AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg er en person som ofte blir behandlet dårlig av andre, og gjerne av personer som vet noe om meg tydeligvis. Har ingenting å skjule, men utsettes noen ganger for dårlig oppførsel av andre, rykter osv.. Men har også merket meg noe, og det er at mye godt hender min vei Jeg er heldig opp i mine uhell i livet, og alt ordner seg. Unntatt det sosiale.. Folk liker å lage dype sår i meg, og stikker "kniven" i meg der de kan. Det kan likevel virke som at slike mennesker straffes veldig hardt. Og flere av hendelsene er dypt beklagelig og leit for deres del. Jeg føler med dem, men undrer likevel.. En person i mannens familie har f.eks snakket dritt om meg siden jeg og mannen ble et par. Og spesielt etter at jeg mistet jobben min. Men nå er vedkommende selv arbeidsledig Neste ut er en person som lenge har oppført seg som en dritt mot meg. Her forleden ble vi alle vitne til at hennes mann utførte tidenes største sosiale selvmord på facebook! Endte med at han slettet hele postinnlegget sitt, da fruen antakelig ble mer enn nok flau Har en venninne som har oppført seg litt forskjellig mot meg, og er opptatt av å late som at livet hennes er plettfritt. Alt er spill for galleriet, noe alle biter på tydeligvis. Nå driver uansett mannen hennes å knuse glansbildet i flere biter, da han sliter med sine indre psykiske demoner. Dette får fritt utspill i sosiale medier, hvor folk allerede har begynt å bekymre seg.. Så var det over til den populære sladrekjerringa. Hun har alltid vært fokusert på mitt liv, og graver der hun kan uten intensjoner om noe vennskap. Hun har vært/er ute etter å gjøre skade på meg og mitt omdømme, og gir seg ikke til tross for sine tragedier i ettertid. Hun mistet tvillinger i dødfødsel, og har to andre barn som har fått litt utfordringer. Jeg og mannen tror også at hennes forhold ikke lengre er så bra som tidligere, etter alt som har hendt.. Men til tross for dette, har hun fremdeles som mål å ta meg. Hun er nemlig overbevisst om at det er problemer i livet mitt, noe det ikke er Hun greier liksom ikke å la meg være i fred. Skal uansett nevnes at jeg har gjort det jeg har kunnet for å være grei med henne. Ønsker ikke konflikter overhodet. Men ser ikke ut til å funke på henne.. En annen dame er også av den sladrete og nysgjerrige typen. Hun har jeg valgt å holde på avstand, da hun tydeligvis har lett etter ting å ta meg på. Hun har et barn som viser seg å ha litt problemer, og en mann som ikke er som han skal.. Det er en del kaos i livet deres, har vi inntrykk av. Er veldig glad for at vi ikke har det slik En nær slektning av mannen har lenge behandlet meg på en nedlatende måte, og sett på seg selv som mer verdt. Men nå har imidlertid både han og ekskonen mistet omsorgsretten for sine barn, noe som bare beviser hvor udugelige slike er. Er dette tilfellet tror dere? At mennesker som er jævlige mot dere, får det jævlig selv? Anonymkode: 2c7d1...1a0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Ja, mennsker som har vært jævlige mot meg blir ofte rammet av sykdom. Anonymkode: b4131...0c9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Nei tror ikke på noe overnaturlig. Jeg tror hvordan man blir behandlet av andre avhenger mye av utstråling. Anonymkode: d6294...36e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Jeg velger å tro på karma. Ex'en min var ikke snill mot meg. Etter bruddet har jeg funnet meg en ny mann, han går det ikke så bra med. Han driver fortsatt og melder meg nå og da, men får ingen respons. Via felles kjente så vet jeg at han sliter. Goes around comes around. Anonymkode: 71c8f...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Ja. Tror på karma. Håper nevnt kvinne i tråden om gift venninne opplever det selv på kroppen det hun utfører til andre. Anonymkode: c0e1f...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå