AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Merker at etter en del tilsynelatende seriøse tråder der ts har avslørt seg selv som fantasifull lystløgner i løpet av tråden, blir jeg litt skeptisk til alle tråder. Er det positivt eller negativt med tulletråder? Enten noe er sant eller usant kan det blir en like bra og engasjert diskusjon? Er det ting man ikke burde tulle med eller er eneste feilen at tråder punkterer når ts røper seg? Anonymkode: 65493...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Merker at etter en del tilsynelatende seriøse tråder der ts har avslørt seg selv som fantasifull lystløgner i løpet av tråden, blir jeg litt skeptisk til alle tråder. Er det positivt eller negativt med tulletråder? Enten noe er sant eller usant kan det blir en like bra og engasjert diskusjon? Er det ting man ikke burde tulle med eller er eneste feilen at tråder punkterer når ts røper seg? Anonymkode: 65493...5e2 Gjelder alle. Anonymkode: b68da...b79
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Merker at etter en del tilsynelatende seriøse tråder der ts har avslørt seg selv som fantasifull lystløgner i løpet av tråden, blir jeg litt skeptisk til alle tråder. Det var bra, for det er helt opplagt mange flere tulletråder her enn de der TS avslører seg selv frivillig. Det er egentlig ganske frustrerende å se på, for KGs policy er jo at man skal tro på absolutt alt folk sier eller holde kjeft. Anonymkode: ae945...8df
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Trolletråder er noe dritt. Det ødelegger for dem som stiller spørsmål helt seriøst. Det skal veldig lite til før man blir beskyldt for å ha en trolletråd, om man stiller et spørsmål som en eller annen forumbruker finner dumt. Jeg har blitt beskyldt for å ha laget trolletråd flere ganger, når jeg genuint har lurt på noe, og det ødelegger jo resten av tråden. Så de som troller, roper ulv ulv, og resultatet er at det ødelegger for andre. Anonymkode: 8cf33...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå