Gå til innhold

En ukjent snapper sendte meg overgrepsmateriale av barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne snappen var helt grusom (barnet var under 10 år) og jeg MÅ hjelpe den jenta. Jeg aner ikke hvor i verden dette har foregått da jeg har en del følgere på snapchat. Det er rapportert til snap men jeg stoler ikke på at de vil anmelde eller gjøre noenting som helst. HJELP! Poltitet er jo stengt nå, vil dette være lagret på snapchat slik at politiet kan hente det opp når det forsvinner fra storyen? Hvis ikke, er det noen mulighet for at jeg kan lagre bevisene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Doroline skrev:

Denne snappen var helt grusom (barnet var under 10 år) og jeg MÅ hjelpe den jenta. Jeg aner ikke hvor i verden dette har foregått da jeg har en del følgere på snapchat. Det er rapportert til snap men jeg stoler ikke på at de vil anmelde eller gjøre noenting som helst. HJELP! Poltitet er jo stengt nå, vil dette være lagret på snapchat slik at politiet kan hente det opp når det forsvinner fra storyen? Hvis ikke, er det noen mulighet for at jeg kan lagre bevisene?

Poitiet er åpne 24/7. Å motta og å ha overgrepsmateriale på sin egen telefon er straffbart. 

Kontakt politiet umiddelbart. 

Anonymkode: 883f7...1af

• Liker 25
Skrevet

Film storyen med en annen tlf, eller videokamera og dra rett til politiet! De er døgnåpne! Gjre det så fort du kan, ellers kan du også blir straffet for besittelse. Vil du hjelpe, hjelp NÅÅ!!!!

Anonymkode: 0d27d...56e

• Liker 4
Skrevet

Ring politivakta. 

Anonymkode: 6cdad...eaa

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Doroline skrev:

Ringe 112 ?

Ja, ring, og si du har sett overgrep av barn på snapstoryen til noen andre og spør hva du skal gjøre videre.

• Liker 2
Skrevet

:fnise:. Politiet stengt, er du evneveik ts?

Anonymkode: df9e5...9cd

• Liker 12
Skrevet

Hvem på din snap liste synes sånt er gøy? Hallo!!!! Rød alarm.

og var dette i norge eller i utlandet?

du kan tipse polisen om nettsider og steder i land og utland og om privates navn.

det er alvorlig galt med hue til folk som holder på med sånt.

har du energi til det kan du opprette og starte og jobbe med og i frivilligw organisasjoner som sprer informasjon og samarbeider internasjonalt og i alle land med polisen. 

Kvinner og barn er aldri prioritert men man kan få folk fengslet fordetom pga andre ting som polisn irriterer seg over selvom de ofte ser sånt altfor ofte selger narko selv og slett ikke bryr seg.

Anonymkode: 4e104...ff1

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ring, og si du har sett overgrep av barn på snapstoryen til noen andre og spør hva du skal gjøre videre.

Nei, ikke 112, men 02800. Herlighet altså. Så mye rart folk ringer NØDtelefonen på. Man ringer ikke 112 med mindre det er HELT AKUTT. Ring 02800 

Anonymkode: 11666...850

• Liker 28
Skrevet

Ring politiet NÅ!

• Liker 1
Skrevet

Politiet stenger da aldri, heldigvis. Ring 02800 å fortell hva som har skjedd 

Anonymkode: e0e9d...600

• Liker 4
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Doroline skrev:

Ta bilde med noe aent av mobilskjermen! Husk brukernavnet. 

Endret av Tyren95
  • Liker 2
Skrevet

Du ringer 02800 og forklarer situasjonen. 

Anonymkode: 79f74...235

Gjest NotNaomi
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke 112, men 02800. Herlighet altså. Så mye rart folk ringer NØDtelefonen på. Man ringer ikke 112 med mindre det er HELT AKUTT. Ring 02800 

Anonymkode: 11666...850

Enig.

Folk mister hodet noen ganger. 

Du kan ringe 02800 å få råd. De vet hva du kan gjøre.

Skrevet

Bruk et annet kamera til å filme storyen, med en gang, før vedkommende får slettet den, og pass på å få med brukernavnet til den som har lagt det ut i videoen. Så kontakter du politiet på 02800, og de veileder deg videre, og forteller deg hvor du skal sende videoen. 

Anonymkode: a2eeb...d41

• Liker 4
Skrevet

Har vært i kontakt med både politiet og kripos så skal laste opp videoen som tips på polisens hjemmeside. Grusomt 😭😭😭

• Liker 2
Skrevet

Han skriver "kids these days" 🤢🤢

Skrevet
3 minutter siden, Doroline skrev:

Han skriver "kids these days" 🤢🤢

Vet du hvem han er eller hvor i verden han er? Filmet han det selv? Herregud det er jo helt sprøtt. Håper de finner han.

Anonymkode: bd780...7fd

Skrevet

Godt du fikk tak i dem! Huff så grusomt!!!!!

Skrevet

Ja han filmer seg selv og barnet. Håper de klarer å spore opp fyren som kan befinne seg hvor som helst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...