AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Er det noen som kan gi en kortfattet oppsummering av handlingen i Lost? Jeg så den første (og andre ?) sesongen, men deretter falt jeg av. Når jeg forsøkte meg igjen på et senere tidspunkt så var jo alt endret?? Anonymkode: d6d61...058
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Se på YouTube, der finner du gode videoer av varierende lengde som guider deg gjennom sesongene. Anonymkode: c2271...f5d
fresia Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Jeg falt av da de kom seg vekk fra øya, men jeg så alle sesongene for et par år siden. Det er ganske vanskelig å henge med og huske hva som har skjedd tidligere osv om du ikke gidder å se alt finnes det diverse oppsummeringer om du googler litt
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Derfor den heter lost Begynn på nytt og se den igjen. Er nok en serie som det er lettere å se over en kortere periode, enn å vente flere år mellom hver sesong. Syntes ikke den var vanskelig å følge Anonymkode: ebe5b...25b 1
Hårstrikk79 Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Åååh.. Nå fikk jeg lyst til å se hele serien igjen:)
Gjest padawan Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Elsket serien men så alt på rappen så fikk et litt annet forhold til innholdet en hvis jeg hadde sett det når det kom ut (og det da tok tid mellom alle sesongene).
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2018 #7 Skrevet 4. februar 2018 Sesong 1- Veldig Bra Sesong 2- Bra Sesong 3- OK Sesong 4- Litt kjedelig Sesong 5- Ganske Kjedelig Sesong 6- Veldig kjedelig
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Se den! Jeg fulgte den da den kom ut, og så alle sesongene om igjen før ny sesong kom ut. I ettertid har jeg sett hele 5-6 ganger. Vanskelig å oppsummere og samtidig få med seg alt og selve stemningen. Anonymkode: f8ac4...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå