Gå til innhold

Bestilte bord for å gå ut med jobben og spise - og nå vil de som ikke har svart være med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er totalt 12 stykker på jobb og alle ble invitert samtidig. 6 stykker inkludert meg selv sa ja med en gang. 2 av dem sa de var usikker, mens de resterende 4 ikke svarte i det hele tatt. Invitasjonen ble sendt for nesten 2 uker siden. 

Sa i fra om at jeg kom til å bestille til de som faktisk hadde klart og svare.

Så jeg bestilte bord til de som faktisk hadde klart å svare. Altså 8 stykker. Ga beskjed om dette til alle, og nå kommer de som ikke klarte å svare og sier "Hallo! Jeg vil  også være med." 

Men er det så forbanna vanskelig å svare på forhånd? 

Anonymkode: 321a5...f10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er det ikke, men du bør alltid sette en svarfrist når du legger ut invitasjonen, så veit treigingene hva de har å forholde seg til. Ting går fort i glemmeboken hvis de ikke har tid til å svare med en gang. 

Anonymkode: ded92...e92

• Liker 2
Skrevet

Nei, for de fleste er det ikke det, men det er alltid noen som er treige. Sånn er det bare, dessverre.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er det ikke. Samtidig er det også ganske enkelt å ringe restauranten og si at dere blir 12 stk. Neste gang kan du heller bestille til 12 og evt ringe hvis dere blir færre. 

Skrevet

Hvordan ble invitasjonen sendt da? Er det sånn at de som ikke har «klart å svare» ikke var klar over at de hadde fått invitasjon i innboksen på facebook, eller er det sendt ut orntlige invitasjoner?

Skrevet
9 minutter siden, FrodeF skrev:

Nei, det er det ikke. Samtidig er det også ganske enkelt å ringe restauranten og si at dere blir 12 stk. Neste gang kan du heller bestille til 12 og evt ringe hvis dere blir færre. 

Er lettere å oppskalere enn å nedskalere på de fleste spisesteder

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt an på hvordan du spurte, noen grunn til at du ikke kunne spørre de som ikke hadde svart om de skulle komme eller ikke? Går jo ganske fort å spørre på fb eller jobb?

Anonymkode: 90064...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...