Blåklokke Skrevet 18. februar 2005 #41 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmm er litt flau for å svare sånn overfladisk men jeg kunne aldri falle for en mann som var tynn og skranglete, som var liten av vekst, eller som hadde rødt hår og fregner. En som var superjålete hadde heller ikke vært noe særlig. Nei, høy og litt kraftig og mandig er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #42 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei' date=' alt i alt vil jeg ha en helt vanlig mann, i normal god form som tar vare på seg selv, er uhøytidelig og intelligent. Og som får meg til å le..... men ikke hele tiden.[/quote'] Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 3. mars 2005 #43 Del Skrevet 3. mars 2005 litt ille å innrømme dette, men jeg kunne aldri følt meg seksuelt tiltrukket eller falt for en som var feit, feminin eller neger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #44 Del Skrevet 3. mars 2005 Steve Irwin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 3. mars 2005 #45 Del Skrevet 3. mars 2005 litt ille å innrømme dette' date=' men jeg kunne aldri følt meg seksuelt tiltrukket eller falt for en som var feit, feminin eller neger.[/quote'] Det der der bullshit. Kvinner kan føle seg tiltrukket av menn bare over telefon. Når tiltrekningen først er igang skal det litt til før den går over igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 3. mars 2005 #46 Del Skrevet 3. mars 2005 valentino: nå snakker jeg om utseende da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 3. mars 2005 #47 Del Skrevet 3. mars 2005 valentino: nå snakker jeg om utseende da... Du ville ikke føle deg seksuellt tiltrukket av utseendet hans nei. Men det betyr ikke at du ikke kunne følt deg seksuellt tiltrukket av han i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 3. mars 2005 #48 Del Skrevet 3. mars 2005 det vet jeg vel best selv valentino... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 3. mars 2005 #49 Del Skrevet 3. mars 2005 Kunne ikke falt for en businesstype som alltid går med slips og skjorte og leser DN ler av børsvitser. Innbiller meg at de er dårlige i senga og har dårlig fantasi. Synes heller ikke menn med korte bein er sexy og definitivt ikke menn med østfolddialekt, uansett utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #50 Del Skrevet 4. mars 2005 Til spørsmålet. Nei. Jeg er bliitt bortført, vodtatt og drept, men ingen kan ta vekk gleden. ØNSKET om å bli frua frankenstein, forsvant, men jeg er sikker på at da hadde guttan hjulpet meg da også..... vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #51 Del Skrevet 8. desember 2005 Menn med: langt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 9. desember 2005 #52 Del Skrevet 9. desember 2005 Som Lilleulv synes jeg rødt hår, fregner og hvit hud er lite pent. Blek hud er greit men ikke med den kombinasjonen over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. desember 2005 #53 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg kunne nok aldri falt for en skikkelig tynn og hengslete mann, heller ikke en med langt hår, eller en skikkelig jålete/sossete fyr. Bart er heller ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #54 Del Skrevet 9. desember 2005 Høye, magre, hårløse menn får meg til å grøsse. Men er enig med Valentino. Når vi forelsker oss så blir vi blinde, og godt er vel det. Skulle vært en tråd her om hva man tenner på hos hverandre og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oppgitt Skrevet 9. desember 2005 #55 Del Skrevet 9. desember 2005 brad pitt------han har hatt draget hele livet,bare så det er sagt. Han var utrolig populær på skolen fra tenåra. Noen er bare fødte sånn,de trenger ingen metaformose fra andunge til svane liksom. Det mest usjarmerende med Brad Pitt må vere når han overspiller på sjarmen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 9. desember 2005 #56 Del Skrevet 9. desember 2005 En nei-mann: Han er kvapsete og halvfeit/feit. Han ser generelt ustelt ut, med for langt hår. Slappe tykke lepper og ingen hake.En tynn bart. Olabuksa er slaskete og vid, og henger nede på rompa. Holdningen er slapp, når han går dasser han avgårde. *GRØSS* Ellers liker jeg ikke strigla pappa/sosse/vestkantgutter med rosa pannebånd osv. Veldig spinkle menn får heller ikke opp interessen hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #57 Del Skrevet 9. desember 2005 Brad Pitt hadde ikke draget før han ble filmstjerne. Hva kommer det av mon tro .. ← Jeg tror han er en ettertenksom type, og kanskje i utgangspunktet litt sjenert? mener jeg leste det ett eller annet sted, og med kjendisstatusen økte kanskje selvtilliten også? Eller kanskje han endret stil da han ble kjent? Han ser jo ikke like lekker ut bestandig nå heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 11. desember 2005 #58 Del Skrevet 11. desember 2005 *Onde auge Er det noen som liker det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. desember 2005 #59 Del Skrevet 11. desember 2005 Kunne ikke falt for rånegutter og sossegutter. Heller ikke metroseksuelle gutter i rosa genser og bling i øret. Tykke menn, måne, og hår på ryggen er heller ikke drømmemennene, men hvis mannen hvis får måne eller blir tykk er jo ikke dette skilsmissegrunn akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 11. desember 2005 #60 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg kan ikke si at jeg faller for den eller den typen menn - men en ting er ihvertfall helt sikkert - en mann med fin humor og som stadig får meg til å le er en sikker vinner for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå