Gå til innhold

Finnes det utseender dere aldri kan bli forelsket i?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest nobilian

Ja, det finnes vanvittig mange jenter med et utseende jeg aldri kan falle for. På akkurat samme måte er det vanvittig mange jenter som aldri kan falle for mitt utseende.

For store, for små, for mye, for lite, alt mulig.

Jeg liker lave jenter, slanke, langt hår, behagelig vesen og verken for mye eller for lite av former. Slik er standarden, men hva jeg faktisk ender opp med, se det er noe annet. Heldigvis.

Synes i grunn de fleste av dere er til å spise opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne aldri ha falt for mannfolk med bart eller skjegg. :skjeggebass:

Svarte render under neglene byr meg imot.

Brune og svarte tenner eller mangel på dem. :ler:

Overvektige...slaskete, utrente, øldrikkende, og med diger vom, og altetende når det gjelder sport - nei takk. :sjenert:

De som må drikke seg dritings hver helg.

Faller heller ikke for bebrillede menn :wow: .,eller de med dårlig ånde.

Ikke må de være for høye, 10 cm over meg er passe.

Blå øyne og fett, blondt hår er ikke pirrende, og ikke hår under armene - men gjerne på brystet. :)

Han skal ikke drive dank og være lut fattig.

En mann med dårlig selvtillit, og som er sjalu på alt og alle er heller ikke akseptabel. Og heller ikke en kontrollfrik.

Noe av det verste jeg kan tenke meg er en skikkelig mammadalt.

En som ringer sin mor for å få råd om ditt og datt, eller for å fortelle mammaen sin hvor forkjølet han er, og hvor ille han har det hjemme.

Han trenger ikke å være så pen bare han har utstråling som jeg tenner på.

Ettersom jeg er veldig var for lukter så må han ha en deilig kroppslukt.

Liker ikke menn som slurfer med hygienen.

Det er spesielle folkeslag jeg ikke liker.

Kunne heller aldri blitt forelsket i en som ikke kunne støvsuge eller vaske gulv, og selvfølgelig heller ikke i en som nektet å lage mat.

Lista kunne sikkert ha blitt mye lengere. :sjarmor: men nå gidder jeg ikke å skrive mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes menn jeg aldri kunne blitt forelsket i. Menn som f.eks. ser "retarded" ut: sjeløyde menn, menn med kraftig underbitt, menn som aldri lukker munnen, men alltid gaper...

Menn med måne, mens resten av håret rundt er langt, fett og ustelt :overrasket:

Er fullt klar over at det finnes tusenvis av menn som ikke kunne falt for mitt utseende heller. Men heldigvis er det mange som gjør det også, og det er vel det som er så bra: at det finnes noen der ute som liker oss akkurat som vi er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende trekk ved en mann finner jeg særdeles lite tiltrekkende.

•Langt hår.

•Dårlig hygiene.

•Ufordelaktige og merkelige kroppsfasonger.

•Dårlig hår, slik som for eksempel måne.

•Østkantstil.

•Bonde/rånestil.

Det er selvsagt veldig viktig at han også kan kle seg godt. Så bør han være etnisk vesteuropeisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som er kortere enn meg og har for feminine trekk, ville jeg ikke falt for. Jeg er spesielt kresen på hender. Dersom gutten har mindre hender enn meg, er det turn off.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan aldri bli forelsket i feite jenter med bilringer og valkeflesk på sidene og digre romper. Jeg foreslker meg sjelden i de med små pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende trekk ved en mann finner jeg særdeles lite tiltrekkende.

•Langt hår.

•Dårlig hygiene.

•Ufordelaktige og merkelige kroppsfasonger.

•Dårlig hår, slik som for eksempel måne.

•Østkantstil.

•Bonde/rånestil.

Det er selvsagt veldig viktig at han også kan kle seg godt. Så bør han være etnisk vesteuropeisk.

Helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Jeg er redd den listen blir laaang, og det er jeg ikke så glad for . Vel kan jo begynne med menn som er lavere enn meg dvs under 1.70 er utelukket! Også liker jeg ikke fancy forfengelige gutter som de fra Oslo ofte er... , og, jeg blir skremt hvis jeg  fortsetter med den listen nå, så jeg avslutter her...

Signerer. Kunne aldri falt for en overstelt fyr som så ut som om han tilbrakte mer tid foran speilet enn meg. Fysj! Menn med sølv-eller gullhalsbånd er også helt utelukket, selv om dette er mer stil. Tjukke menn appellerer heller ikke til meg, og ikke de som er mindre enn meg. Jeg høres helt bitch ut nå, men ærlighet varer lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christineemily

Jeg takler ikke skjegg og bart.

Og jeg forlanger et minimum av hygiene!

Og jeg syns mannen min er utrolig pen :sjarmor: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig sjelden jeg møter noen jeg forelsker meg i ved første øyekast siden de aller færreste menn har et utseende som jeg faller i staver over. Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor få kjekke gutter det finnes i Norge sånn utseendemessig. Samt at de aller fleste gutter på min alder er opptatte og jeg ville aldri prøvd meg på en som har dame. Likevel så er ikke utseendet det viktigste for meg når jeg skal velge en partner jeg vil dele livet med. Det viktigste er at han er snill, forståelsesfull, har en jobb og et utseende han selv trives med og som ikke skremmer vannet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de må ha kuk og humor er absolutt av det viktigste :ler::ler: jeg trodde jeg aldri kunne falle for en med fregner......jeg elsker fregnene til kjæresten min :sjarmor:

Alderen min har lært meg at man aldri skal si aldri...men jeg tillater meg å sette et krav RENSLIGHET :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å date menn med bart, skjegg, lærer-utseende, som er østkant-aktige, urenslige, uflidde, som ikke skifter klær, sokker og undertøy hver dag, som kjører skranglete harry bil og som tjener lite.

Utseendemessig kan de ikke ha halvlangt/langt hår, ikke kviser og arr og ikke klumpete bonde-neser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smalt, spisst ansikt, smale lepper, tynne menn. Må ha deilig, fyldige lepper og kunne holde rundt noe annet enn skinn og bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var "ung" så skulle jeg hvertfall ikke bli forelsket i noen med rødt hår og fregner :ler:

Nå, 45 år gammel, så kan jeg si at "the love of my life" ( so far) var liten, litt rund, rødt hår, fregner. And I miss him :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var "ung" så skulle jeg hvertfall ikke bli forelsket i noen med rødt hår og fregner  :ler:

Nå, 45 år gammel, så kan jeg si at "the love of my life" ( so far)  var liten, litt rund, rødt hår, fregner.  And I miss him  :grine:

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesten

Må berre få ei begrepsavklaring her: Ka e østkantstil og lærarstil? Berre sånn at eg veit om eg like det eller ikkje...

Eg vil helst at mannen skal vere høgare enn meg, slank, store hender og gjerne trælete, sporty, kvikke, massevis av humor og glede i å bevege seg. Og han bør lage mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre få ei begrepsavklaring her: Ka e østkantstil og lærarstil? Berre sånn at eg veit om eg like det eller ikkje...

Eg vil helst at mannen skal vere høgare enn meg, slank, store hender og gjerne trælete, sporty, kvikke, massevis av humor og glede i å bevege seg. Og han bør lage mat...

Østkantstil og lærerstil er at de ikke er så oppmerksomme på hvordan de ser ut. De har ingen gjennomført klassisk stil som matcher på en delikat måte som passer den enkeltes personlighet og type (kan gjøres billig bare det er stilfullt).

De er "grove" i stilen og fremtoningen, litt fraværende og uslipte.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men....de er mer en Lada framfor en stilig fransk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Nå, 45 år gammel, så kan jeg si at "the love of my life" ( so far)  var liten, litt rund, rødt hår, fregner.  And I miss him  :grine:

Ravi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...