Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fødte min kjære svigersøster et barn. Vi har vært prøvere i 5 år og hun visste at dette var tung for meg. Hun valgte og bli gravid i en periode hvor jeg mistet barn 3 ganger rett etter hverandre. Så jeg spurte om hun ikke hver så snill kunne vente noen måneder før hun ble gravid. Vel, hun ble gravid på første forsøk. Jeg er så sinna, lei meg og sjalu...

Mannen har sagt plent nei til å besøke de på sykehuset, da han forsvarer meg mest her. Jeg er helt enig og jeg nekter å se barnet de første månedene uansett. Han sier at ungen dems ikke er så viktig, men at det er viktigere for oss å fokusere fremover og hva vi gjør videre nå.

Vi er så leie og frustrerte. Hele situasjonen føles helt håpløs! Vi vurderer å droppe dåpen også, da de skal døpe barnet veldig tidlig...

Noen andre som har vært i våres situasjon?

Anonymkode: 28d63...aa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.. om hun ønsket å få barn så kan da ikke deres problematikk være et hinder for hennes eget ønske? Så det du egentlig sier er at hun skal droppe å få barn i perioden som dere strever? Dette synes jeg blir for dumt. Hos noen går det på første forsøk, andre på prøve flere ganger... Jeg vil ikke tro at hun oppriktig ønsket å gjøre dette for å være slem, men at det bare ble sånn. Hvor gammel er hun? Og har hun barn fra før av?

Anonymkode: b5e0b...cdb

• Liker 15
Skrevet

Dere burde skamme dere. Er helt sjokkert over hvor smålige dere er.

Anonymkode: 0670a...aa3

• Liker 35
Skrevet

Jeg er sjokkert 😳😳😳 Over TS sin oppførsel, vel og merke!

Skrevet

Oppsøk psykolog. 

• Liker 19
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag fødte min kjære svigersøster et barn. Vi har vært prøvere i 5 år og hun visste at dette var tung for meg. Hun valgte og bli gravid i en periode hvor jeg mistet barn 3 ganger rett etter hverandre. Så jeg spurte om hun ikke hver så snill kunne vente noen måneder før hun ble gravid. Vel, hun ble gravid på første forsøk. Jeg er så sinna, lei meg og sjalu...

Mannen har sagt plent nei til å besøke de på sykehuset, da han forsvarer meg mest her. Jeg er helt enig og jeg nekter å se barnet de første månedene uansett. Han sier at ungen dems ikke er så viktig, men at det er viktigere for oss å fokusere fremover og hva vi gjør videre nå.

Vi er så leie og frustrerte. Hele situasjonen føles helt håpløs! Vi vurderer å droppe dåpen også, da de skal døpe barnet veldig tidlig...

Noen andre som har vært i våres situasjon?

Fy f...! 

Du kan ikke være seriøs??

Hvem tror du at du er? Mener du at andre mennesker skal leve sitt liv etter dine gleder og sorger? 

Du trenger seriøst hjelp, og det gjelder din mann også siden han støtter deg i galskapen.

Kravene dine kommer til å ende i deres ensomhet. For ingen orker så egoistiske personer i lengden.

Jeg håper inderlig at dette bare er tull for det er så sykt tragisk at jeg finner ikke ord.

Anonymkode: fbdac...ce6

• Liker 31
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. om hun ønsket å få barn så kan da ikke deres problematikk være et hinder for hennes eget ønske? Så det du egentlig sier er at hun skal droppe å få barn i perioden som dere strever? Dette synes jeg blir for dumt. Hos noen går det på første forsøk, andre på prøve flere ganger... Jeg vil ikke tro at hun oppriktig ønsket å gjøre dette for å være slem, men at det bare ble sånn. Hvor gammel er hun? Og har hun barn fra før av?

Anonymkode: b5e0b...cdb

Hun sa at hun skulle vente noen måneder, og like etterpå fikk jeg et bilde med en graviditetstest hvor det står 1-2 uker. Hun er 24 år og har 1 barn fra før med en annen mann. Hun hadde vært sammen med typen i 6 måneder rett før hun ble gravid. Og vi har vært gift i mange år...

Skrevet

Du burde besøke barnet, lukte på det, PG frigjøre litt oxytocin i egen kropp. I tillegg kan du besøke kirurgisk avdeling og be dem operere hodet ditt ut av ditt eget rompehull. Vinn-vinn.

Anonymkode: efe51...269

• Liker 43
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om dere strever i 5 år til? Skal hun utsette barneplanene for alltid? 

Anonymkode: 7d871...0c4

Det var kun snakk om 3-4 måneder...

Skrevet

Dette MÅ være trolletråd....!! Det er INGEN som oppfører seg slik! Da vi var prøvere, fortalte ikke vi det til alle. Vi forventet heller ikke at resten av familien skulle holde sine ønsker på vent, i påvente av at vi ble gravide?!?!?!?

Anonymkode: 4d3cf...8ff

• Liker 35
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa at hun skulle vente noen måneder, og like etterpå fikk jeg et bilde med en graviditetstest hvor det står 1-2 uker. Hun er 24 år og har 1 barn fra før med en annen mann. Hun hadde vært sammen med typen i 6 måneder rett før hun ble gravid. Og vi har vært gift i mange år...

Du er fortsatt en jævel. 

Hadde du vert i min familie hadde du vert ute for å si det sånn. 

Jeg er også ufrivillig barnløs,  men oppfører meg ikke så kvalmt som dette

Anonymkode: 84c48...9aa

• Liker 25
Skrevet

Og derfor...... hva da? Igjen, oppsøk psykolog 

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var kun snakk om 3-4 måneder...

Ja og så? Dette er tydeligvis over åtte måneder siden, dere har vel hatt tid å forberede dere litt mentalt? 

Noen folk, altså. 

Anonymkode: bc958...f9b

• Liker 17
Skrevet

DET ER DEMS PROBLEM, IKKE DERES!!!! Med hånden på hjerte, hadde du latt være å prøve å få barn med din kjære, bare fordi du visste et annet familiemedlem også ønsket seg barn???!?! Hadde du latt ditt barn vente, slik at de fikk først??? Eller forstår du at du egentlig ikke har noe med når andre familier planlegger barn??

Anonymkode: 4d3cf...8ff

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...