Gå til innhold

Finnes det utseender dere aldri kan bli forelsket i?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky

Er enig med tåkedott!

Men ellers er utstrålig viktig. At kjemien stemmer.

Ellers er langhårete menn, stygge sko, og/eller sleske "pappa-gutter" UT!! (men tror ikke de faller for meg heller, så det er ikke noe problem akkurat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gotthard

over pynta "se på meg da dere" damer er ikke aktuelt.

feite damer er noe jeg ikke klarer og ha sex med.

mye hår mellom beina og under arma er ikke måten og få et langt forspill på.

det mest sexye jeg veit er ei dame med normalt utseende, ikke tykk (helst syltynn men det er meg) og som smiler med øynene.

synes ei vanelig dame er mer sexy enn de fleste film stjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Det viktigste for meg er øynene.. det er det første jeg ser på...

Må ellers føye meg på listen når det gjelder hygiene... ustelte typer fungerer bare ikke. Ei heller "pappagutter" og andre sleskt utseende typer. MEN man skal jo aldri si aldri.. kjærligheten er rar... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniela

Ting på min ikke-liste er:

1: Blek hud.

2: Rødt hår.

3: Lav høyde.

5: Møkkete menn (møkkete negler f.x).

6: Late menn.

7: Menn som bare bruker tiden sin foran PC.

8: Bokormer.

9: Menn som ruser seg.

10: Menn uten ambisjoner.

Det jeg liker er:

1: Skøyeraktige menn.

2: Glimt i øyet.

3: Selvtillit.

4: Høye menn.

5: Hardt jobbende menn.

Ja jeg er nok ganske kresen men jeg har mine grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Lave menn.

Har aldri (eller ikke etter at jeg ble tenåring i alle fall ;) ) vært sammen med noen som var under 180.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

selfølgelig

Kvinner som ikke tilber meg

kvinner som ikke sprer bena når jeg ønsker det

kvinner som sier meg i mot.

kvinner som gjør noe uten at jeg har gitt tilatelse.

og de som snakker uten min tilatelse

og de som beveger seg uten min tilatelse

ja egentlig de som gjør noe uten min tilatelse

Men det jeg virkelig ikke liker er de som tar det jeg skrev over alvorlig.

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i "musiker/bohem" typen. Hvis øynene lyser av livsgnist under viltert hår, da er jeg solgt. Beckham og Pitt er bare bildefine.

Ansiktet bør ha karakter.

God holdning og brede skuldre er heller ikke til å forakte.

Heller litt mage eller spjæling enn bodybuilder.

Men det aller viktigste er at det bak de litt " fandenivoldske" øya også ligger en snill gutt. Rett og slett trivelige, morsomme, ned på jorda gutter med varme smil.

Men når alt kommer til alt fins det vel ikke noen oppskrift, en faller jo ofte for forskjellige typer hver gang, og da spilller jo utseendet ganske lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men jeg tror utseendet er viktigere for menn enn for kvinner..

I følge denne tråden tror jeg vi er ganske likestilt :mrgreen:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "Byen e bergen og lage e br

Definitivt finnes det visse typer utseende jeg ikke kan falle for.. Jeg er desverre veldig kresen, og har "min liste". men d har nå alle=)

vel..

jeg liker:

-at gutten e litt barsk, litt maskulin, litt tøff - ikke noe pyse her i gården.

-at gutten er høyere enn meg - liker de på 180 og oppover

-at gutten vet hvordan man viser oppmerksomhet - uten å skjemme meg helt bort

-at guttten er renslig!!

-at gutten har mål og ambisjoner - utdanning er veldig vikitg. jeg liker at vi har samme tankegang på slike ting. sorry asså, men takler ikke folk som ikke vil noe med livet sitt.. for å sette det veldig på grensen her.. men siden det er viktig for meg, vil jeg at det skal være viktig for han.. ellers funker det ikke..

-at han er glad i barn og dyr

- at gutten liker å holde seg i form (sorry igjen, men liker veltrente kropper)...

