Gjest Embla s Skrevet 11. februar 2005 #21 Del Skrevet 11. februar 2005 Tror du ville hatt deg en field trip blant siv.ing-studiner på Gløshaugen i Trondheim. Ja, det må være det ultimate sjekkested for Are --------------------------------------------------------------- Ja, det er helt klart utseender jeg ikke fikser. Klarer ikke helt å definere det - blir en helhetsgreie. Men jeg vet av erfaring at jeg kan bli forelsket i menn jeg i utgangspunktet ikke likte utseendet på, og at jeg deretter ser de med nye øyne! Også vet jeg også av erfaring at noen ganger klarer ikke en super personlighet å dekke over hvis utseendet er totalt feil/frastøtende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Graham Skrevet 11. februar 2005 #22 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg er mann og faller sjelden for kvinner med brune øyne. Jeg synes det er litt rart selv, for de er like sjarmerende, men det er akkurat som om jeg ikke tenner fysisk på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. februar 2005 #23 Del Skrevet 13. februar 2005 definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #24 Del Skrevet 13. februar 2005 Måne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. februar 2005 #25 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei Selv synes jeg Jens er litt kjekk jeg da, sånn er det med den saken Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 14. februar 2005 #26 Del Skrevet 14. februar 2005 Hehe, jeg blir rent nervøs av å lese alle innleggene fra jentene her. For min del har jeg få punkter som på liv og død må oppfylles. Jeg tiltrekkes mange ulike jenter, det er alltid totalinntrykket av utseende og personlighet som er avgjørende. To unntak fra denne regelen er imidlertid gjeldende: hun må være lavere enn meg (noe som potensielt kan være et problem, da jeg bare er 177) og hun må ikke være synlig utrent/overvektig (jeg er noe av en treningsfanatiker selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. februar 2005 #27 Del Skrevet 14. februar 2005 har sikkert noen ting jeg ikke liker, men har ikke noe spesiellt utseendet jeg ikke kunne forelsket meg i som jeg kan komme på. som Mito24 sier, så tiltrekkes jeg av ulike typer menn, totalinntrykket er det avgjørende. har vært sammen med en som var liten og tykk med lite hår og 13 år eldre en meg og utrent, og også en høy, fyrstikk som var like utrent. mye hår, lite hår, pondus eller sixpack, rødt hår og fregner eller lyst hår og hvit i huden, mørkt hår... ingen av de tingene er faktisk avgjørende. men det må være noe med uttrykket!! uttrykksløse mennesker (altså i måten å bruke ansikt og seg selv på), gir meg lite, og ville nok vært vanskelig å forelske seg i. Uttrykksfulle mennesker kan jeg falle for som en idiot, uansett om han er stor eller liten (også mindre en meg), trent eller utrent, kjekk eller snål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 14. februar 2005 #28 Del Skrevet 14. februar 2005 Kunne ikke falt for en gutt som var sinnsykt tynn, heller ikke en som var kjempelav eller feit... Er ikke så fan av hvit hud, rødt hår og fregner heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. februar 2005 #29 Del Skrevet 14. februar 2005 Jmf. "The ugly stepsister" fra Shrek 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. februar 2005 #30 Del Skrevet 14. februar 2005 Selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #31 Del Skrevet 15. februar 2005 Kunne aldri blitt forelska i en soss.. Da faller jeg lettere for en fuss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #32 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva er en fuss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #33 Del Skrevet 15. februar 2005 En som kanskje ser litt føssete ut Øh... En litt shabby type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #34 Del Skrevet 15. februar 2005 Tja. Sosser er ok, så lenge det ikke er fjortissosser. Og litt shabby kan være sexy det også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #35 Del Skrevet 15. februar 2005 Tror ikke jeg kan falle for menn som ser jålete ut. Masse stæsj i håret og den urteite piggluggen som står rett opp. Men når alt kommer til alt så er det utstrålingen, humoren og intelligensen som gjelder. Og så tror jeg ikke at jeg kan forelske meg i en som er veldig overvektig. En med typisk gubbefasong liksom. Han bør heller ikke være så himla høy - jeg liker å kunne se ham i øynene uten å brekke nakken. 185 er nesten max høyde, sånn ideelt sett. Helst ikke høyere enn 180. Jeg fatter ikke interesse for de som er typisk pene, med mindre de har tydelig sjarm som vises på lang avstand. (Eks Brad Pitt - smilet og øynene hans lyser jo OG han er pen...) Nei, alt i alt vil jeg ha en helt vanlig mann, i normal god form som tar vare på seg selv, er uhøytidelig og intelligent. Og som får meg til å le..... men ikke hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #36 Del Skrevet 16. februar 2005 Tja' date=' det finnes altfor mange typer til å ramse opp, ..........[/quote'] Du sa det jeg tenkte, men ikke turte å si i frykt for sensur.. .... og nå er det sensurert....... Usikker -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. februar 2005 #37 Del Skrevet 16. februar 2005 Dere er håpløse! Det er forskjell på hva dere sier dere vil ha - altså det dere foretrekker, og det dere faktisk tiltrekkes av når dere kommuniserer med en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 16. februar 2005 #38 Del Skrevet 16. februar 2005 (Eks Brad Pitt - smilet og øynene hans lyser jo OG han er pen...) Brad Pitt hadde ikke draget før han ble filmstjerne. Hva kommer det av mon tro .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 16. februar 2005 #39 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva vet du om det, egentlig? Jeg trekker en bråkjekk slutning her, men du kjenner ham vel ikke personlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #40 Del Skrevet 17. februar 2005 hm. skal jeg være helt ærlig er jeg bare fysisk tiltrukket av skikkelig tynne menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå