Gå til innhold

Finnes det utseender dere aldri kan bli forelsket i?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Chantal
hva er lave menn..Gjenomsnitlig i Norge er menn 176 cm. Er lave menn de under 180 ?

For meg er en lav mann en under 170. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelukket med tjukke jenter (da snakker vi direkte feit og ikke litt lubben), jenter jeg ikke tåler å se på, samt jenter med skikkelige stygge personligheter (slemme og hensynsløse). Alt annet tar jeg til vurdering ;)

Drømmejenta må være ei som er passe slank, søt i ansiktet, er aktiv og som har en positiv livsholdning :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
hva er lave menn..Gjenomsnitlig i Norge er menn 176 cm. Er lave menn de under 180 ?

I følge SSB var gjennomsnittshøyden for menn på sesjon 179,8 cm i 2005.

Jeg synes menn under 175 er lave (og synes egentlig de bør være over 180).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri falt for hiphop-gutter, metro-gutter, feite menn, lave menn.

Hva er det med alle her som ikke liker menn med langt hår? Det er jo så fint! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chantal
Jeg kunne aldri falt for hiphop-gutter, metro-gutter, feite menn, lave menn.

Hip hop gutter og metro gutter er ganske uaktuelt hos meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

glemte å nevne hårete menn. brekker meg når jeg ser hår på ryggen f.eks... at de er lave gjør ingenting, så lenge de ikke er lavere enn meg (160cm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Rødt hår, fregner og likbleik hud, feite(altså ekstremt overvektige), bolere som smører seg inn med babyolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har vært bortpå en del raringer, men aldri menn med lyst hår. Er ett eller annet med blonde menn som absolutt ikke tiltrekker meg.

Og kroppsbyggere - æsj! Jeg er litt ned på dem, jeg innbiller meg at de er omtrent like usikre på utseendet sitt som anorektikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært bortpå en del raringer, men aldri menn med lyst hår. Er ett eller annet med blonde menn som absolutt ikke tiltrekker meg.

Må være litt vanskelig for deg å bo i Norge da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder utseende er jeg ganske "altetende". De menna jeg har likt har faktisk ikke ligna hverandre i det hele tatt. Jeg utelukker ikke noe. Men jeg kan ikke si jeg drømmer om en veldig feit mann. Ellers kan han se ut som han vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ustelte føtter

Ville du dumpet en mann pga føttene?

Selv har jeg veldig stygge føtter som følge av at jeg har spillt fotball hele livet og fått mye trykker og mistet negler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tiril_*

Enig! Blonde menn er ikke spesielt attraktivt. Vet ikke helt hvorfor, men..de utstråler ikke mandighet på samme måte som andre menn. Har faktisk inntrykk av at mange jenter har det sånn, at de ikke tenner på lyshåra menn. Vi har vel "høy, mørk og kjekk" godt innprentet i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...