-at gutten kan kle seg (siden jeg er veldig opptatt av klær, mote og utseende, så liker jeg at gutten ikke er en slask! men ikke en femi en)

- at gutten er god og snill:)

jeg virker sikkert veldig ovefladisk, men det får så være.. for jeg er den jenten som faller for de litt sofistikerte typene.. innrømmer at jeg synes utseende er viktig, men for all del, personligghet er vikitgst! men blir jeg ikke fysisk tiltrukket med en gang, da funker det ikke.

:klem: så ønsk meg lykke til med å finne en.. tar lang tid om jeg ikke "senker kravene" mine =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Definitivt finnes det visse typer utseende jeg ikke kan falle for.. Jeg er desverre veldig kresen, og har "min liste". men d har nå alle=)

vel..

jeg liker:

-at gutten e litt barsk, litt maskulin, litt tøff - ikke noe pyse her i gården.

-at gutten er høyere enn meg -  liker de på 180 og oppover

-at gutten vet hvordan man viser oppmerksomhet - uten å skjemme meg helt bort

-at guttten er renslig!!

-at gutten har mål og ambisjoner - utdanning er veldig vikitg. jeg liker at vi har samme tankegang på slike ting. sorry asså, men takler ikke folk som ikke vil noe med livet sitt.. for å sette det veldig på grensen her.. men siden det er viktig for meg, vil jeg at det skal være viktig for han.. ellers funker det ikke..

-at han er glad i barn og dyr

- at gutten liker å holde seg i form (sorry igjen, men liker veltrente kropper)...

-at gutten kan kle seg (siden jeg er veldig opptatt av klær, mote og utseende, så liker jeg at gutten ikke er en slask! men ikke en femi en)

- at gutten er god og snill:)

jeg virker sikkert veldig ovefladisk, men det får så være.. for jeg er den jenten som faller for de litt sofistikerte typene.. innrømmer at jeg synes utseende er viktig, men for all del, personligghet er vikitgst! men blir jeg ikke fysisk tiltrukket med en gang, da funker det ikke.

:klem: så ønsk meg lykke til med å finne en.. tar lang tid om jeg ikke "senker kravene" mine =P

Er fullstendig enig med deg jeg, bortsett fra "glad i dyr" (det får da være grenser...) :)

*single, 37*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har vært forelska i litt forskjellige typer, spjælinger og typer med litt mer spekk. Er egentlig ikke så opptatt av utseende (de jeg har vært interessert i har ikke alle sett ut som glansbilder), men merkelig nok havnet jeg sammen med en kjekk kar likevel.

Men er det noe jeg ikke liker så er det gutter som er alt for opptatt av utseende. Da mener jeg hår, parfyme, merkeklær osv.

Og god hygiene er selvsagt et must.

Ellers så har jeg alltid likt hender. Gode arbeidshender. Og jeg foretrekker litt muskler framfor tynne gutter (men ville ikke brydd meg om han var super ellers). Liker ikke de mest ekstreme trenegutta på treningssenteret. Huff, de er kanskje de verste.

Og jeg foretrekker hår på kroppen framfor ikke. Ja, til å hår på kassa!

Langt hår er også helt greit, men det må være nogelunde stelt, og helst i hestehale (men ikke sjamporeklame-velstelt).

Samboeren er passe maskulin, trener en del, uten å overdrive. Syns det at han er sporty er et stort pluss, ikke pga. utseende, men at han vil være med i fjellet og andre slike ting. Dessuten er han ganske gjennomsnittlig i høyde, noe som passer meg fint siden jeg er litt høy selv. Altså er han noen cm høyere enn meg, så jeg ikke føler meg som en sjiraff samtidig som vi er i omtrent samme klinehøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest King James
Ja, stygge jenter.

Vel nå er jo dette ganske inviduelt om hva som er styggt,. F.eks jeg synes Angelia Jolie er stygg men nesten alle andre synes hun er fin.,

Og hva er egentlig en stygg jente er det da snakk om personligheten eller utseende.

Siden en vaker jente med stygg personlighet er ikke så mye og ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Jeg har vært forelska i en "satanist", en kristen fyr, en tynn kar, og en lubben en (og selvfølgelig noen fler), så jeg tviler på jeg har de store sperrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...