Gå til innhold

Finnes det utseender dere aldri kan bli forelsket i?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Enig! Blonde menn er ikke spesielt attraktivt. Vet ikke helt hvorfor, men..de utstråler ikke mandighet på samme måte som andre menn. Har faktisk inntrykk av at mange jenter har det sånn, at de ikke tenner på lyshåra menn. Vi har vel "høy, mørk og kjekk" godt innprentet i bakhodet.

Ja, det er like sant som at menn bare tenner på blondiner :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prestekrage

Er fristende å svare at jeg ant ikke kommer til å falle for en STOR mann igjen. Har vært sammen med tidligere og da vi hadde sex mistet jeg nesten pusten fordi han var så tung oppå meg... Var heller ikke så veldig sexy at det rant svette nesten med engang vi var i gang. Er greit med dampende sex altså, men får da være grenser....

Tenker på det i etterkant så var det heller ikke så veldig sexy at snoppen nesten var gjemt under magen...

Usj, bare tenker på det nå- får i allefall ikke lyst på sex med det første (og jeg som har vært vårkåt siden mars da....)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Chrizzy

Jeg føler at det blir feil å svare på dette. Men, ja det finnes såklart det. Men jeg er meg, og jeg tror at jeg vill falle for noen som er fysisk nært meg +- litt. Slik tror jeg det er med de fleste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frk. Fryd_*

VORTER :overrasket: det er det ekleste jeg vet!!! Får helt spader av det! Og fett hår samt måkesveis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Liva_*

Jeg kan ikke si at menn uten hår er min store favoritt;)

Faller som regel ikke for menn med brune øyne og brunt hår;) Jeg liker lave,lyse og blonde;) Men-nå er jeg interessert i en lav en med lysebrune øyne og lysebrunt hår-så jeg vet ikke hva som skjer -annet enn at jeg er dypt betatt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Ustelte gutter ( dårlig hygiene, skittent tøy, vond lukt etc)

Alt for lave/høye gutter

Alt for tynn/overvektig

En med veldig stor munn (vet ikke hvor det kommer fra)

KOnservative typer (sleika hår, PENT tøy)

Bærums gutter

Langt hår

Kunne nok fortsatt i lang tid...

Men for å få sagt det utseende er ikke det som betyr i lengden....faller som regel ikke for de som er billedskjønne...men noe særegent. ET fint smil....ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn-offs:

- dårlig hygiene/vond lukt

- stygge (dvs gule, skitne) tenner, trenger ikke ha colgate-smil så lenge de er rene og noenlunde hvite..he he

- bare skinn&bein

- langt hår (kan jo gjøres noe med da;-))

- mye kroppshår (type austin powers-matte)

- dårlig ånde/røyker

Trodde heller ikke jeg falt for blonde gutter, men for øyeblikket er jeg veldig betatt av en fyr som er blond..så det var visst mulig likevel he he

I motsetning til de fleste andre her inne finner jeg store (overvektige) menn veldig tiltrekkende :) liker store, myke mager, "bollekinn", love-handles, dobbelthaker, ja alt som følger med! nam nam :) ha ha

Men det er viktig med helheten..liker ikke ellers "normale/tynne" menn med store ølmager :fy_fy: de må være gode og tjukke overalt he he :kgblunk: og myke!! "Harde" ølmager må være det verste som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ja!! Det gjør det!! Utseendet er jo tross alt det første man ser - og ville ikke verden vært rar om man ikke hadde en slags "første utsiling"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fristende å svare at jeg ant ikke kommer til å falle for en STOR mann igjen. Har vært sammen med tidligere og da vi hadde sex mistet jeg nesten pusten fordi han var så tung oppå meg... Var heller ikke så veldig sexy at det rant svette nesten med engang vi var i gang. Er greit med dampende sex altså, men får da være grenser....

Tenker på det i etterkant så var det heller ikke så veldig sexy at snoppen nesten var gjemt under magen...

Usj, bare tenker på det nå- får i allefall ikke lyst på sex med det første (og jeg som har vært vårkåt siden mars da....)...

hvordan havna du i senga med en sånn en i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overvektige menn kunne jeg aldri falle for... Langt hår og stygge tenner er heller ikke bra.

Og jeg kunne heller aldri falle for en mann som ikke har et mål i livet, som ikke er engasjert i noe. Menn som bare sitter i sofaen med fjernkontrollen er turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...ser at tjukke menn ikke står høyt i kurs.. så fint for meg! :sjarmor:

jeg elsker dem!! ;)

gule/direkte skitne tenner, klamme hender og måne kompensert med hestehale derimot... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...