Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen på gallamiddag? Hva synes dere om den? Hva synes mannfolka?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

IMG_4728.PNG

IMG_4729.PNG

IMG_4730.PNG

Anonymkode: 14971...dcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er galla kan du ikke ha kort kjole..

Anonymkode: 3e8c2...edc

• Liker 25
Skrevet

Galla = lang kjole. Så denne kan du ikke gå med, nei, uten å bryte kleskoden. 

Anonymkode: 389f4...e77

• Liker 15
Gjest chisandra
Skrevet

Du vil hverfall skille deg ut, om ikke annet :icon_lol:

Skrevet

Gall betyr lang kjole, så nei det kan du ikke. Hvis ikke du vil skille deg negativt ut.

Anonymkode: 99846...534

• Liker 8
Skrevet

Nei, ikke kort kjole til galla. Ut over det er kjolen kjempefin :) 

Anonymkode: dc6e2...a54

• Liker 3
Skrevet

Pen kjole, men passer ikke til galla.

• Liker 2
Skrevet

Kleskoden der er ikke så "streng", har vært på samme arrangement før og flesteparten av jentene bruker korte kjoler ( mest unge i 20-åra). Men er den fin da?:)

Skrevet

Ikke fin. Sikkert en sånn som ser grei ut på bilde og er polyester-mareritt i virkeligheten. Og passer IKKE til galla. 

Anonymkode: 93a14...c7b

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kleskoden der er ikke så "streng", har vært på samme arrangement før og flesteparten av jentene bruker korte kjoler ( mest unge i 20-åra). Men er den fin da?:)

Da dummer flesteparten seg litt ut. Om det står galla, bør man kle seg deretter. At flesteparten av jentene ikke har skjønt hva galla betyr, kan føre til at de driter seg ut uten å vite om det selv. 

Jeg ville aldri gått noe sånt om kleskoden var galla, og forøvrig likte jeg ikke flagregreiene på den kjolen. 

Anonymkode: 389f4...e77

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det der er ingen gallakjole alt for kort

Gallakjoler er lange, slik som denne

Relatert bilde

Skrevet

Er det galla, SKAL du ha lang kjole

Anonymkode: d3993...d5e

• Liker 6
Skrevet

Nei det er ingen gallakjole.  Kjolen er fin men helt feil til gallamiddag. Gallakjole skal være lang

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen er fin den, men hva er poenget med å ha kleskode "galla" hvis ingen følger det likevel? Hvis du vet den passer til arrangementet du skal på, hvorfor spør du egentlig? 

Er det galla får det være galla mener jeg. Så nei, jeg synes ikke den kjolen passer til galla - for gallakjolen skal være lang. Her har du jo mulighet til å gå foran med et godt eksempel for de andre som er der, å vise at du har skjønt hva galla er for noe? 

Hva slags galla er det du skal på? Er det en seriøs galla eller bare en "tullegalla"? 

Anonymkode: 4b24a...7b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...