AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Del Skrevet 30. januar 2018 Noen som har erfaring med joggevogn/løpevogn og vil dele positivt og negativt med sin vogn? Ta gjerne med ca hvor lange løpeturer og hvilket underlag den brukes mest på. Anonymkode: bf431...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Del Skrevet 30. januar 2018 Vi bruker Nordic cab, da har vi pulk, sykkelvogn og joggevogn i 1. Dyrt, men billig i forhold til å kjøpe alt det... Anonymkode: 1f5ad...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Del Skrevet 30. januar 2018 Vi har Thule Glide og elsker den! Løper nesten hver dag, alt fra 45 min til tre timer. Synes vogn i skog uten ordentlig sti er et slit uansett, så løper på ordentlig stier og asfalt. Anonymkode: 33679...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Del Skrevet 30. januar 2018 Har Bugaboo Runner. Kjøpte den mest fordi vi allerede hadde Buffalo, og kunne bruke bagen til den på Runner-understellet. Veldig fin å jogge med på rette veier, men den er fryktelig lang foran, så den er et pes å ta med på en liten tur i butikken feks. Jogger mest på bred turvei, og da fungerer den ypperlig. Anonymkode: ec06c...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
våren14 Skrevet 31. januar 2018 #5 Del Skrevet 31. januar 2018 Har også bugaboo runner, kjempefornøyd. Mest fordi jeg SKAL ha sittedel vendt mot meg og da var det vel eneste alternativet omtrent. Snur ikke barnet bort før det kan prate. Så vi har hatt mange koslige jogge og gå-turer ute sammen ja Asfalt og grus helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 31. januar 2018 #6 Del Skrevet 31. januar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har Thule Glide og elsker den! Løper nesten hver dag, alt fra 45 min til tre timer. Synes vogn i skog uten ordentlig sti er et slit uansett, så løper på ordentlig stier og asfalt. Anonymkode: 33679...70f Samme har vi! Super løpevogn👍 løper på sti og asfalt. Anbefaler både nettingtrekket og regntrekket som passer til!👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Del Skrevet 31. januar 2018 Takk for mange gode svar tar gjerne imot flere erfaringer! Anonymkode: bf431...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå