Gå til innhold

Joggevogn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med joggevogn/løpevogn og vil dele positivt og negativt med sin vogn? :) 

Ta gjerne med ca hvor lange løpeturer og hvilket underlag den brukes mest på.

Anonymkode: bf431...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker Nordic cab, da har vi pulk, sykkelvogn og joggevogn i 1. Dyrt, men billig i forhold til å kjøpe alt det...

Anonymkode: 1f5ad...5cf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Thule Glide og elsker den! Løper nesten hver dag, alt fra 45 min til tre timer. Synes vogn i skog uten ordentlig sti er et slit uansett, så løper på ordentlig stier og asfalt. 

Anonymkode: 33679...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Bugaboo Runner. Kjøpte den mest fordi vi allerede hadde Buffalo, og kunne bruke bagen til den på Runner-understellet. Veldig fin å jogge med på rette veier, men den er fryktelig lang foran, så den er et pes å ta med på en liten tur i butikken feks. Jogger mest på bred turvei, og da fungerer den ypperlig. 

Anonymkode: ec06c...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bugaboo runner, kjempefornøyd. Mest fordi jeg SKAL ha sittedel vendt mot meg og da var det vel eneste alternativet omtrent. Snur ikke barnet bort før det kan prate. Så vi har hatt mange koslige jogge og gå-turer ute sammen ja :) Asfalt og grus helt ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har Thule Glide og elsker den! Løper nesten hver dag, alt fra 45 min til tre timer. Synes vogn i skog uten ordentlig sti er et slit uansett, så løper på ordentlig stier og asfalt. 

Anonymkode: 33679...70f

Samme har vi! Super løpevogn👍 løper på sti og asfalt. Anbefaler både nettingtrekket og regntrekket som passer til!👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange gode svar :)

tar gjerne imot flere erfaringer!

Anonymkode: bf431...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...