AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg skal lære meg sparing og få fine dyre designerklær å ha til evig tid( til de går istykker) skal begynne sparingen i februar neste år så har litt tid å forberede meg. ( shopper underveis og belager meg på dårligere råd) ja alt tar en evighet med meg da. Så jeg tenkte å gå for semimerker/ når jeg tenker på det så trenger jeg jo 100 ganger mer nkr enn 20.000 ; det er jo kun nok til 9 plagg toppen....og ingen sko. Kan nok glemme alt virkelig dyrt ja... kanskje heller om jeg selger leiligheten min en dag da...synes moteklær er så sykt gøyalt!!!! Noen som sitter igjen med dyre designvesker og minimal livskvalitet pga anger? Jeg har aldri hatt råd til noen dyre ting; så jeg er litt lei meg innimellom at det aldri blir sånn at jeg kan kjøpe akkurat det jeg kunne hatt lyst på 😢😭 Anonymkode: a4c55...0a7
Professor Orm Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 (endret) Det viktige er ikke nødvendigvis at plagget er dyrt, men hvor dyrt du klarer å få det til å se ut. Ja, for ikke å glemme kvalitet, både på søm og på stoff. Det tredje du må huske på er at klærne må være din stil og se bra ut på deg. Ikke selg leiligheten din for å få råd til klær, da skal jeg love deg at du føler anger og får dårlig livskvalitet! Endret 31. januar 2018 av Professor Orm 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Skjønte dessverre ikke særlig mye av HI Anonymkode: 02c2b...0a6 8
Lisa7 Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Jeg elsker mote og design, å har kjøpt en del. For meg er det enten eller, kjøper aldri semi merker som du kaller det, da jobber og sparer heller til jeg får råd til det jeg vil ha, er jo det som er litt av stasen, at jeg faktisk har råd til det..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Jeg forsto heller ikke helt hva du vil frem til. Hvor oppbevarer du klærne dine i dag? Har du alt i en kommode, eller har du ikke råd til det heller? Vil tro du kan få rimelige garderober og kommoder på loppemarked eller Finn, har du undersøkt der? Anonymkode: 91865...cd5 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Du trenger ikke kun dyre klær om du har litt stil. Det du skal legge penger i er sko, tilbehør og enkelte basisplagg som for eksempel blazere. Resten kan godt være HM for den del. Anonymkode: 7ad74...a1c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Og du skal starta sparingen først neste år? Hæ? Hvorfor skal du nå bruke penger på klær? Du har vel allerede klær i skapet ditt?? Anonymkode: 2da4f...664
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 Hva er semi merker? Anonymkode: 17bb5...e35
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #9 Skrevet 31. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er semi merker? Anonymkode: 17bb5...e35 Har hørt om semitrailer, men semi merker? "En semitrailer er et vogntog som består av ei trekkvogn med en tilhenger koplet til (faglig brukes semitrailer bare om tilhengeren, se semitrailer-tilhenger). Grunnen til at det kalles semitrailer er fordi det kommer fra det engelske ordet semi, som betyr halv - altså halvtilhenger." Semi merker er halve merker Ts har kjøpt eller skal kjøpe halve merker av en eller annen merkelig grunn. Anonymkode: 45501...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå