Gå til innhold

Nokon som jobbar som prostituert på sunnmøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvifor velger du en sånn jobb? Tener du bra? 

Anonymkode: 72dc5...d1f

Skrevet

OJ! Kan nesten ikke tenke meg noe verre. Bortsett fra at det sikkert er en umulighet😂

Anonymkode: 525b7...d9e

Skrevet

Var på besøk i Ålesund for noen mnd siden. En ting jeg reagerte på var det store antallet av thai massasjesteder i en så lite by. Tenker mine tanker at det må være mange horebukker på Sunnmøre..

Anonymkode: fb42d...7e1

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor akkurat på Sunnmøre? 😂

Anonymkode: 788ef...b50

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på besøk i Ålesund for noen mnd siden. En ting jeg reagerte på var det store antallet av thai massasjesteder i en så lite by. Tenker mine tanker at det må være mange horebukker på Sunnmøre..

synd at du må tenke så negativt om menn og kvinner som søker grunnlegende kontakt og ikke får det til på noen annen måte.

Anonymkode: 8d425...37d

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synd at du må tenke så negativt om menn og kvinner som søker grunnlegende kontakt og ikke får det til på noen annen måte.

Anonymkode: 8d425...37d

Synes mer synd på disse små thaijentene som blir voldtatt av hårete stygge menn med store mager.

• Liker 2
Skrevet

Visste ikke at man hadde sex på Sunnmøre.

Anonymkode: b7a56...6a6

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Synes mer synd på disse små thaijentene som blir voldtatt av hårete stygge menn med store mager.

Syntes mer synd på deg, og dine fordommer med tanke på thai-massasje steder.

Ja, det selges sikkert sex på noen få lugubre thai-sjapper, men i 90% av tilfellene så er alt stuerent.

Anonymkode: f32b3...59c

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes mer synd på deg, og dine fordommer med tanke på thai-massasje steder.

Ja, det selges sikkert sex på noen få lugubre thai-sjapper, men i 90% av tilfellene så er alt stuerent.

Anonymkode: f32b3...59c

Noen få?

Sjekket på nettet. Av de som har registrert seg på gule sider er det hele 9 thai massasjestudio i Ålesund. Ikke sjans at det er marked til å drive alle disse uten å tilby sex. Ikke i en så liten by som Ålesund. 

Hvor ofte går egentlig folk til massasje? 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen få?

Sjekket på nettet. Av de som har registrert seg på gule sider er det hele 9 thai massasjestudio i Ålesund. Ikke sjans at det er marked til å drive alle disse uten å tilby sex. Ikke i en så liten by som Ålesund. 

Man går til massasje dersom man har smerter i rygg eller bare ønsker velbehag. Jeg går ikke til thaimassasje, men til spa der de tilbyr massasje en gang i blant. Jeg er plaget med tensjonshodepine pga muskelknuter og må få løst opp dette ved massasje. Har fått henvisning fra lege til fysio for massasje, men ventetiden er på ett år så det gidder jeg ikke  

Anonymkode: 3e880...3fc

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen få?

...og nå har jeg ikke engang nevnt et allerede mettet marked av fysioterapi, naprapat, armoaterapi og hva div spa tilbyr.

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat på Sunnmøre? 😂

Anonymkode: 788ef...b50

Det er en, som med jevne mellomrom spør om et eller annet sexrelatert på Sunnmøre. Personen tror visst at det er verdens navle, og at alle som bor der er her på KG. 

Anonymkode: 46717...0b1

• Liker 1
Skrevet

Gniene sunnmøringer betaler nok dårlig både for massasje og et ligg..

Anonymkode: 4b112...151

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...