Doroline Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #21 Skrevet 30. januar 2018 Han virker ganske slem og kynisk. snappen før var noe om at "if someone talk bad about me the just hatin".
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #23 Skrevet 30. januar 2018 Okei, men kan du svare på hvem denne mannen er? Hvor i verden er han fra? Hvordan har du han på snapchat?? Håper de finner den jævelen. Herregud noe så jævlig. Jeg vil egentlig ikke vite heller, men hvor grove var bildene?? Anonymkode: 3445d...8bc 2
Forundret.. Skrevet 30. januar 2018 #24 Skrevet 30. januar 2018 Kjenner jeg blir dårlig. Stakkars unge 😢 1
Doroline Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #25 Skrevet 30. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem på din snap liste synes sånt er gøy? Hallo!!!! Rød alarm. og var dette i norge eller i utlandet? du kan tipse polisen om nettsider og steder i land og utland og om privates navn. det er alvorlig galt med hue til folk som holder på med sånt. har du energi til det kan du opprette og starte og jobbe med og i frivilligw organisasjoner som sprer informasjon og samarbeider internasjonalt og i alle land med polisen. Kvinner og barn er aldri prioritert men man kan få folk fengslet fordetom pga andre ting som polisn irriterer seg over selvom de ofte ser sånt altfor ofte selger narko selv og slett ikke bryr seg. Anonymkode: 4e104...ff1 Jeg har en god del følgere på snap og de færreste er norske eller folk jeg kjenner. Han her syntes ikke det var gøy eller humoristisk. Han filmet seg selv sammen med et barn. Jeg synes også det er helt sjukt (forøvrig en alvorlig underdrivelse. Det er horribelt, hjerteskjærende, grusomt og helt jævlig!) å legge ut sånt på snapchatstoryen. det er helt utrolig.. Han virker overhodet ikke god i hue! Fortell meg gjerne hvem jeg kan kontakte. Jeg svir gjerne av både tid og energi på å få tak i de jævlene som driver med sånt. Dette er så fælt på så mange plan at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Doroline Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #26 Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, men kan du svare på hvem denne mannen er? Hvor i verden er han fra? Hvordan har du han på snapchat?? Håper de finner den jævelen. Herregud noe så jævlig. Jeg vil egentlig ikke vite heller, men hvor grove var bildene?? Anonymkode: 3445d...8bc Jeg vet ikke hvem han er eller hvir han er fra. Han skrev på engelsk. Det var grovt. Har ikke tenkt til å skrive noe mer detaljert.
Doroline Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #27 Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, Doroline skrev: Jeg har en god del følgere på snap og de færreste er norske eller folk jeg kjenner. Han her syntes ikke det var gøy eller humoristisk. Han filmet seg selv sammen med et barn. Jeg synes også det er helt sjukt (forøvrig en alvorlig underdrivelse. Det er horribelt, hjerteskjærende, grusomt og helt jævlig!) å legge ut sånt på snapchatstoryen. det er helt utrolig.. Han virker overhodet ikke god i hue! Fortell meg gjerne hvem jeg kan kontakte. Jeg svir gjerne av både tid og energi på å få tak i de jævlene som driver med sånt. Dette er så fælt på så mange plan at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Ikke at det å legge det ut på snap er det værste. Selvfølgelig er selve overgrepet værre. Og at det tydelig ikke var første gangen..
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #28 Skrevet 30. januar 2018 Er det ikke kripos du skal kontakte da? Anonymkode: 3e927...8d2
Doroline Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #29 Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke kripos du skal kontakte da? Anonymkode: 3e927...8d2 De ba meg tipse på politiets hjemmesider og laste opp videoen der.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #30 Skrevet 30. januar 2018 Noe av det jævligste er at mest sannsynlig kommer de ikke til å gjøre noe med dette. Sjansen er større siden dette kan knyttes opp til en spesifikk snapchatbruker, og at han dermed er større sjanse for å identifiseres. Bra du sender all informasjonen du har til politiet og sender varsel der. Noen mennesker er så syke i hodet, stakkars barn. Anonymkode: 6f1ec...748
Mheihei Skrevet 30. januar 2018 #31 Skrevet 30. januar 2018 Greit nok at du har mange følgere på snap, men hvorfor følger du han tilbake? Kanskje bra uansett siden du fikk meldt i fra til politiet!! Fyfader så grusomt!!!
Doroline Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #32 Skrevet 31. januar 2018 10 timer siden, Mheihei skrev: Greit nok at du har mange følgere på snap, men hvorfor følger du han tilbake? Kanskje bra uansett siden du fikk meldt i fra til politiet!! Fyfader så grusomt!!! Jeg ante jo ikke at han var pedofil og overgriper før i går!
happiest Skrevet 31. januar 2018 #33 Skrevet 31. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Poitiet er åpne 24/7. Å motta og å ha overgrepsmateriale på sin egen telefon er straffbart. Kontakt politiet umiddelbart. Anonymkode: 883f7...1af Men hun kan jo ikke noe for at noen sendte det til henne? Er det virkelig straffbart eller er det lett å bli luket ut av en sak når hun ikke var skyld i noe selv? Hun må jo selvsagt anmelde da så de vet hun ikke mottok det med vilje. 2
Mippi Skrevet 31. januar 2018 #34 Skrevet 31. januar 2018 (endret) 15 timer siden, Doroline skrev: Ja han filmer seg selv og barnet. Håper de klarer å spore opp fyren som kan befinne seg hvor som helst. HVA!?!?!?? Og han tror det er ok å tulle med å si "kids these days"? Mulig dette ikke var ment for alles øyne, men bare enkelte andre han chatter med. Av og til havner ting på story fordi man trykker feil. Kanskje dette er en pedo-ring? Jeg tenker det verste når det kommer til mennesker som begriper seg på barn. Bra at du tok affære! Endret 31. januar 2018 av Mippi
Doroline Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #35 Skrevet 31. januar 2018 9 minutter siden, Mippi skrev: HVA!?!?!?? Og han tror det er ok å tulle med å si "kids these days"? Mulig dette ikke var ment for alles øyne, men bare enkelte andre han chatter med. Av og til havner ting på story fordi man trykker feil. Kanskje dette er en pedo-ring? Jeg tenker det verste når det kommer til mennesker som begriper seg på barn. Bra at du tok affære! Ja det er vel egentlig mest sannsynlig tilfellet ja..
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. januar 2018 #36 Skrevet 31. januar 2018 Forferdelig. Har selv fått tilsendt slikt på innboks her inne. Rapporterte til KG og håper at de tok tak i det! Måtte også rapportere noe til FB da en gruppe jeg hadde der ble spammet med overgrepsbilder av barn! Noen folk er bare så syke i hodet sitt! Det verste var at de hadde hacket en annen sin profil på FB og spredt det ut. Håper politiet fant ut hvem det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå