Gå til innhold

Finnes det utseender dere aldri kan bli forelsket i?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Uflidde damer i utvaskede klær som ikke ser ut som de steller seg. Fett hår og uren hud. Ikke over 150kg og ikke under 40. Og faktisk de som ikke barberer seg under armene engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Esj. Så mange som ikke liker gutter med langt hår.

Jeg som har halvlangt krøllete hår. Jaja jenter :erter:

Hm, Blandt jenter er det et par ting som gjør det værre tror jeg:

Dårlig selvtillitt

Utolerante.

Dårlig hygiene(men det finnes det ikke mange av)

Også liker jeg langt hår :sjenert:

Av en eller annen grunn har jeg forelsket meg i jenter med angelisk oppførsel/utseende. Ikke gått helt opp i opp siden det er de mere sprelske jentene som nærmet seg meg.

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- overvektig

- kort hår

- stygge øyenbryn

- lav seksualdrift

- bitchy personlighet

- dårlig humor (dvs, ler ikke når jeg er morsom)

- lat

- karrierekvinne

- ser opp til damene i 'Sex og singelliv'

- lite feminin

- klengende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- overvektig

- kort hår

- stygge øyenbryn

- lav seksualdrift

- bitchy personlighet

- dårlig humor (dvs, ler ikke når jeg er morsom)

- lat

- karrierekvinne

- ser opp til damene i 'Sex og singelliv'

- lite feminin

- klengende

Hm...interessant den listen der. Jeg forstår godt det der med stygge øyebryn, klengende, lite feminin og overvektig.

Tror kanskje ikke vi ville ha matchet, tenkte jeg da jeg leste :) Jeg digger kvinnene i Sex and the city (synes de er morsomme, uten å ville være slik selv), er karrierekvinne, lat, har lav sexdrift, og ler ikke av deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm...interessant den listen der. Jeg forstår godt det der med stygge øyebryn, klengende, lite feminin og overvektig.

Tror kanskje ikke vi ville ha matchet, tenkte jeg da jeg leste  :)  Jeg digger kvinnene i Sex and the city (synes de er morsomme, uten å ville være slik selv),  er karrierekvinne, lat, har lav sexdrift, og ler ikke av deg  :ler:

Da får vi satse på at våre veier skilles her, for evig og alltid. Jeg ønsker deg alt vondt i framtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jamen ikke godt å si. Har forelsket meg i gutter jeg aldri trodde jeg skulle forelske meg i, fordi de ikke har hatt det utseendet jeg vanligvis har falt for. Men jeg pleier ikke å falle for gutter som er lavere enn meg. Heller ikke de med bart/skjegg. Men jammen meg har ikke det og skjedd. Så personligheten har vist seg å være veldig avgjørende for meg.

Trodde heller aldri at jeg skulle forelske meg i noen som var mye eldre enn meg, men.. Igjen tok jeg feil..

Så vanskelig å si gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en jente på 23 år som har aldri tent på gutter med ungt utseende.Tenner bare på menn i 40 årene for de har det utseende jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Jeg vet jeg vet... Jeg skrev at jeg ikke hadde noen slike krav, men.. jeg er ikke tiltrukket av lave menn (dvs: like lave som meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn har jeg forelsket meg i jenter med angelisk oppførsel/utseende. Ikke gått helt opp i opp siden det er de mere sprelske jentene som nærmet seg meg.

Hva er et angelisk oppførsel/utseende?

Nå er ikke jeg singel, men svarer på spørsmålet likevel, rent hypotetisk. Det er mange typer utseende jeg aldri kunne falt for, ja:

-De som er alt for strigla.

-De må ikke være jålete (men renslig, selvfølgelig).

-Sossete

-Foretningsmann-aktige

-Små neser er jeg ikke begeistret for (men hvis jeg virkelig likte personen, ville nok ikke det stoppet meg).

-Overvektige menn

-Det er enkelte nasjonaliteter jeg neppe ville falt for utseendemessig

-Et "svakelig" utseende

Liker friluftstypen, jeg. Med mørkt hår og blå/grå/grønne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne aldri i livet falt for ei dame med små pupper! Liker heller ikke mørke jenter. Synes de jentene som er med i Big Brother nå er dritfine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva er et angelisk oppførsel/utseende?

Som en engel. Utseende og oppførsel som er litt sånn klassisk engleaktig. Vet ikke bedre måte å si det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Som en engel. Utseende og oppførsel som er litt sånn klassisk engleaktig. Vet ikke bedre måte å si det på :)

Men engler har vel ikke sex? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...