Gå til innhold

Lei av mat, kun kokeplater, vaffeljern + vannkoker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er så utrolig lei av mat for tiden. Litt irriterende siden jeg er sulten hele tiden. Begynte å merke sulten igjen etter at jeg tok å kutta ut alkohol og godterier. Så forsøker å miste litt vekt. Trenger derfor gode og sunne oppskrifter som man kan lage med de apparatene jeg nevnte i tittelen. 

Har du noen forslag? Takk på forhånd.😊

Og ja, gleder meg enormt til å komme til en ny leilighet der vi faktisk kan koble opp en komfyr uten problemer med huseier/kommunen.😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hybelkomfyr? ;)

Anonymkode: f6b47...f2b

• Liker 1
Skrevet

Lagde vegetarrisotto med sopp, sjalottløk og asparges idag. Tok kanskje en halvtime, og smakte sykt godt! 

Ellers kan man lage veldig gode ostesmørbrød i stekepanna. De blir ekstra gode om du pensler skiva med litt egg eller smør først synes jeg. Kan ha masse ulikt fyll - skinke, pølser, kylling, bacon etc.

Ellers er jo hjemmelagde supper (Trines matblogg har sjukt mye bra!), pasta og salater ting du kan lage.Og grove vafler som kan brukes litt som wraps :-)

Anonymkode: d640c...86d

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hybelkomfyr? ;)

Anonymkode: f6b47...f2b

Har tenkt på det, men har ingen plass å ha den. Så vi venter heller til vi flytter ut så vi kan få tak i en skikkelig komfyr.😊 men takk! 

• Liker 1
Skrevet

Bananpannekaker, stekt laks med kokte grønnsaker og pasta, stekt kyllingfilet, kyllingkjøttboller

Anonymkode: 37a6f...948

• Liker 2
Skrevet

Jeg lager sjelden mat i stekeovnen, - er mest pizza og lasagne + rundstykker og kaker som blir laget der. Jeg synes lapskaus er godt, - kjøper frossen lapskausblanding, skjærer opp grillpølser i biter og har alt oppi en kjele med vann og litt buljongpulver.

• Liker 1
Skrevet

Sjekk matstart.no. Du krysser av på alt unntatt steikeovn, så får du oppskrifter som lages uten ovn. Du kan f.eks lage omelett i vaffeljern.

Anonymkode: 7c1d4...65f

• Liker 1
Skrevet

Kyllingfilet med ratatouille er godt og sunt, og magert om du er forsiktig med olivenoljen. Kan serveres med pasta (gjerne fullkorn om du liker det), "byggotto", brød e.l. 

Anonymkode: 9d377...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...