AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hva bruker man det til, annet enn å lage hummus? Anonymkode: 959cc...587
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Du kan lage kjøttboller og servere de i en saus av tahina og yoghurt Anonymkode: c13ff...5ae
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Veldig godt å ha på salat eller å mikse sammen med dressing Anonymkode: d70c7...aca
Pringle Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Jeg blander det med honning, og spiser til det ikke er noe igjen 2
Biloba Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 13 timer siden, Pringle skrev: Jeg blander det med honning, og spiser til det ikke er noe igjen Såpass☺ Har du noen merker å anbefale til en ikke-kjenner som har lyst til å bli god på hummus, eller er det kanskje ikke så stor forskjell?
kissi Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Her brukes det oftest til baba ganoush :-) Eller lager saus av det ved å tilsette litt vann og røre godt, og div krydder etter eget ønske. Spiser det også med mørk honning eller melasse. Da brukes det bare til å dyppe brød i! Eller lage halawa. Da snakker vi søte saker altså!
Pringle Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 17 minutter siden, Biloba skrev: Såpass☺ Har du noen merker å anbefale til en ikke-kjenner som har lyst til å bli god på hummus, eller er det kanskje ikke så stor forskjell? Tahini er bare malte sesamfrø, så jeg kan ikke tenke meg at det er stor forskjell på merker. Hummus har jeg aldri smakt, såvidt jeg vet, så jeg kan ikke hjelpe deg.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 22 minutter siden, Biloba skrev: Såpass☺ Har du noen merker å anbefale til en ikke-kjenner som har lyst til å bli god på hummus, eller er det kanskje ikke så stor forskjell? Det viktigste er å bruke lys tahihi i hummus, synes jeg, det er forskjell på lys og mørk smaksmessig. Jeg synes også merker fra internasjonale butikker, altså produsert i Midt-Østen, er bedre enn tahinityper fra helsekost. Anonymkode: e25a6...dff
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 På brødskive med agurk og krydder Tahini saus/dip Falafler Anonymkode: f2bc1...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå