Gå til innhold

Dere som har bugaboo Buffalo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen mulighet for å få lagt barnet ned, når det har sovnet sittende i sportsdelen? Stakkars poden på 6 mnd. Som sitter og henger med hodet fremmover når han har sovnet. Må man virkelig koble av, løfte opp, og sette ned på nytt for å få babyen lagt bakover? Veldig knotete! 

Anonymkode: a8eca...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke hva du mener?

Du klikker jo bare forsiktig bak på ryggdelen(knappen) og lener bak på de to andre trinnene(hvilket enn du ønsker)?

Vipp delen forsiktig frem 1 cm - så legger du bak. Pass på at du hører et klikk i liggedelen, da er den fast. Hvis ikke bare seiler den bak/foran :P 

Anonymkode: e7fb4...ace

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå skjønner jeg ikke hva du mener?

Du klikker jo bare forsiktig bak på ryggdelen(knappen) og lener bak på de to andre trinnene(hvilket enn du ønsker)?

Vipp delen forsiktig frem 1 cm - så legger du bak. Pass på at du hører et klikk i liggedelen, da er den fast. Hvis ikke bare seiler den bak/foran :P 

Anonymkode: e7fb4...ace

Å? Det skjønte jeg ikke. Så det er en annen måte enn å klikke av hele sportsdelen med de to hvite knappene på siden og så feste hele på nytt?

ts

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Å? Det skjønte jeg ikke. Så det er en annen måte enn å klikke av hele sportsdelen med de to hvite knappene på siden og så feste hele på nytt?

ts

Jeg har ikke Bugaboo men er likevel ganske sikker på at man ikke trenger å klikke av hele sportsdelen, ja. En så idiotisk løsning hadde jo aldri fungert. :P

Skrevet

Er en hvit «knapp» dings bak på ryggen nesten øverst som du løfter og så legger du ned ryggen

Anonymkode: 6e0c3...c48

Skrevet

Det hvite "håndtaket" (der du har festet kalesjen) bak på sittedelen trekkes ut, og sittedelen lenes tilbake i ønsket posisjon. Om den ikke går bakover av seg selv, kan du dytte den bittelitt fremover så bakover. Det er tre posisjoner på sittedelen. 

Anonymkode: b4f5e...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...