:-) anna Skrevet 5. februar 2006 #121 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg faller igrunn ikke for de som andre faller for. Og om jeg gjør det så er det av andre grunner. Det minst attraktive jeg vet er sånne som ser ut som om de dusjer minst tre ganger i døgnet, og står lenge foran speilet og styler seg etterpå. Sånne som ser ut som om de prøver så hardt de bare kan. Total turn off. Jeg faller heller ikke for veltrente fotballspiller-typer. Eller menn med veldig kraftig hårvekst. På hodet altså. Sånne typiske amerikanske fotballspillere med store kjever og veldig mye hår... (Og Brad Pitt kommer i den kategorien... er ikke fan nei) Liker heller sånne musiker/bohem typer. Gjerne med langt hår... eller sånn rufsete halvlangt ... eller lang lugg som detter ned i øynene. Men det er utstrålingen som er det viktigste. Faller veldig for folk som ser ut som om de morer seg i verden. Som gjerne har en litt fandenivoldsk utstråling. De siste årene har jeg jo vært "ferdig falt" for mannen min da... Han er pen. Men det var utstrålinga jeg falt for. Endret 5. februar 2006 av :-) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 6. februar 2006 #122 Del Skrevet 6. februar 2006 Men engler har vel ikke sex? ← Paradiset kan forandre seg Hm, enten ved at de som er der forandrer seg, eller at de under gjør opprør og tar over og kaster de andre ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. februar 2006 #123 Del Skrevet 6. februar 2006 Veldig overvektige menn er ikke noe jeg tenner på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #124 Del Skrevet 7. februar 2006 Enig med deg Gitte. Og menn med dårlig selvtillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tåkedott Skrevet 7. februar 2006 #125 Del Skrevet 7. februar 2006 jeg liker ikke overvektige menn, tynne spjælinger og "anabole-ole" menn som har alt for mye muskler og ser ut som de henger i treningsstudioet 24/7... gutter som ser ut som "jeg-er-en-kunstnerspire-med-sans-for-det-abstrakte-som-er-svært-politisk-aktiv" - typer gir meg angst... jeg jobber i butikk som nær mange studentboliger... og 95% av disse studentguttene er spinkle, spjælete, og springer rundt med cordfløyelsjakkene, dress/fløyels/dongeri buksene dratt godt opp i rumpa... blæh! og menn med lange, tynne pianofingre gir meg totalt noia!! det klarer jeg bare ikke... har faktisk vært så ille at jeg nesten brakk meg når jeg måtte håndhilse på en gutt med slike fingre... menn med ekstremt tynne legger liker jeg heller ikke... og jeg har en tendens til å falle for gutter med en "bad boy" holdning... holdning hos menn er veldig viktig for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yanami Skrevet 25. februar 2006 #126 Del Skrevet 25. februar 2006 Etter å ha lest de fleste innleggene her ser det ut til at jeg kan gi opp å søke noe mer en vennskap fra det andre kjønn. >.< Jaja, får prøve utlandet da! hejdå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. februar 2006 #127 Del Skrevet 25. februar 2006 Er ganske enig med ganske mange her gitt... Ekstremene er ikke spesielt tiltrekkende, selv om jeg liker den litt rufsete looken. Ha gjerne hår både her og der! Hel kort hår faller jeg ikke så ofte for gitt. MEN det er en ting jeg er allergisk mot. Og det er manglende hake. Vil ikke ha noen Arnoldhake, men hake i det hele tatt! Andre utseender som utstråler manglende ryggrad og geleklumpholdning er herunder inkludert. Knurr vil ha en mann som knurrer litt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #128 Del Skrevet 25. februar 2006 og menn med lange, tynne pianofingre gir meg totalt noia!! det klarer jeg bare ikke... har faktisk vært så ille at jeg nesten brakk meg når jeg måtte håndhilse på en gutt med slike fingre... ← Jøss! Trodde det var bare meg jeg. Jeg har opplevd det samme. Jeg måtte ikke engang håndhilse bare ta i mot penger over en disk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #129 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg faller aldri for menn som ikke har glimt i øyet, skjevt smil, mørkt kort hår og er over 185 Så hva jeg ikke faller for er ganske mye gitt Og ser jeg en gutt som har glimt i øyet, mørkt kort hår, skjevt smil og under 185 som sitter ved en datamaskin er jeg SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest komsomolets Skrevet 25. februar 2006 #130 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg faller aldri for menn som ikke har glimt i øyet, skjevt smil, mørkt kort hår og er over 185 Så hva jeg ikke faller for er ganske mye gitt Og ser jeg en gutt som har glimt i øyet, mørkt kort hår, skjevt smil og under 185 som sitter ved en datamaskin er jeg SOLGT ← Hmmm... Under eller over 185? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #131 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja, kunne aldri bli forelsket i stygge menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #132 Del Skrevet 25. februar 2006 Etter å ha lest de fleste innleggene her ser det ut til at jeg kan gi opp å søke noe mer en vennskap fra det andre kjønn. >.< Jaja, får prøve utlandet da! hejdå ! ← Tja, hvis du er lav, tynn, stygg, innadvendt og lite morsomt har vi ikke bruk for sånt. Dra heller til utlandet da, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 27. februar 2006 #133 Del Skrevet 27. februar 2006 lavere en meg... tynn ustelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #134 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg faller aldri for menn som ikke har glimt i øyet, skjevt smil, mørkt kort hår og er over 185 Så hva jeg ikke faller for er ganske mye gitt Og ser jeg en gutt som har glimt i øyet, mørkt kort hår, skjevt smil og under 185 som sitter ved en datamaskin er jeg SOLGT ← Da må jeg passe på kjæresten min, ser jeg:-) (han har sine ulemper også, bare så det er sagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #135 Del Skrevet 27. februar 2006 jeg liker ikke overvektige menn, tynne spjælinger og "anabole-ole" menn som har alt for mye muskler og ser ut som de henger i treningsstudioet 24/7... gutter som ser ut som "jeg-er-en-kunstnerspire-med-sans-for-det-abstrakte-som-er-svært-politisk-aktiv" - typer gir meg angst... ← Hvordan ser de ut? Jeg kjenner en kunstner som driver med nonfigurativt maleri, og gjør det godt. Han er en av de streitest utseende personene jeg har møtt, tror jeg. Men om du mener sånne cordfløyelgutter skjønner ejg deg meget godt. Assosierer dem litt mer til forfatter(poesi)spirer jeg, da. Det verste er når de i tillegg BARE liker sin egen stemme... og jeg har en tendens til å falle for gutter med en "bad boy" holdning... holdning hos menn er veldig viktig for meg... ← Dårlig holdning? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #136 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja, dessverre finnes det utseender jeg aldri kan bli forelsket i. Men...man skal jo aldri si aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tåkedott Skrevet 27. februar 2006 #137 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvordan ser de ut? Jeg kjenner en kunstner som driver med nonfigurativt maleri, og gjør det godt. Han er en av de streitest utseende personene jeg har møtt, tror jeg. Men om du mener sånne cordfløyelgutter skjønner ejg deg meget godt. Assosierer dem litt mer til forfatter(poesi)spirer jeg, da. Det verste er når de i tillegg BARE liker sin egen stemme... Dårlig holdning? Hehe. ← (fikk jeg til å sitere rett nå tro...?) jaja... hmm... ikke dårlig holdning nei, mer litt sånn bad ass holdning... 'vanskelig og forklare... liker mørkt hår (kort, halvlangt, langt -spiller ingen rolle), tottoveringer, piercinger, mørke intense øyne... altså den typen gutter mamma ikke vill se den "snille" lille datteren sin med takler ikke små, spjælete, "glatte" mamma-gutter uten ryggrad, som ser ut som de kan knekke bare jeg kikker hardt på dem... gutter i hawaii-shorts kan være ganske sexy... men om shortsen sitter på en tynn, bleik, spjæling, med rødt hår og fregner, med syltynne, bleike, hårete legger... uæk! *Grøss* jeg liker heller ikke hårete brystkasse... litt er greit, men når vedkommende ser ut som han har en død bjørn teipet til brystet...? nei takk!! hår på ryggen... syns ikke det er så fint nei... stygge tær, med lange gule tånegler og svart "pels" på... *fyttirakker`n!* menn som bruker truser... -syns bare truser er skikkelig usexy... liten, flat, hengerumpe.... -nei, gi meg en rumpe som er god å ta på, og fin å se på.. gutter som er av den oppfatningen at damer skal gå i løpestreng mellom kjøkkenet og soverommet... -får en tupp i rævva, og klar beskjed om at skal han ha en nikkedukke, får han dra å kjøpe seg en oppblåsbar barbara... fotballidioter som skal se fotballkamp på tv hver kveld og som mener at en romantisk middag er grandis, øl og champions league på tv... -bare drible deg vei ut av leiligheten min du... oi... dette ble litt lenger enn jeg trodde... men kommer sikkert på mer etterhvert uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 28. februar 2006 #138 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg kunne aldri forelsket meg i korthårede blonde. kvisete små brystete kvinnfolk. Med en personlighet som en geit. Og en rompe som en ku, Og med gebis hengende nedover munnen med ar over helle kroppen. og med svere hårete armhuler..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. februar 2006 #139 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg kunne aldri forelsket meg i korthårede blonde. kvisete små brystete kvinnfolk. Med en personlighet som en geit. Og en rompe som en ku, Og med gebis hengende nedover munnen med ar over helle kroppen. og med svere hårete armhuler..... ← Nå syns jeg du er bra kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #140 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg tror faktisk ikke det finnes slike utseender egentlig, eller jo det gjør jo sikkert det, men jeg kan ikke sette fingeren på hva eksakt det skulle være. Har opplevd flere ganger å bli betatt av menn som svært mange her i denne tråden ikke kunne falt for.. Blir jeg fasinert av en mann så blir han kjekk. Jeg kan selvfølgelig si at den og den ikke var estetisk sett så veldig pen, men da uten at jeg kjenner vedkommende. Blir man kjent så kan alt skje, love is a strange thing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå