Gå til innhold

Alene hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tilbringer mye tid alene hjemme i helgene. Samboeren min og kompisene reiser støtt og stadig på guttetur. Av diverse årsaker så har jeg ikke så veldig stor omgangskrets. Har to venninner, men de har begge familie, jobb med helgevakter og andre venner.

Jeg trives egentlig helt greit i mitt eget selskap, men begynner å kjede meg. Hva gjør du når du er hjemme alene en helg?

Anonymkode: 3d88d...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hjemmealene flere uker i strekk. Er med ungene, gjør husarbeid, trener, ser på tv, strikker og syr litt feks. 🙃

Anonymkode: f906b...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser, skriver, trener, går tur, praktiske gjøremål i huset... er alltid nok å gjøre. Det er fint å sette av litt kvalitetstid hvor man unner seg selv noe. Hvis du kjeder deg går det an å ta opp en hobby/ prøve noe nytt du alltid har hatt lyst til?

Jeg vet ikke om du liker å reise selv, men kanskje det kunne vært noe? Jeg har vært på et par ferieturer alene og synes det er supert :) Kan ta alt i eget tempo og blir mye lettere kjent med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker, ser på TV serie, hekler, rydder litt, leser. Om sommeren sitter jeg mye ute i paviljongen å koser meg. 

Anonymkode: f1a36...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser filmer mannen ikke liker, okkuperer ps4'en, programmerer, trener, inviterer venner på besøk, leser masse, spiller piano, osv. 

Anonymkode: e13f5...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...