ser det ut som 4,5 cm diameter er en "universalstørrelse".

Greit nok, det er akkurat lik dimensjonen på min erigerte penis, men så leser jeg ar balla skal inn også!

For meg så lukter det smerte lang vei, for ikke å snakke om en legevakttur...

Vet hvordan den skal setes på og alt det der, men jeg reagerer bare på fysikken i det hele. Har jo en penis godt innenfor normalen (ca 18 cm), men at både skaft og balle skal inn på 4,5 cm blir trangt! Kan selvfølgelig kjøpe en justerbar, men det blir visstnok ikke helt det samme.

Er det noen med (eller har erfaring med) samme størrelse eller omkrets som kan si omdette vil bli vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen penisringer skal over begge deler, noen skal over kun penis.... Ja, noen kan benyttes kun rundt testiklene også.

Der må du nesten se på bruksomerådet til hver enkelt penisring.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den på 4.5 cm skal rundt ballene også.

Skrevet

Jeg har også tenkt på å prøve penisring, og ser at 4,5 cm er standard og at den da også skal rundt balla. Det stod en artikkel om det i cupido, but still, jeg tørr rett og slett ikke. Har en ereksjon som kan holde rimelig lenge, og tanken på å få den forlenget med penisring.....tenk om den ikke går ned igjen da...hvordan i h*** skal man få av ringen!!!??? Kjøper i alle falll ikke den i stål, første gangen. Selv om det jo er den som ser kul ut;)

Skrevet
Jeg har også tenkt på å prøve penisring, og ser at 4,5 cm er standard og at den da også skal rundt balla. Det stod en artikkel om det i cupido, but still, jeg tørr rett og slett ikke. Har en ereksjon som kan holde rimelig lenge, og tanken på å få den forlenget med penisring.....tenk om den ikke går ned igjen da...hvordan i h*** skal man få av ringen!!!??? Kjøper i alle falll ikke den i stål, første gangen. Selv om det jo er den som ser kul ut;)

Jeg skjønner problematikken. Hadde vært litt kjedelig å måtte ty til baufil eller avbitertang der nede. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det er lurest å begynne med en som er myk eller fleksibel. Det er neppe lurt å bruke en som er for stram eller å ha den på for lenge.

Det skal ikke så veldig mye til før du får en grei effekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...