Gå til innhold

Finnes det utseender dere aldri kan bli forelsket i?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Joda, skjønnheten kommer innenifra og det er i utganspunktet personligheten man faller for, men finnes det noen utseender dere aldri kan bli forelsket i, selv om personligheten er aldri så perfekt??

Selv har jeg en sperre for gutter/menn med alt for snille utseender (kanskje litt feminine ansikt?), a'la Trond Giske og Jens Stoltenberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Uffa, det er så mange at eg kan vel heller sei kva eg fell for? Eg vil aldri ha noko intimt med nokon som ikkje gjer at eg reagerer fysisk ganske fort. Og då kan dei sjå ut som dei vil nesten... Men som regel er alle eg leikar med over 185 cm og slanke. Beklager, men veldig overvektige menn tenner ikkje meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok innrømme at jeg ville hatt vondt for å falle for en av typen "liten, tynn spjæling". Og en smellfeit kar ville vel heller ikke vakt den store interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går etter de jeg synes er pen først. er jeg heldig og blir kjent med dem, så finner man jo ut om de er noe å samle på. Det er de desverre ikke altid..

Man tar vel en slags standard på hvor pen man synes man selv er, og ser etter folk på ca samme "penhets-grad" (dårlig ord :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok innrømme at det nok er mange typer menn jeg aldri vil kunne falle for. Har nok et lite problem med store menn, les: tykke, ofte kan det gi inntrykk av "personlig forfall", og det er ikke tiltrekkende, selv om det nok i mange tilfeller ikke stemmer. Menn med langt hår... sorry, det er bare for meg det mest usexye jeg kan tenke meg..."grøsser". En slapp rumpe.... det holder ikke i lengden....Lange negler... ÆÆÆÆÆSJJJ!!, vond kroppslukt..... skrekk og gru...

Jeg kan visst ramse opp langt flere enn hva jeg kunne ha tenkt meg.... men dette holder vel... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Jeg klarer ikke store menn. Litt mage eller Pondus må de gjerne ha, men ikke en svær skvulpemage.

Menn med langt hår er heller ikke blant favorittene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er redd den lista er lang.

Jeg sliter med menn med langt hår, det er noe av det mest usexy jeg vet om.

Som en annen her nevnte "liten tynn spjæling" er heller ikke den typen menn jeg faller for, ei heller tykke menn.

Ustelte menn, menn som ikke ser ut til å bry seg katten hverken om hvordan de ser ut eller hva de har på seg får ingen stjerne hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For meg er det viktig hva utseendet signaliserer om personen. Veldig pene sminkede jenter i dyre merkeklær er mindre interessante for meg en litt under middels pene jenter i dongeri-bukse og gore-tex jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
For meg er det viktig hva utseendet signaliserer om personen. Veldig pene sminkede jenter i dyre merkeklær er mindre interessante for meg en litt under middels pene jenter i dongeri-bukse og gore-tex jakke.

Tror du ville hatt deg en field trip blant siv.ing-studiner på Gløshaugen i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulltopp

Ja, definitivt! Menn med bart, skjegg, og/eller langt hår, er utelukket. Dessuten kan jeg ikke fordra folk med slapp, liten hake, særlig ikke hvis de har stor nese i tillegg. Hår på brystet, i nesen og i ørene er ekkelt, og dårlig hygiene er en killer for ethvert ønske om nærmere bekjentskap. *Klikker meg grøssende ut av tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Menn som ser ustelt ut, utrent (mange def på det å vere trent!), med laaangt hår, som er lavere enn meg, som er kvisete, ustelte tenner.

Men det verste er faktisk å møte menn som har ein kvalmande oppførsel/og eller drita fulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Utseendet betyr lite. Jmfr Jens stoltenberg, synes jeg både kåre willoch og torbjørn berntsen f.eks har mer å fare med, - henviser til utstråling osv. Selv om de er ALTFOR gamle for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd den listen blir laaang, og det er jeg ikke så glad for . Vel kan jo begynne med menn som er lavere enn meg dvs under 1.70 er utelukket! Også liker jeg ikke fancy forfengelige gutter som de fra Oslo ofte er... , og, jeg blir skremt hvis jeg fortsetter med den listen nå, så jeg avslutter her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Veldig tynne

*Veldig feite

*Veldig lave

*Ustelte/sjuskete

*Onde auge

*Kvisete (under 18)

*Rynkete (over 50)

*Dårlig stil (dongerybukse oppi rompa, rutete flanellskjorte og dongeryvest f.eks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, det finnes altfor mange typer til å ramse opp, ................ :roll:

Innlegget endret da det strider mot vårt reglement.

Usikker

-moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig aldri jeg har hatt en "prototype" av en bestemt type mann som jeg liker. Etter at jeg lot meg sjarmere i en fyr som var mye lavere enn meg, en tynn liten spjæling med totalt ulik bakgrunn og kultur enn meg har jeg lært meg å aldri si aldri. Endte opp med å forelske meg i denne personen selv om vi aldri ble sammen.

Men jeg må vel si at for å kunne bli tiltrukket av en mann er første bud personlig hygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Oj.

Ja, jeg antar det... feite mennesker tenner meg ikke, det er synd å si det. Vanlige former og variasjoner over helt vanlig vekt er helt greit, inkludert om han ikke har 6 pack, men bælfeit hadde jeg ikke klart, mest fordi det sier mye om livstilen. Nytter ikke for meg med en sofasliter.

Jeg kan ta et snitt av dem jeg HAR vært ute med. De er høyere enn mine 1.74, de har overveiende blå øyne eller variasjoner av blått/grått/grønt, de har mørkt hår (dvs ikke lyst, men alt mørkere enn det), slanke, god kyssemynn, gode øyne/utstråling og ikk eminst pene hender... er av en eller annen grunn opptatt av hender, og det finnes ingen mal for hva jeg liker og ikke, de kan være smale/brede hva som helst, men de må ikke være STYGGE, da blir jeg helt fiksert... neglebitere f.eks, og røykere. Dvs, jeg har vært ute med røykere (vanskelig å unngå) men jeg kan uten skygge av tvil ikke BO sammen med en.

Hmhmhm.

Hygiene er seff viktig.Og alle jeg har vært ute med EVER, med unntak av EN, har hatt kortklipt gutteaktig sveis, ikke nødvendigvis helt kort, men men ikke LANGT liksom. Bohem eller musiker typer med langt hår er åpenbart ikke min greie. Hår generelt kan de godt ha middels av både på hode og ellers, jeg mener ikke helt hårløse altså.

Hmhmhm.

Pene tenner. Ikke nødvendigvis Hollywood blend, men vanlige pene tenner, i motsetning til gulbrune stubber og Kurtsprekk (unnskyld).

Men - jeg har blitt overrasket før jeg, og blir det gjerne igjen :sjarmor: En helt vanlig fyr uten ekstreme innslag av noen abnormiteter er helt fint det hvis han har de egenskapene jeg ønsker meg.

DA var det straks litt vanskeligere :ler::ler::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Her kunne jeg jo lagt i vei med en laaang beskrivelse av sambo :hjerter: og forklart at alt som er motsatt liker jeg ikke :ler: Men jeg tror jeg nøyer meg med å si meg enig med en del andre her, f.eks. Samantha og Fiona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...